TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- דור ישן הולך - דור חדש בא
Pages (2): [1] 2 »
דור ישן הולך - דור חדש בא
טוב אנשים הנה טרד שעלה לי בראש כשכתבתי פוסט בטרד על המסיבה של סאשה
אז ככה
הטרד הזה הוא טרד של ציפיות תחזיות זיהוי מגמות וכמובן עדכונים אם יש לגבי השמות החמים בסצינה (בטראנס אבל אפשר גם לפזול לכיוונים אחרים של האלקטרוני למשבעניינים שם)
הרעיון הוא פשוט
ההערכה הפשוטה שלי ויש כאלה שיחלקו עליה סביר להניח היא שתוך גג שלוש שנים טיאסטו ופול ואן דייק יהיו בתחתית העשיריה הראשונה בדי גיי מאג (מה לעשות במצעדים האלה כל דעיכה היא איטית וארוכה)
משברור לחלוטין הוא שלטראנס יישאר ייצוג מפני שנותרו עדיין רבים בארץ ובעיקר בעולם שלא נטשו לרגע את אהבתם הראשונה למרות שנים ולפעמים עשרות שנים של שמיעה ומעקב
אז עכשיו מגיע החלק שלכם
מי יהיו השמות האלה שתוך מספר שנים יככבו בעשיריה הראשונה?
ואולי גם שמות של די גיים אחרים מה10-20 הראשונים שיאבדו בשנים הקרובות את מקומם הגבוה ומי לדעתכם יתפסו את המקומות הגבוהים האלה מז'אנרים אחרים?
את ההערכות שלי ויש לי כמה השערות כאן אני יכתוב אחרי שכמה אנשים כבר יגיבו פה
נראה לי מעניין לראות מה אתם חושבים
אני בת'רד הזה לפחות עכשיו אהיה צופה מהצד, אני צריך להתעדכן קצת בשמות...
סטים לא שמעתי כבר הרבה מאוד זמן...
אני הייתי רוצה לראות את מרקו וי מתקדם ברשימה של מאג או לפחות נהיה יותר פופלארי, כי יש לו סגנון מיוחד שאף אחד לא מתקרב אליו והוא גם מוציא סינגלים\רימקסים\אלבומים כמו מטורף !!!
אבל לפי דעתי הוא תמיד ישאר בסוף העשירייה הפותחת... 
אני חושב שרוב גדול של המצביעים האלה הם הקהל ה"לא נכון",
פשוט בחו"ל, ולכן לא צריך לצפות שימאס להם מטיאסטו למשל
במיוחד כל עוד הוא ממשיך להוציא את ISOSים שלו...
אני בכלל חושב שכמו בשחקני טניס... קשה מאד להכנס לעשיריה הראשונה 
ולכן יקח בעצם מפלה גדולה של אחד מהם בשביל שיצא משם.
סאנדר ואן דורן לפי דעתי יעשה קפיצה ענקית לא בטוח אם לעשריה הראשונה אבל ל20 כמעט בטוח עקב
היצירות המדהימות שלו שמקבל תמיכה מכל הגדולים....
אבוב וביאונד לפי דעתי יכנסו ל10 הראשונים בשנים הקרובות
הקהילה(מעריצים) שלהם הולכת וגודלת בקצבב מדהיים
קטעים שלהם גם ברמה גבוה מאוד ושלא לדבר על הלייבל שלהם שכל קטע וקטע שם פשוט להיט....
מרכוס שולץ אני מאמין שיכנס לעשרייה הראשונה הוא כמו ארמין של הפרוגרסיבוהתוכנית שלו שכל שבוע ושבוע צוברת עוד קהלל....
ממ...עוד כמה שנירא לי שיעשו קפיצה גדולהה מאוד לא לעשריה אבל עדין:
מנו דה יונג
ג'ונאס סטור
אנדי מור
גבריאל ודרסדן
אני גם מאוד מקווה לראות את מרקו וי בטופ 10
ולפי דעתי SVD
צריך להיות בטופ 5..
יש לו יצירות מטורפות.. כל סט של יותר מפציץ מהשני.. פשוט מעולההה אומן ענק!
טוב זמן לדעתי האישית
נתחיל עם אנדי מור
אחרי ההפתעה הגדולה של הכניסה שלו למקום ה-46 בשנה החולפת אני מאמין שעניין של שנה שנתיים עד שהוא נכנס או מגיע קרוב מאוד לטופ 10
הבעיה הגדולה היא שאני מסכים עם חן מאוד כאן
שמות שמופיעים בטופ 20 הם כמעט קונצנזוס וכדי לעוף משם צריך כמה שנים רצופות של דעיכה
אי ההופעה של טיאסטו השנה באיביזה יכול לסמן על דעיכה שכזו ואולי זה יראה ביטוי במצעד השנה ואולי ייקח לזה רק כמה שנים לראות ביטוי
בכל מקרה מי עוד?
מנו דה יונג בטראנס ללא ספק
בפרוגרסיב - אם השם המוטל בספק שלו כיוצר לא יהרוס לו אז כדי גיי ניקלאס הארדינג צפוי תוך שנתיים-שלוש להכנס לפחות לטופ 50 ומשם הכל תלוי באיך הקריירה שלו תתנהל
אבאב אנד ביונד כדי גיים בסטים שלהם מהשנה לפעמים אכזבו לטעמי אבל האלבום שלהם + נגונהביטס החלק הרביעי + הלייבל שלהם שהשנה פשוט מנפק קטעים מצוינים אחד אחרי השני כל זה ייזקף לזכותם כנראה ביום הדין של ההצבעה
הרנאן קאטאניו יגיע לטופ 3 - זה לא יקרה השנה אבל בואו נחכה כמה שנים להערכתי הוא גם עוד ייגע במקום הראשון למרות שהפעם האחרונה שדי גיי שלא בא מהטראנס עשה את זה היתה ב-2001 אם אינני טועה (גון דיגוויד) ואם כבר מדברים על דיגוויד וסאשה - 2 שמות שקשה לי לראות יוצאים מהטופ 10 ולא מגיע להם לצאת משם
גם לארמין מן הסתם יש מקום של כבוד ברשימה הזו - להערכתי ארמין הוא אחד מאלה שלא הגיע עדיין למקום הראוי לו שם
ושאלה לסיום
לאיזה מקום יצטרך איי טי בי להגיע כדי שאני סוף סוף יחליט להפסיק לצחוק ולתת צאנס ולשמוע סט אחד שלו? סתם כדי לדעת למה הוא שם
זה באמת היה נראה לי מוזר שכל שנה
shash,carl cox,pual okenfold
וכד' מגיעים למקומות גבוהים למרות שהם אינם נוכחים כמעט בסצינה...
מה שעוד נראה לי מוזר זה SVD
שמעתי סט שלו, לא מזמן ולא התחברתי בכלל...
אולי מישהו מוכן לתת לי את השם של הסט הכי טוב שלו (שנמצא ברשת) ואני אנסה שוב..

זה באמת היה נראה לי מוזר שכל שנה
shash,carl cox,pual okenfold
וכד' מגיעים למקומות גבוהים למרות שהם אינם נוכחים כמעט בסצינה...
מה שעוד נראה לי מוזר זה SVD
שמעתי סט שלו, לא מזמן ולא התחברתי בכלל...
אולי מישהו מוכן לתת לי את השם של הסט הכי טוב שלו (שנמצא ברשת) ואני אנסה שוב..

ניקלאס הוא יחסית טוב - אבל חסר בו אזיה משהו לטעמי לא יודע איך להסביר אתזה בסטים שלו הוא יותר מידי האוסי ורק אז עולה לקצת יותר פרוג אוהס כולל ההפקות שלו ולבסוף איזה קטע אחד או שניים של אפליפט....
חוץ מזה שההפקות שלו מקוריות וממכרות....
אייטיבי - שמעתי סט שלו דווקא בכלל לא רע מנגן אפליפט כמו
אלכס מורף סטונפייס וטרמינל מעט פרוג טראנס ובקושי מההפקות שלו
שלטעמי הם מאוד מסחירוות וזה הסיבה גם למיקמו הגבוה....
סהכ דייגיי טוב....וישחזור להפקות הראשונות שלו יהיה יותר טוב...חח
שולץ הולך להפציץ בטופ 3
לא חושב שהטראנס יעלם
וכרגיל נראה לי דפוק בלהתעסק בעתיד
מי חושב שעוד 40 שנה הקרחון יפגע בכדור הארץ?
| quote: |
| Originally posted by Shahar לא חושב שהטראנס יעלם וכרגיל נראה לי דפוק בלהתעסק בעתיד מי חושב שעוד 40 שנה הקרחון יפגע בכדור הארץ? |
| quote: |
| Originally posted by Shahar חחחחחח כן בדיוק עד 2010 בנים ישרתו רק שנתיים זה מתאים לטרד |
אל תשכחו את אלכס מורף שלפי דעתי יפציץ בשנים הקרובות
אם לא כדי ג'יי אז כיוצר
וגם את ג'ונס סטאור
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes בניגוד לשמות שנתנו אולי יקום מישהו ויאיר את עיננו עם שם שפחות מכירים כאן אולי השם הזה לא יצליח בענק ואולי כן אבל משבטוח יקרה זה אנשים שייחשפו אולי לשם שהם לא ממש שמעו עליו בעבר או לא שמו אליו לב זה משזה יתן |
שחר, אל תדכא לי את הפורום
אני לא כ"כ עדכני אבל ממקומי בצד ...
אני חוזה דעיכה של "הענקים" טיאסטו את קורסטן את ארמין את ואן דייק (זה כבר קורה לדעתי)
התחזקות מצד יוצרים ישראלים (כי זה גם כבר מתחיל)
אלכס מורף שנמצא כבר כמה זמן בשטח ימשיך להתפר ויעלה גם
אבוב אנד ביונד יישארו במעמדם
תומאס דאט ורוברט ניקסון יכולים לפרוץ חזק אם הם יהיו יותר פעילים
כנ"ל סמית' ופלדדג'ר
Re: אני לא כ"כ עדכני אבל ממקומי בצד ...
| quote: |
| Originally posted by oDrori אני חוזה דעיכה של "הענקים" טיאסטו את קורסטן את ארמין את ואן דייק (זה כבר קורה לדעתי) התחזקות מצד יוצרים ישראלים (כי זה גם כבר מתחיל) אלכס מורף שנמצא כבר כמה זמן בשטח ימשיך להתפר ויעלה גם אבוב אנד ביונד יישארו במעמדם תומאס דאט ורוברט ניקסון יכולים לפרוץ חזק אם הם יהיו יותר פעילים כנ"ל סמית' ופלדדג'ר |
כן, גם לי זה מחמם מאוד
)(אני טיפוס נוטלגי, מה לעשות
וגם קצת הומו..
סתם סתם 
Re: דור ישן הולך - דור חדש בא
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes אז עכשיו מגיע החלק שלכם, מי יהיו השמות האלה שתוך מספר שנים יככבו בעשיריה הראשונה? |
הדיון מיותר מפני שעל טעם וריח אין מה להתוכח. נוסף על זה אל תשכח שהדירוג (מצעד) של 100 הגדולים של המגזין הזה לא אמין בכלל! אני יכולתי להצביע עשרות פעמים לפרסיז'ן. אני מזכיר לכם שיש תוצאות בהן מופיעים תקליטנים אנונימיים לחלוטין שבכוונה רימו על מנת להכנס. נוסיף על כך שאנשים מצביעים למי שהם מכירים (אם בכלל הם מכירים תקליטנים). ונוסיף על כך את העובדה שזה מצעד שמיצג יותר פירסום מאשר כשרון. ארמין כבר ממזמן היה צריך להיות מקום ראשון! וטיאסטו לא היה צריך להיו מקום ראשון כל כך הרבה זמן. מכל השמות הגדולים ארמין היחיד שנשאר נאמן למאזינים ולתוכנית רדיו, מה גם שהוא היחיד ששומר פינה חמה של טראנס מרגש בסטים שלו.
Re: Re: דור ישן הולך - דור חדש בא
| quote: |
| Originally posted by DjChook וגם קצת הומו.. סתם סתם |

| quote: |
| Originally posted by uzi אילן היקר, ביננו הדיון מיותר מפני שעל טעם וריח אין מה להתוכח. נוסף על זה אל תשכח שהדירוג (מצעד) של 100 הגדולים של המגזין הזה לא אמין בכלל! אני יכולתי להצביע עשרות פעמים לפרסיז'ן. אני מזכיר לכם שיש תוצאות בהן מופיעים תקליטנים אנונימיים לחלוטין שבכוונה רימו על מנת להכנס. נוסיף על כך שאנשים מצביעים למי שהם מכירים (אם בכלל הם מכירים תקליטנים). ונוסיף על כך את העובדה שזה מצעד שמיצג יותר פירסום מאשר כשרון. ארמין כבר ממזמן היה צריך להיות מקום ראשון! וטיאסטו לא היה צריך להיו מקום ראשון כל כך הרבה זמן. מכל השמות הגדולים ארמין היחיד שנשאר נאמן למאזינים ולתוכנית רדיו, מה גם שהוא היחיד ששומר פינה חמה של טראנס מרגש בסטים שלו. |
Re: Re: דור ישן הולך - דור חדש בא
| quote: |
| Originally posted by uzi אילן היקר, ביננו הדיון מיותר מפני שעל טעם וריח אין מה להתוכח. נוסף על זה אל תשכח שהדירוג (מצעד) של 100 הגדולים של המגזין הזה לא אמין בכלל! אני יכולתי להצביע עשרות פעמים לפרסיז'ן. אני מזכיר לכם שיש תוצאות בהן מופיעים תקליטנים אנונימיים לחלוטין שבכוונה רימו על מנת להכנס. נוסיף על כך שאנשים מצביעים למי שהם מכירים (אם בכלל הם מכירים תקליטנים). ונוסיף על כך את העובדה שזה מצעד שמיצג יותר פירסום מאשר כשרון. ארמין כבר ממזמן היה צריך להיות מקום ראשון! וטיאסטו לא היה צריך להיו מקום ראשון כל כך הרבה זמן. מכל השמות הגדולים ארמין היחיד שנשאר נאמן למאזינים ולתוכנית רדיו, מה גם שהוא היחיד ששומר פינה חמה של טראנס מרגש בסטים שלו. |
טופ100 של הבנותת....
גם להם לא חסרר בכלל דיגיותת טובות שגם הן יכולת להסתמן בדור הבא כמו :
מוניקה קראשש
מאגדה
ליסה לאשס
מסיטרס ברברה
ועודד.....
הצד שלהם רק הולך ומתחזק....
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.