TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- דור ישן הולך - דור חדש בא
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Glenn-Holmes on Jun-24-2006 01:14:

דור ישן הולך - דור חדש בא

טוב אנשים הנה טרד שעלה לי בראש כשכתבתי פוסט בטרד על המסיבה של סאשה

אז ככה
הטרד הזה הוא טרד של ציפיות תחזיות זיהוי מגמות וכמובן עדכונים אם יש לגבי השמות החמים בסצינה (בטראנס אבל אפשר גם לפזול לכיוונים אחרים של האלקטרוני למשבעניינים שם)
הרעיון הוא פשוט
ההערכה הפשוטה שלי ויש כאלה שיחלקו עליה סביר להניח היא שתוך גג שלוש שנים טיאסטו ופול ואן דייק יהיו בתחתית העשיריה הראשונה בדי גיי מאג (מה לעשות במצעדים האלה כל דעיכה היא איטית וארוכה)
משברור לחלוטין הוא שלטראנס יישאר ייצוג מפני שנותרו עדיין רבים בארץ ובעיקר בעולם שלא נטשו לרגע את אהבתם הראשונה למרות שנים ולפעמים עשרות שנים של שמיעה ומעקב

אז עכשיו מגיע החלק שלכם
מי יהיו השמות האלה שתוך מספר שנים יככבו בעשיריה הראשונה?

ואולי גם שמות של די גיים אחרים מה10-20 הראשונים שיאבדו בשנים הקרובות את מקומם הגבוה ומי לדעתכם יתפסו את המקומות הגבוהים האלה מז'אנרים אחרים?

את ההערכות שלי ויש לי כמה השערות כאן אני יכתוב אחרי שכמה אנשים כבר יגיבו פה

נראה לי מעניין לראות מה אתם חושבים


Posted by Elior on Jun-24-2006 08:46:

אני בת'רד הזה לפחות עכשיו אהיה צופה מהצד, אני צריך להתעדכן קצת בשמות...
סטים לא שמעתי כבר הרבה מאוד זמן...


Posted by §chop¥ on Jun-24-2006 08:56:

אני הייתי רוצה לראות את מרקו וי מתקדם ברשימה של מאג או לפחות נהיה יותר פופלארי, כי יש לו סגנון מיוחד שאף אחד לא מתקרב אליו והוא גם מוציא סינגלים\רימקסים\אלבומים כמו מטורף !!!

אבל לפי דעתי הוא תמיד ישאר בסוף העשירייה הפותחת...


Posted by DjChook on Jun-24-2006 09:46:

אני חושב שרוב גדול של המצביעים האלה הם הקהל ה"לא נכון",
פשוט בחו"ל, ולכן לא צריך לצפות שימאס להם מטיאסטו למשל
במיוחד כל עוד הוא ממשיך להוציא את ISOSים שלו...

אני בכלל חושב שכמו בשחקני טניס... קשה מאד להכנס לעשיריה הראשונה
ולכן יקח בעצם מפלה גדולה של אחד מהם בשביל שיצא משם.


Posted by DvJ on Jun-24-2006 10:20:

סאנדר ואן דורן לפי דעתי יעשה קפיצה ענקית לא בטוח אם לעשריה הראשונה אבל ל20 כמעט בטוח עקב
היצירות המדהימות שלו שמקבל תמיכה מכל הגדולים....

אבוב וביאונד לפי דעתי יכנסו ל10 הראשונים בשנים הקרובות
הקהילה(מעריצים) שלהם הולכת וגודלת בקצבב מדהיים
קטעים שלהם גם ברמה גבוה מאוד ושלא לדבר על הלייבל שלהם שכל קטע וקטע שם פשוט להיט....

מרכוס שולץ אני מאמין שיכנס לעשרייה הראשונה הוא כמו ארמין של הפרוגרסיבוהתוכנית שלו שכל שבוע ושבוע צוברת עוד קהלל....

ממ...עוד כמה שנירא לי שיעשו קפיצה גדולהה מאוד לא לעשריה אבל עדין:

מנו דה יונג
ג'ונאס סטור
אנדי מור
גבריאל ודרסדן


Posted by omergunr on Jun-24-2006 10:36:

אני גם מאוד מקווה לראות את מרקו וי בטופ 10
ולפי דעתי SVD
צריך להיות בטופ 5..
יש לו יצירות מטורפות.. כל סט של יותר מפציץ מהשני.. פשוט מעולההה אומן ענק!


Posted by Glenn-Holmes on Jun-24-2006 12:15:

טוב זמן לדעתי האישית

נתחיל עם אנדי מור
אחרי ההפתעה הגדולה של הכניסה שלו למקום ה-46 בשנה החולפת אני מאמין שעניין של שנה שנתיים עד שהוא נכנס או מגיע קרוב מאוד לטופ 10

הבעיה הגדולה היא שאני מסכים עם חן מאוד כאן
שמות שמופיעים בטופ 20 הם כמעט קונצנזוס וכדי לעוף משם צריך כמה שנים רצופות של דעיכה

אי ההופעה של טיאסטו השנה באיביזה יכול לסמן על דעיכה שכזו ואולי זה יראה ביטוי במצעד השנה ואולי ייקח לזה רק כמה שנים לראות ביטוי

בכל מקרה מי עוד?

מנו דה יונג בטראנס ללא ספק
בפרוגרסיב - אם השם המוטל בספק שלו כיוצר לא יהרוס לו אז כדי גיי ניקלאס הארדינג צפוי תוך שנתיים-שלוש להכנס לפחות לטופ 50 ומשם הכל תלוי באיך הקריירה שלו תתנהל

אבאב אנד ביונד כדי גיים בסטים שלהם מהשנה לפעמים אכזבו לטעמי אבל האלבום שלהם + נגונהביטס החלק הרביעי + הלייבל שלהם שהשנה פשוט מנפק קטעים מצוינים אחד אחרי השני כל זה ייזקף לזכותם כנראה ביום הדין של ההצבעה

הרנאן קאטאניו יגיע לטופ 3 - זה לא יקרה השנה אבל בואו נחכה כמה שנים להערכתי הוא גם עוד ייגע במקום הראשון למרות שהפעם האחרונה שדי גיי שלא בא מהטראנס עשה את זה היתה ב-2001 אם אינני טועה (גון דיגוויד) ואם כבר מדברים על דיגוויד וסאשה - 2 שמות שקשה לי לראות יוצאים מהטופ 10 ולא מגיע להם לצאת משם
גם לארמין מן הסתם יש מקום של כבוד ברשימה הזו - להערכתי ארמין הוא אחד מאלה שלא הגיע עדיין למקום הראוי לו שם

ושאלה לסיום

לאיזה מקום יצטרך איי טי בי להגיע כדי שאני סוף סוף יחליט להפסיק לצחוק ולתת צאנס ולשמוע סט אחד שלו? סתם כדי לדעת למה הוא שם


Posted by §chop¥ on Jun-24-2006 14:07:

זה באמת היה נראה לי מוזר שכל שנה
shash,carl cox,pual okenfold
וכד' מגיעים למקומות גבוהים למרות שהם אינם נוכחים כמעט בסצינה...

מה שעוד נראה לי מוזר זה SVD
שמעתי סט שלו, לא מזמן ולא התחברתי בכלל...
אולי מישהו מוכן לתת לי את השם של הסט הכי טוב שלו (שנמצא ברשת) ואני אנסה שוב..


Posted by §chop¥ on Jun-24-2006 14:07:

זה באמת היה נראה לי מוזר שכל שנה
shash,carl cox,pual okenfold
וכד' מגיעים למקומות גבוהים למרות שהם אינם נוכחים כמעט בסצינה...

מה שעוד נראה לי מוזר זה SVD
שמעתי סט שלו, לא מזמן ולא התחברתי בכלל...
אולי מישהו מוכן לתת לי את השם של הסט הכי טוב שלו (שנמצא ברשת) ואני אנסה שוב..


Posted by DvJ on Jun-24-2006 15:04:

ניקלאס הוא יחסית טוב - אבל חסר בו אזיה משהו לטעמי לא יודע איך להסביר אתזה בסטים שלו הוא יותר מידי האוסי ורק אז עולה לקצת יותר פרוג אוהס כולל ההפקות שלו ולבסוף איזה קטע אחד או שניים של אפליפט....
חוץ מזה שההפקות שלו מקוריות וממכרות....

אייטיבי - שמעתי סט שלו דווקא בכלל לא רע מנגן אפליפט כמו
אלכס מורף סטונפייס וטרמינל מעט פרוג טראנס ובקושי מההפקות שלו
שלטעמי הם מאוד מסחירוות וזה הסיבה גם למיקמו הגבוה....
סהכ דייגיי טוב....וישחזור להפקות הראשונות שלו יהיה יותר טוב...חח


Posted by Dj Alex (ISR) on Jun-24-2006 15:44:

שולץ הולך להפציץ בטופ 3


Posted by Shahar on Jun-24-2006 17:58:

לא חושב שהטראנס יעלם
וכרגיל נראה לי דפוק בלהתעסק בעתיד

מי חושב שעוד 40 שנה הקרחון יפגע בכדור הארץ?


Posted by Dj Alex (ISR) on Jun-24-2006 18:11:

quote:
Originally posted by Shahar
לא חושב שהטראנס יעלם
וכרגיל נראה לי דפוק בלהתעסק בעתיד

מי חושב שעוד 40 שנה הקרחון יפגע בכדור הארץ?

עד 2020 אנחנו כבר על הירח נותנים בראש ב:
Moon, Ibiza


Posted by Dj Alex (ISR) on Jun-24-2006 19:48:

quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחח כן בדיוק
עד 2010 בנים ישרתו רק שנתיים

זה מתאים לטרד

השנתיים מתאימות לי גם..


Posted by yaman on Jun-24-2006 22:26:

אל תשכחו את אלכס מורף שלפי דעתי יפציץ בשנים הקרובות

אם לא כדי ג'יי אז כיוצר

וגם את ג'ונס סטאור


Posted by DvJ on Jun-24-2006 22:53:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
בניגוד לשמות שנתנו אולי יקום מישהו ויאיר את עיננו עם שם שפחות מכירים כאן
אולי השם הזה לא יצליח בענק ואולי כן אבל משבטוח יקרה זה אנשים שייחשפו אולי לשם שהם לא ממש שמעו עליו בעבר או לא שמו אליו לב

זה משזה יתן


Sean Tyas
כבר שמעתםם עליוו...??
הוא רק בונהה לו תעתיד בצורהה מדהימה
כל קטע שהוא יוצר פשוט עננק או אפילו רמיקס....
הוא התחיל אצל
Beam
הנוסטלגי דרך רמיקסים והפקות יותר בסגנון הטק והארד טראנס
וכיום מפיקק אפליפט משובח....
הקטעים שלו מתגנים אצל כולם אבל ממש כולם
ארמין טיאסטו אסקיו מנו ניקלאס
וואן דייק חורש לו על התחת....
שימו לבב אליו....


Posted by DjChook on Jun-25-2006 06:43:

שחר, אל תדכא לי את הפורום


Posted by oDrori on Jun-25-2006 21:10:

Lightbulb אני לא כ"כ עדכני אבל ממקומי בצד ...

אני חוזה דעיכה של "הענקים" טיאסטו את קורסטן את ארמין את ואן דייק (זה כבר קורה לדעתי)

התחזקות מצד יוצרים ישראלים (כי זה גם כבר מתחיל)

אלכס מורף שנמצא כבר כמה זמן בשטח ימשיך להתפר ויעלה גם
אבוב אנד ביונד יישארו במעמדם
תומאס דאט ורוברט ניקסון יכולים לפרוץ חזק אם הם יהיו יותר פעילים
כנ"ל סמית' ופלדדג'ר


Posted by Glenn-Holmes on Jun-25-2006 21:26:

Re: אני לא כ"כ עדכני אבל ממקומי בצד ...

quote:
Originally posted by oDrori
אני חוזה דעיכה של "הענקים" טיאסטו את קורסטן את ארמין את ואן דייק (זה כבר קורה לדעתי)

התחזקות מצד יוצרים ישראלים (כי זה גם כבר מתחיל)

אלכס מורף שנמצא כבר כמה זמן בשטח ימשיך להתפר ויעלה גם
אבוב אנד ביונד יישארו במעמדם
תומאס דאט ורוברט ניקסון יכולים לפרוץ חזק אם הם יהיו יותר פעילים
כנ"ל סמית' ופלדדג'ר


כל טרד שמעיר אותך משנת החורף הארוכה שם בגעש הוא מבורך

כיף לראות אותך כותב פה מעלה לי זכרונות מימי כצעיר ותמים בפורום הזה - זה לא היה כזה מזמן למען האמת
3 וחצי שנים בפורום עוברות מהר


Posted by oDrori on Jun-25-2006 22:05:

כן, גם לי זה מחמם מאוד
)(אני טיפוס נוטלגי, מה לעשות


Posted by DjChook on Jun-26-2006 06:10:

וגם קצת הומו..

סתם סתם


Posted by uzi on Jun-26-2006 16:54:

Re: דור ישן הולך - דור חדש בא

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אז עכשיו מגיע החלק שלכם, מי יהיו השמות האלה שתוך מספר שנים יככבו בעשיריה הראשונה?

אילן היקר, ביננו הדיון מיותר מפני שעל טעם וריח אין מה להתוכח. נוסף על זה אל תשכח שהדירוג (מצעד) של 100 הגדולים של המגזין הזה לא אמין בכלל! אני יכולתי להצביע עשרות פעמים לפרסיז'ן. אני מזכיר לכם שיש תוצאות בהן מופיעים תקליטנים אנונימיים לחלוטין שבכוונה רימו על מנת להכנס. נוסיף על כך שאנשים מצביעים למי שהם מכירים (אם בכלל הם מכירים תקליטנים). ונוסיף על כך את העובדה שזה מצעד שמיצג יותר פירסום מאשר כשרון. ארמין כבר ממזמן היה צריך להיות מקום ראשון! וטיאסטו לא היה צריך להיו מקום ראשון כל כך הרבה זמן. מכל השמות הגדולים ארמין היחיד שנשאר נאמן למאזינים ולתוכנית רדיו, מה גם שהוא היחיד ששומר פינה חמה של טראנס מרגש בסטים שלו.


Posted by oDrori on Jun-26-2006 19:44:

Re: Re: דור ישן הולך - דור חדש בא

quote:
Originally posted by DjChook
וגם קצת הומו..

סתם סתם

אתה יודע שאני טיפוס של פרות נקבות...


quote:
Originally posted by uzi
אילן היקר, ביננו הדיון מיותר מפני שעל טעם וריח אין מה להתוכח. נוסף על זה אל תשכח שהדירוג (מצעד) של 100 הגדולים של המגזין הזה לא אמין בכלל! אני יכולתי להצביע עשרות פעמים לפרסיז'ן. אני מזכיר לכם שיש תוצאות בהן מופיעים תקליטנים אנונימיים לחלוטין שבכוונה רימו על מנת להכנס. נוסיף על כך שאנשים מצביעים למי שהם מכירים (אם בכלל הם מכירים תקליטנים). ונוסיף על כך את העובדה שזה מצעד שמיצג יותר פירסום מאשר כשרון. ארמין כבר ממזמן היה צריך להיות מקום ראשון! וטיאסטו לא היה צריך להיו מקום ראשון כל כך הרבה זמן. מכל השמות הגדולים ארמין היחיד שנשאר נאמן למאזינים ולתוכנית רדיו, מה גם שהוא היחיד ששומר פינה חמה של טראנס מרגש בסטים שלו.

טעם זה כל העניין!

ואני ממש מסכים לגבי טיאסטו


Posted by Glenn-Holmes on Jun-26-2006 20:47:

Re: Re: דור ישן הולך - דור חדש בא

quote:
Originally posted by uzi
אילן היקר, ביננו הדיון מיותר מפני שעל טעם וריח אין מה להתוכח. נוסף על זה אל תשכח שהדירוג (מצעד) של 100 הגדולים של המגזין הזה לא אמין בכלל! אני יכולתי להצביע עשרות פעמים לפרסיז'ן. אני מזכיר לכם שיש תוצאות בהן מופיעים תקליטנים אנונימיים לחלוטין שבכוונה רימו על מנת להכנס. נוסיף על כך שאנשים מצביעים למי שהם מכירים (אם בכלל הם מכירים תקליטנים). ונוסיף על כך את העובדה שזה מצעד שמיצג יותר פירסום מאשר כשרון. ארמין כבר ממזמן היה צריך להיות מקום ראשון! וטיאסטו לא היה צריך להיו מקום ראשון כל כך הרבה זמן. מכל השמות הגדולים ארמין היחיד שנשאר נאמן למאזינים ולתוכנית רדיו, מה גם שהוא היחיד ששומר פינה חמה של טראנס מרגש בסטים שלו.


עוזי תגיד משתגיד
לדי גיים חשוב להכנס למצעד הזה כי זה למעשה מהווה להם א. אפשרות לשדרוג כמות הכסף שהם יקבלו על הופעות
ב. מועדונים רבים לא רק בארץ אלא ברוב העולם אוהבים לעטר כרזה של מסיבה עם די גיי שנמצא במקום מכובד בדי גיי מאג - זה הפך כבר מזמן למצעד הרשמי שמעניין בעלי מועדונים
ובסופו של דבר ההצבעה של הקהל שבאמת אוהב טראנס/האוס/אלקטרו/מינימל/טכנו/ברייקביט ועוד מיליון ואחד אוהבי זאנרים שונים באלקטרוני מאזנת את ההצבעה של אלה שלא מכירים ונותנת מצעד שדומה יותר למשלדעתך ולדעת רבים צריך להיות

לגבי הדי גיים האנונימיים...הם פשוט מנגנים סגנונות שאתה לא מכיר זה הכל...יש להם תקהל שלהם


Posted by DvJ on Jun-26-2006 23:57:

טופ100 של הבנותת....

גם להם לא חסרר בכלל דיגיותת טובות שגם הן יכולת להסתמן בדור הבא כמו :
מוניקה קראשש
מאגדה
ליסה לאשס
מסיטרס ברברה
ועודד.....
הצד שלהם רק הולך ומתחזק....


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.