TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Expain your name
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Ruben_Dubbink on Mar-02-2002 12:51:

Expain your name

Zal meteen even vermelden dat niet niet mijn eigen idee is,
maar dat ik het een beetje gekopieerd heb van uit de chill out.
Hier hadden Cosmic Man (geloof ik) en KolkieW een zelfde thread.
Omdat lang niet iedereen daar post of die thread leest,
hier dan ook maar even dezelfde thread.

Explain your name!

Die van mij is easy.......Ruben Dubbink -> RubDub, verkort dus......

En die van jullie?? Let me know!

GreetZ RubDub

Posted by Dj Lex on Mar-02-2002 13:01:

Hmmm mijn naam is Alex vrienden noemen me Lex en omdat dit een trance froum is dacht ik dat het wel leuk was om er Dj voor te plakken, wat ik overigens jammer genoegh niet ben hoor.

Posted by Blik on Mar-02-2002 13:43:

Re: Expain your name

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink

Die van mij is easy.......Ruben Dubbink -> RubDub, verkort dus......

ik zal je ff uit die droom helpen dat je nick RubDub is, want het is toch echt gewoon Ruben_Dubbink....

mijn nick komt van Tjerk Blik, mijn achternaam dus (kom maar op met de grappen)

Posted by Ruben_Dubbink on Mar-02-2002 13:46:

je hebt wel een beetje (helemaal) gelijk blikje.
Bij het registreren had ik niet zo gauw door dat dat je naam was waaronder je post....en veranderen kan niet zo makkelijk.

GreetZ RubDub

Posted by Henkie_henk on Mar-02-2002 13:50:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
je hebt wel een beetje (helemaal) gelijk blikje.
Bij het registreren had ik niet zo gauw door dat dat je naam was waaronder je post....en veranderen kan niet zo makkelijk.

GreetZ RubDub

Gna gna Ruben_Dubbink..anders stuur je swamper over weekje ofzow pm (als ie alles weer gefixt heeft).. om naam eem te verandre.. doet ie vast wel..

ow en mijn nick.. dat staat in oude thread

http://www.tranceaddict.com/forums/...ght=Henkie+nick

die

quote:
Mijn nick..
ongeveer 2 of 3 jaar geleden was southpark net aant opkomen in nederland was nog onbekend eigenlijk.. mijn vrienden en ik vonden t wel lachen.. ik denk dat iemand ooit van mr hanky.. "henkie" heeft gemaakt.. netzoiets als "hey klaas".. bijv als je de naam ff niet weet.. in dit geval dus Henkie.. Henkie dit henkie dat.. henkie zus henkie zo.. Ik moest d8 ik een keer ook ooit voor een inschrijfformulier naam enzow invullen.. uiteraard verzin je dan altijd wat.. en was het "henkie".. achternaam "henk".. dikke pret (klein beetje dan).. Henkie_henk dus.. Eigenlijk heb k em dus gewoon gejat maar dat doe ik wel vaker

Posted by Dr. Kuipers on Mar-02-2002 15:24:

Die van mij komt door een kameraad van mij. Ikw eet eigenlijk niet goed hoe ie bij Dr. is gekomen. Maar mijn achternaam is Kuipers, vandaar Dr. Kuipers, maar waarom het nou precies Dr. was weet ik zo niet meer, zal het eens vragen eigenlijk

Posted by TimeportE on Mar-02-2002 15:29:

gewoon verzonnen
telefoon + E
hoe ik der bij kwam??? uuh ik vond het wel grappig/stoer staan

Posted by New Wave on Mar-02-2002 15:31:

Ik heb werkelijk geeeeeeen idee.

Posted by Kamaya on Mar-02-2002 15:44:

Hoe ik eraan kwam.....

Ik heb me al een tijd geleden geregistreerd, maar was toen totaal niet bezig met het forum. Ik luisterde destijds veel naar Tiesto en ik moest ook een nick bedenken, toen vond ik Kamaya Painters wel goed klinken (de muziek trouwens ook), maar da's wel heel erg lang en precies hetzelfde, vandaar wat korter --> Kamaya.

Ik heet eigenlijk gewoon Michiel.

De groeten.

Posted by Smirnoff on Mar-02-2002 15:45:

I love VODKA , zegt genoeg neem ik aan ?

Posted by Boss on Mar-02-2002 17:37:

Jester

quote:
Originally posted by New Wave
Ik heb werkelijk geeeeeeen idee.

'New Wave' is zo'n goedkoop gel merk.....
waaah

Posted by Henkie_henk on Mar-02-2002 17:42:

quote:
Originally posted by Boss

'New Wave' is zo'n goedkoop gel merk.....
waaah

nou goedkoop.. wast nie redelijk duur?? zij me ma iig altijd lol..

nu kost me gel 21 piekkies! NEw wave ken je je beter rename naar Wella high hair

Posted by tijs08 on Mar-02-2002 17:48:

Nou daar komt ie dan!

Ik heb deze nickname echt al sind internet bestaat ofzo

mijn echt naam is Mattijs.. Maar IEDEREEN noemt me TIJS, wat ikzelf ook een veel leukere naam vind. Maar goed, officeel moet je er dus een matje voorleggen.

Ja ik weet het, ik heb echt een hotmail naam. Heel simpel bedacht eigenlijk: Tijs en dan mijn lucky number erachter 8 en dan die nul...ja

Posted by -=WVG=- on Mar-02-2002 17:48:

Re: Re: Expain your name

quote:
Originally posted by Blik
mijn nick komt van Tjerk Blik, mijn achternaam dus (kom maar op met de grappen)

Tadaa:

Blik op de Weg !

Hoe ik aan mijn nick kom weet ik niet meer. Ik had liever iets beters gehad...

Posted by serialkillah on Mar-02-2002 17:53:

ik heb mijn naam omdat ik een paar jaar geleden ergens een naam voor moest verzinnen en dat is serialkillah geworden. sinsdoen gebruik ik hem nog steeds...

ik ben dus niet echt een serie moordenaar

Posted by Boss on Mar-02-2002 18:04:

quote:
Originally posted by Henkie_henk

nou goedkoop.. wast nie redelijk duur?? zij me ma iig altijd lol..

nu kost me gel 21 piekkies! NEw wave ken je je beter rename naar Wella high hair

WTF? 21 euro??! heb je dan gelijk 'n 10 liter verpakking ofzow??

(of 21 gulden?..... wat nogwel veel is...)

Posted by Henkie_henk on Mar-02-2002 18:37:

haha nog wel guldens.. voor 100 ml.. tis wel duur ja.. maar dan heb je ook een klein kut dingetje he..

Posted by mr.marcello on Mar-02-2002 19:02:

Tja, mijn naam is eigenlijk ook een logisch optelsommetje. Mijn echte naam is marcel en ik wordt door anderen vaak aangesproken als marcello, dus vandaar eigenlijk mr.marcello.

Met vriendelijke groet.

Posted by basvh on Mar-02-2002 19:11:

mijn volledige naam is bastiaan v harten dus afgekort basvh, simpel toch

Posted by TranceFool on Mar-02-2002 19:33:

hmmm ja, ik moest een naam hebben bij Napster (daar isset allemaal mee begonnen) Trance van uhhhh jah...en Fool van gek. En dr zit nog een mooie dubbele betekenis in want Fool spreek je hetzelfde uit als Full (volgens mij)

Posted by Trunks on Mar-02-2002 19:52:

Hello! Naampie

MMzz ja daar komt het... Ik kijk nogal veel Dbz, en daar komt zon char in voor en die heet Trunks en die vind ik het gaafste dus vandaar.. as easy as that. Maar ja wel een beetje kinds Dbz maar ik vind het echt gaaf dus ja.... just laugh about it.

Cya at msn Grz Trunks.. (Guus is de naam)

Posted by HiGH_NrG on Mar-02-2002 20:25:

Ik moest ook een naam verzinnen voor t forum...en ik zat zo es over mijn muurtje met flyers te kijken en d8..hmm HiGH_NrG is wel vet...dus vandaar

Posted by Jappio on Mar-02-2002 21:17:

Mijn naam is ooit (lang, lang, lang) geleden ontstaan tijdens een gezellig avondje bieren.. Toevallig (?) kwam net toen was geluk heel gewoon (ja,, ROTTERDAM RULZ ) op tv, en die jaap daaro die werd jaapio genoemd.. Aangezien mijn maten mij Jap noemden.. werd dat dus ook jappio (jaapio klinkt zo stom, en ziet er stom uit _

Voor de echte die-hards.. mijn echte naam is Jasper hehe

Posted by Apoptosis on Mar-03-2002 01:01:

Toen k me by DTF ging aanmelden wist k absoluut geen naam te bedenken... dus k pakte gewoon een boek erby (Immunobiology, The Immune System In Health And Disease) en koos het eerste woord dat k tegenkwam . By t aanmelden by tranceAddict koos k gewoon dezelfde naam als dat k by DTF had, lekker simpel.

t betekent trouwens 'geprogrammeerde celdood' en tis een soort van regulatie systeem om de zieke of teveel aan lichaamscellen op te ruimen...

ltr

Posted by kolkiewolkie on Mar-03-2002 17:09:

nou, hier is de mijne dan...

rechtstreeks gecopiedpasted uit de chill out... geen zin om te vertalen en hele pleuresverhaal voor de derde keer uit te leggen...mine (very short)

does not mean anything really.. couple of years ago we (me+ classmates) were just having fun and chatting blabla etc. you know the stuff and then just someone called me kolkiewolkie.. now I really don't know if I justed it already at that moment, but I thought, hey, that does not sounds bad... PLUS I needed name for my hotmailaccount and found this rather unique.. since then I am kolkiewolkie on the inet..

by the way: my full name is gerdinand kolkman (and NO, I am not family of miss proximus (josta kolkman.. LOL))... so it is now obvious where the 'kolk' part is coming from... -ie is just an expression in dutch making things smaller... and 'wolk' is the dutch word for cloud...(no I am not 'in the clouds' with my head or something )

if you mix all this stuff you get kolkiewolkie.

some peeps like it, some don't. some think it's childish, some think it is sweet

for all of you who don't like it: screw it
for all of you who do: thank U

greetz kolkiewolkie

zo, dat ist.

Pages (2): [1] 2 »