TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Beste dj volgens Holland forum
Pages (3): [1] 2 3 »
Beste dj volgens Holland forum
Misschien is het wel leuk om een een soort van top 25 te maken van beste dj's. De meningen van wie nou de beste dj is verschillen namelijk nogal.
Kzat zelf te denken aan een top 5je van de mensen die mee willen doen. Zo krijg je wel een aardig lijstje denk ik.
Als het allemaal lukt en werkt zal ik doorgaan tot ongeveer midden maart met verwerken en als niemand stuurt houdt het snel op lol.
Ok als je een lijst heb kun je hem sturen naar [email protected]
Zet ff je TA-naam erbij dat is wel zo handig.

Ik post hem hier wel, das makkelijker voor mij 
1. DJ Tiesto
2. DJ Marco V
3. DJ Cross
4. DJ Scott Bond
5. DJ Armin van buuren
grtz,
TNG
1. DJ Tiesto
2. Paul van Dyk
3. James Holden
4. Armin van Buuren
5. Dave Clarke
Ja kan je doen denk niet dat het makkelijker voor mij is dan, dus weet ook niet of ik hem dan meereken 
ok mailtje verstuurd

Ja relex! zo kan je anoniem blijven en lekker dj jean op 1 tm 5 zetten
Ja bedankt ik zag het. Dat is echt gemakkelijker. Anders weet ik niet meer of ik hem al geteld heb of niet en anders zou ik alles op het eind moeten doen.

| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Ja relex! zo kan je anoniem blijven en lekker dj jean op 1 tm 5 zetten |
uuuhmm...
1. dj tiesto
2. james holden
3. marco v
4. mauro picotto
5. armin van buuren
Jezus jongens is het nou zo moeilijk ff dat mailtje te versturen? Druk ff op het emailtje dat daar aangegeven staat [email protected] en stuur het ff daar heen ok?
bij voorbaat dank
mailtje is gestuurd naar Lex, dit was mijn top5
1. DJ Ti�sto
2. Armin van Buuren
3. Johan Gielen
4. Marco V.
5. Paul van Dijk
| Originally posted by Dj Lex Jezus jongens is het nou zo moeilijk ff dat mailtje te versturen? Druk ff op het emailtje dat daar aangegeven staat [email protected] en stuur het ff daar heen ok? bij voorbaat dank |
| Originally posted by TimeportE ik weet nie of je over mij had.. maar ik heb ook een mail gestuurd, dat ik het der nie bij heb gezet wil nie zeggen dat ik het nie gedaan heb.. |

Hier mijn top 5
1. Dj Tiesto
2. Armin van Buuren
3. Kai Tracid
4. Scott Bond
5. Paul van Dijk
maar
IK HEB JE OOK GEMAILD
ik heb ook mij top 5 door gemeeld
1. Mauro Picotto
2. Marco V.
3. Tiesto
4. Nick Warren
5. Yves DeRuyter
| Originally posted by Dj Lex Ja sorry jongen. Je emailtje stond in me ongewenste post :S Krijg nog al veel spam, dus heb iets hogere filter blabla Maar is allemaal geregeld en was niet ongewenst ![]() ![]() |

K[i]nG_RoB_ says: was jouw top 5 djs ? K[i]nG_RoB_ says: dan jat k die ff van jou en doe also t van mij is Hendrik.... says: 1. Mauro Picotto Hendrik.... says: 2. Chris Liebing Hendrik.... says: euhm... 3. Kai Tracid Hendrik.... says: 4. Speedy J Hendrik.... says: euhm.. K[i]nG_RoB_ says: joy of warmduscherHendrik.... says: 5. dj neophyte K[i]nG_RoB_ says: haha |
Picotto
Dana
Pavo
Speedy J
Technoboy
ik zal nog wel ff een mailtje sturen
maar dit komt erin te staan
1. Astrid
2. Ti�sto
3. Armin
4. Paul van Dijk
5. Johan Gielen
Dj's
Hier zijn ze dan:
1: Cosmic gate
2: Kai tracid
3: ATB
4: Blank & jones
5: ehhmm..??
Dat was het wel zon beetje, luister veel afwisselde muziek..
hopelijk heb je er wat aan zo niet.. tjaa
Grz Trunks... 
Re: Dj's
| Originally posted by Trunks Hier zijn ze dan: 1: Cosmic gate 2: Kai tracid 3: ATB 4: Blank & jones 5: ehhmm..?? Dat was het wel zon beetje, luister veel afwisselde muziek.. hopelijk heb je er wat aan zo niet.. tjaa Grz Trunks... |
Ik vind dat je alleen djs kan beoordelen die je live zelf heb gezien
Vandaar deze top 5
1. Mauro Picotto
2. Tiesto
3. Yoji Biomehanika
4. JP
5. Andy Farley
hier mijn top 5:
1. Armin van Buuren
2. Marco V
3. Tiesto
4. Paul van Dijk
5. Kai tracid
Ook t meeltje verstuurd...
Op dit moment ga ik voor:
1. Paul van Dyk
2. Kai Tracid
2. Armin van Buuren
3. Ferry Corsten
4. Chris Liebing
Met vriendelijke groet.
1. Dj Ti�sto
2. Judge Jules
3. Scott Bond
4. Armin van Buuren
5. Dj Astrid
k verstuur dat meeltje lator wel 
Re: Re: Dj's
| Originally posted by tijs08 Heb je ook gemeeld? Anders word Lexxie boos dalijk |

1 dj tiesto
2 armin van buuren
3 speedy j
4 dj_massive 
5 matt darey