TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Livestream, eventuellt Sensation Party -=at home=- Vad tycks?
Livestream, eventuellt Sensation Party -=at home=- Vad tycks?
Med tiden v�ldigt knapp, s� fick jag en id� fr�n en snubbe p� MSN, som jag tyckte var helt perfa.
N�mligen att ha en Sensation fest, med live stream fr�n sensation 2006 den som startar nu om 3 dagar. Det blir kanske ett mini party, lite polare o s�nt, antagligen hemma. Eftersom sj�lv har jag inga erfarenheter eller n�gra kontakter f�r att hyra lokal o fixa ett riktigt partaj.
Fr�n 22.00 till klockan 07 p� morgonen. Dock �r tiden lite knapp, bara 3, n�stan 2 dagar kvar..
Vad tycks? ^^
Kolla ner ett par posts p� denna link om ni vill veta mer om live stream f�r sensation white.
Clicky.
H�r �r sj�lva live stream itself. Just nu bara en preview video.
Clicky
Nice id�, mina grannar hade nog uppskattat en liknande fest fram till 07.00
...eller inte..hehe
Men funkar det att betala streamen med SMS till utl�ndska "betalnummer"?
V�ljer man att betala online (VISA/MasterCard) s� finns ju inte Sverige med i listan!? ...eller �r jag blind?
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE Nice id�, mina grannar hade nog uppskattat en liknande fest fram till 07.00 ...eller inte..heheMen funkar det att betala streamen med SMS till utl�ndska "betalnummer"? V�ljer man att betala online (VISA/MasterCard) s� finns ju inte Sverige med i listan!? ...eller �r jag blind? |
Antingen �r jag dum i huvvet eller s� �r det rentav skandal att folk i Syrien kan betala � se skiten men inte vi i Sverige!
Holl�ndare verkar ju ha n�got emot oss svenskar (ScuL undataget)
Var det inte ticketonline.nl eller n�t som str�p biljettf�rs�ljningen till Sverige f�r n�got �r sedan?
Fast i just det fallet kanske det var befogat eftersom det blev en massa best�llningar som folk inte betalade..
yeye, skit samma..hade varit nice och streamt skiten iaf 
| Originally posted by SWE_TRANCE Holl�ndare verkar ju ha n�got emot oss svenskar (ScuL undataget) |
Var det inte ticketonline.nl eller n�t som str�p biljettf�rs�ljningen till Sverige f�r n�got �r sedan? Fast i just det fallet kanske det var befogat eftersom det blev en massa best�llningar som folk inte betalade.. |
Wow. Min kompis har inte gett mig koden �n, som vanligt som �r han s�kert ute o partajjar heh.