TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Livestream, eventuellt Sensation Party -=at home=- Vad tycks?

Posted by Crillz0r on Jun-28-2006 21:37:

Livestream, eventuellt Sensation Party -=at home=- Vad tycks?

Med tiden v�ldigt knapp, s� fick jag en id� fr�n en snubbe p� MSN, som jag tyckte var helt perfa.
N�mligen att ha en Sensation fest, med live stream fr�n sensation 2006 den som startar nu om 3 dagar. Det blir kanske ett mini party, lite polare o s�nt, antagligen hemma. Eftersom sj�lv har jag inga erfarenheter eller n�gra kontakter f�r att hyra lokal o fixa ett riktigt partaj.
Fr�n 22.00 till klockan 07 p� morgonen. Dock �r tiden lite knapp, bara 3, n�stan 2 dagar kvar..

Vad tycks? ^^

Kolla ner ett par posts p� denna link om ni vill veta mer om live stream f�r sensation white.

Clicky.

H�r �r sj�lva live stream itself. Just nu bara en preview video.

Clicky

Posted by SWE_TRANCE on Jun-29-2006 07:48:

Nice id�, mina grannar hade nog uppskattat en liknande fest fram till 07.00 ...eller inte..hehe

Men funkar det att betala streamen med SMS till utl�ndska "betalnummer"?
V�ljer man att betala online (VISA/MasterCard) s� finns ju inte Sverige med i listan!? ...eller �r jag blind?

Posted by Crillz0r on Jun-29-2006 15:38:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Nice id�, mina grannar hade nog uppskattat en liknande fest fram till 07.00 ...eller inte..hehe

Men funkar det att betala streamen med SMS till utl�ndska "betalnummer"?
V�ljer man att betala online (VISA/MasterCard) s� finns ju inte Sverige med i listan!? ...eller �r jag blind?

�hh til slut n�n som svarar ;D Haha jo grannarna kanske blir lite piss, men det f�r dem st� ut med!

Det �r nog d�rf�r som min kompis i Belgium sa att det inte gick att betala om man bor i Sverige, och att det inte g�r att f� en kod o s�..

EDIT: dem verkar ha �ndrat preview nu p� sidan 0_o bara 18 sekunder eller n�t

Posted by SWE_TRANCE on Jun-29-2006 16:10:

Antingen �r jag dum i huvvet eller s� �r det rentav skandal att folk i Syrien kan betala � se skiten men inte vi i Sverige!

Holl�ndare verkar ju ha n�got emot oss svenskar (ScuL undataget)
Var det inte ticketonline.nl eller n�t som str�p biljettf�rs�ljningen till Sverige f�r n�got �r sedan?
Fast i just det fallet kanske det var befogat eftersom det blev en massa best�llningar som folk inte betalade..
yeye, skit samma..hade varit nice och streamt skiten iaf

Posted by ScuL on Jun-29-2006 17:31:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Holl�ndare verkar ju ha n�got emot oss svenskar (ScuL undataget)

det st�mmer bra.... en av de grundar att jag inte riktigt k�nner mig Holl�ndskt l�ngre
de �r f�r liberala h�r och vill helst ha och g�ra saker som �r olagliga i andra l�nder d�rf�r anser de "rena" l�nder som Sverige f�r att vara moralriddare (som de brukar s�ga).... kass mentalitet

quote:

Var det inte ticketonline.nl eller n�t som str�p biljettf�rs�ljningen till Sverige f�r n�got �r sedan?
Fast i just det fallet kanske det var befogat eftersom det blev en massa best�llningar som folk inte betalade..

Japp men det var hos ticketbox.nl (och Sverige �r fortfarande blockerade d�r).

Posted by Crillz0r on Jun-30-2006 15:21:

Wow. Min kompis har inte gett mig koden �n, som vanligt som �r han s�kert ute o partajjar heh.