TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance Energy wanneer op TMF
Trance Energy wanneer op TMF
Wanneer komt de laate TE op tmf.
Dacht dat het vandaag was maar dit is de vorige in Herenveen.
Iemand een datum en tijd beschikbaar ???
nu, de thialf verie dan he
| quote: |
| Originally posted by Biohazard nu, de thialf verie dan he |
volgende week denk ik
Zaterdag 2 maart @ 21:00 uur
Vrijdag 8 maart @ 23:00 uur
Staat op trance energy website...
Vandaag was inderdaad de 'verkeerde' Trance Energy op TMF, maar 30 maart komt die van de laatste editie.
Met vriendelijke groet.
| Originally posted by mr.marcello Vandaag was inderdaad de 'verkeerde' Trance Energy op TMF, maar 30 maart komt die van de laatste editie. Met vriendelijke groet. |
| Originally posted by Tall21 Zaterdag 2 maart @ 21:00 uur Vrijdag 8 maart @ 23:00 uur Staat op trance energy website... |
... zat me r erop te verheugen om t allemaal terug te zien
30 maart wordt de neiuwe uitgezonden
| Originally posted by Apoptosis Vrijdags komt altijd een herhaling van de zaterdag ervoor... k vond t een vet schrale kutstreek dat TE @ Utrecht niet vandaag kwam, terwijl t wel op teletekst enzow stond ... zat me r erop te verheugen om t allemaal terug te zien |
jurgen
gielen
en marco v
<---hoe doen ze dat dan
| Originally posted by Dj Lex 30 maart wordt de neiuwe uitgezonden |

| Originally posted by tijs08 oja ook lagge, kijk op teleteks 223 van TMF...... verslag van de afgelopen TE in Utrecht blablabla.... met top djs: jean jurgen gielen en marco v <---hoe doen ze dat danGreetzz |
Jean
en Marco V.... klopte dus geen hol van inderdaad
Echt weer zon vage actie. Bij TMF hebben ze er echt geen verstand van. Mark van Dale.... het zal wel. Op hun website stond trouwens ook 2 maart en ook Marco V kwam nog even kijken. Ze zijn goed in de war
ff offtopic:
Hebben jullie die reclame van Qlimax gezien op TMF??
Beetje jammer, wat voor volk willen ze daar hebben..
| Originally posted by Flipper01 ff offtopic: Hebben jullie die reclame van Qlimax gezien op TMF?? Beetje jammer, wat voor volk willen ze daar hebben.. |