TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Radio namn förslag till Under Sun för show på di.fm


Posted by Progresia on Jul-03-2006 21:27:

Radio namn förslag till Under Sun för show på di.fm

Hej Allihopa!

Tyvär inte så ofta man får tid att titta in här och skriva nummera, men nu tänkte jag se vad ni har för namn ideér till en radio show på di.fm och ett antal andra svenska fm radio stationer.

Radio showen kommer vara fokuserad på scandinavisk trance og vara 1 gång i veckan. Vi ser gärna att namnet har något med sverige/scandinavien att göra, men fortfarande så att engelsktalande förstår det.

ni kan antingen maila in era bidrag till [email protected] eller posta dem här.

mvh

Marcus från under sun


Posted by naeblis on Jul-03-2006 22:56:

Tja,

Kanske det kan har nåt att göra med "never setting sun", eller någonting sådant.


Posted by Laszlo on Jul-03-2006 23:27:

Min personliga åsikt är att låta bli att använda ostiga namn som till exempel sun...jag kan såhär på rak arm tyvärr inte komma på något vettigare, men just sun är ett av redan så uttjatade att det bara blir trist...


Posted by RebeL9 on Jul-04-2006 09:29:

ok lite smörigt men vad sägs om "Northern Lights" ? ^^


Posted by Laszlo on Jul-04-2006 09:32:

quote:
Originally posted by RebeL9
ok lite smörigt men vad sägs om "Northern Lights" ? ^^


hmmm...känns oddly familiar från någonstans, finns det inte en show eller dyl redan med det namnet? Kanske bara är jag som är ute och cyklar...eller var det bara sarkasm som jag inte förstod?


Posted by jofawe on Jul-04-2006 12:45:

nordic beats?


Posted by Joe Nas on Jul-04-2006 14:57:

Smorgasbord of Sounds



Posted by trancedanne on Jul-04-2006 17:22:

Phuturistic Journey eller Feel The Effect


Posted by Laszlo on Jul-04-2006 17:33:

"Polarbears and Penguins"?


Posted by Funfrock on Jul-04-2006 21:38:

Straight from the north?


Posted by jofawe on Jul-04-2006 21:45:

quote:
Originally posted by Funfrock
Straight from the north?


men om nån är gay då?!


Posted by RebeL9 on Jul-04-2006 22:10:

quote:
Originally posted by trancedanne
Phuturistic Journey eller Feel The Effect



sluta sno Earthboundnamn


Posted by benni on Jul-04-2006 22:11:

quote:
Originally posted by jofawe
men om nån är gay då?!



Posted by Laszlo on Jul-04-2006 22:11:

One nation, trance nation


Posted by staz on Jul-05-2006 12:40:

true tremble


Posted by RebeL9 on Jul-05-2006 12:47:

bästa namnet. NORDIC RAVE

Stäng tråden fort!!

nej men vad sägs om:

Nordic Bass Biters
Love for eternity on purple clouds
Starsky Above Parvatti
Synatheasia


Posted by benni on Jul-05-2006 16:24:

sexy blondes with big boobs


Posted by anuga on Jul-05-2006 18:26:

Under Sun's Shadow World

Lite greasy kanske, men catchy.


Posted by lacksesepsotygh on Jul-09-2006 18:35:

Skamligt Usel Svenska


Posted by NooN on Jul-10-2006 13:54:

"Northern Lights" heter ju Covenants förra platta.


Posted by DjAviander on Jul-10-2006 15:00:

"Aurora Borealis"
"Northern Identity"
"The Scand Sessions"
"The World Up North"
"Viewed from North"
"Bland fjordar och skogstroll"
"S.A.U.N.A. - Southern Antarctic Underground New-Age"



Annars var Penguins and Polarbeats jäävligt fyndigt


Posted by CJ InterCity on Jul-11-2006 20:16:

Absolut Under Sun

helsvenskt


Posted by lacksesepsotygh on Jul-12-2006 14:32:

+46 UNDER-SUN


Posted by anuga on Oct-06-2006 16:20:

Blev visst "The Sound of Scandinavia" fast på Afterhours.FM



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.