TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שמועה לגבי אלכס מורף
Pages (2): [1] 2 »
שמועה לגבי אלכס מורף
יותר ויותר אנשים, באינטרנט וחברים, אומרים שאלכס מורף (התקליטן והמפיק) לא עושה בכלל את הטראקים שהשם שלו מופיע עליהם. האם זה נכון? אומרים שתמיד היו אילו "סטונפייס אנד טרמינל" או "וודי ואן איידן" שעשו את הטראקים. אני יודע שהתופעה הזו קיימת אצל כל מני אומנים אבל אלכס מורף? זה שמשחרר כל שלוש שבועות רמיקס?
סתם קנאים..
אמרו את על על טייסטו, על סאשה (התקליטן, לא קבוצת המפיקים..שכן בעצם זה אותו אחד אבל...לא משנה) וכו'...
יש מצב שזה נכון, יש מצב שלא..
פשוט תהנה מהמוזיקה ואל תתחיל לחפש מי הוסיף את השכבה הזאת ומי הקליט את הווקאל הזה..
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs אמרו את על על טייסטו, על סאשה (התקליטן, לא קבוצת המפיקים..שכן בעצם זה אותו אחד אבל...לא משנה) וכו'... יש מצב שזה נכון, יש מצב שלא.. פשוט תהנה מהמוזיקה ואל תתחיל לחפש מי הוסיף את השכבה הזאת ומי הקליט את הווקאל הזה.. |
| quote: |
| Originally posted by Dj Alex (ISR) לגבי טיאסטו זה נכון.. ADAGIO FOR STRINGS ממש אבל ממש לא יצירה שלו כנל לגבל פירטים.. אני לא רואה שרשום זימס בשם היוצר.. Tiesto_-_Hes_A_Pirate ככה זה נקרא.. ואני בטוח שיש לא מעט מפגרים בעולם שיחשבו שזה יצירה אך ורק שלו. וימותו הקנאים. טיאסטו שולט. |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs הכוונה לקטעים עצמם.. זה שהוא חידש את אדאיגו זה משהו אחר... אומרים שקור פינג'מן היה עושה לו את הטראקים עם אני זוכר נכון, חלק מהם לפחות.. |
| quote: |
| Originally posted by Dj Alex (ISR) רגע, אם הוא רושם תשם שלו על יצירה שהוא בכלל לא הכין במקור ובמקום לקרוא לזה רמיקס הוא לוקח את מלוא הקרדיט לעצמו.. זה לא נקרא גניבה? או שמישו אחר יצר בשבילו? בעקיפין זה כן. |
| quote: |
| Originally posted by Dj Alex (ISR) רגע, אם הוא רושם תשם שלו על יצירה שהוא בכלל לא הכין במקור ובמקום לקרוא לזה רמיקס הוא לוקח את מלוא הקרדיט לעצמו.. זה לא נקרא גניבה? או שמישו אחר יצר בשבילו? בעקיפין זה כן. |
פיג'נמן באמת היה עושה לו חלק גדול מהקטעים לפי מה שידוע לי...לגבי אדג'יו זה כבר עיניין אחר מאחר וגם פרי עשה גירסה לזה ואם אני לא טועה זה תחת השם פרי קורסטן ולא ויליאם אורביט או מה שזה לא יהיה...כניראה שהם קיבלו רשות לזה...בכל מיקרה גם עכשיו אני חושב עוזרים לו כל הילדי כאפות שלו סטייל דיג'יי מונטנה וכ'ו...
לא יודע אם זה נכון..קצת מוזר שהוא שיחרר כל כך הרבה קטעים ורמיקס בזמן קצר מאוד..אבל אי אפשר לדעת..אולי הוא וורקוהוליק..
אני מכיר רק יוצר אחד שלא עושה את המוסיקה שלו לבד..ניקלס הארדינג יוצר עם שותף שאחראי לא פחות ממנו על היצירה..ולא אחראי רק על הנגינה והתווים כמו שהרבה טוענים..הסיפור אצלם.. שמקובל על שניהם ששמו של ניקלס יופיע לבד בגלל שהוא די ג'יי מפורסם ויכול למכור יותר מיוצר אנונימי..
השמועה הזו לא משנה לי כלום אבל פשוט אני שומע אותה יותר מדי.
לגבי הרמיקס של פרי קורסטן ל"אדאג'ו פור סטרינגס" זה כמובן יצירה ישנה קלאסית שחודשה ע"י וויליאם אורביט ועברה רמיקס אמיתי מפרי. הכי מדהים זה שבבתי ספר למוזיקה אלאקטרונית בכל העולם מלמדים איך פרי עשה את הרמיקס.... וכשמגיעים לרמה כזו שאנשים לומדים ממך, אין יותר כשרון ומקצוענות מזה! דרך אגב, הוא מודע לזה. 
אם כבר הוזכרו שתי הגרסאות הנ"ל ראוי לציין שהגרסה של טיאסטו לא מתקרבת לדעתי ליופי שדל הגרסה של פרי
אני לא חושב שרבים יתווכחו על זה
לגבי אלקס מורף לא ידוע לי משהו כזה
אפילו שמועות לא שמעתי
לגבי סאשה שמעתי שמועות אבל בגדול כנסו לאתרים של היוצרים ותראו באותיות הקטנות בדיסקוגרפי קרדיטים ליוצרים שהיו שותפים
היה עלזה לא מזמן טרד ב99זון...
לגבי אלכס מורפ שמעתי תשמועות האלו ממזמן
סטונפייס וטרמינל ווודי ואן היידן אכן שותפים להפקות או מפיקים לו או איךשלא תרצו...
ויש מלא כאלו כמו שנאמר כאן קודם
ניקלאס הרדינג סטאוקר ועוד איזה מפיק מפיקים לו תקטעים...
עוד דוגמא
רונסקי ספיד מפיק ל- סונורוס ומירקו דה גוביה
אווטבק - מפיקים לחילן
ויש עוד...
אפשר לראות תקרדיט על הווינל או הדיסק....
לדעתי מיותר להשמיץ את אלכס מורף הבחור הזה לדעתי באמת מוכשר וכל הקטעים שלו נשמעים עם אותו סאונד זה לא נראה כאילו כל קטע עשו ידי אומן אחר...
וגם אם וודי ואן היידן או מי שלא יהיה עשו לו את כל הקטעים אז זה כן הגיוני שהקטעים יוצאים בכזה קצב מסחרר???
-------
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs הכוונה לקטעים עצמם.. זה שהוא חידש את אדאיגו זה משהו אחר... אומרים שקור פינג'מן היה עושה לו את הטראקים עם אני זוכר נכון, חלק מהם לפחות.. |
| quote: |
| Originally posted by Dj Alex (ISR) רגע, אם הוא רושם תשם שלו על יצירה שהוא בכלל לא הכין במקור ובמקום לקרוא לזה רמיקס הוא לוקח את מלוא הקרדיט לעצמו.. זה לא נקרא גניבה? או שמישו אחר יצר בשבילו? בעקיפין זה כן. |
| quote: |
| Originally posted by Koby לא יודע אם זה נכון..קצת מוזר שהוא שיחרר כל כך הרבה קטעים ורמיקס בזמן קצר מאוד..אבל אי אפשר לדעת..אולי הוא וורקוהוליק.. אני מכיר רק יוצר אחד שלא עושה את המוסיקה שלו לבד..ניקלס הארדינג יוצר עם שותף שאחראי לא פחות ממנו על היצירה..ולא אחראי רק על הנגינה והתווים כמו שהרבה טוענים..הסיפור אצלם.. שמקובל על שניהם ששמו של ניקלס יופיע לבד בגלל שהוא די ג'יי מפורסם ויכול למכור יותר מיוצר אנונימי.. |
גם לבני גורן כפרה עליו עניים , הוא לא עושה את הספרים שלו כל מיני אנשים אחרים עושים לו את ההתריגים וזה פשוט רשום על השם שלו כפרה עליו עניים שליייייייי
ברים בואו נרגיע
זה שיש קרדיטים ליוצרים אחרים לא אומר שהם יצרו את כל הקטע
הם היו שותפים ליצירה שמסיבות כלכיות כנראה שמם לא מופיע במקום אחר חוץ מהקרדיטים
וזה חוקי כי אלה יוצרים שעובדים ביחד
מה הגניבה פה?
הכל מוסכם
כן אבל יש בורים שמפרשים את זה אחרת..
כאלה שחושבים שאלציו זאת בעצם רומא והם נאצים.
| quote: |
| Originally posted by Dj Alex (ISR) כן אבל יש בורים שמפרשים את זה אחרת.. כאלה שחושבים שאלציו זאת בעצם רומא והם נאצים. |
| quote: |
| Originally posted by DvJ חחח...לא הבנתי כלכך מה הקשר לזה עכשיוו... לאציו הייתה הקבוצה של מוסליני ומיכוון שהיה פאשיסט אז עד עכשיו נשארה להם הסטיגמה הזאת של נאצי..... עוד משהו איזה יהודיה אחת מכרה לי צעיף של לאציו שהייתי באיטליה....חח.. |
| quote: |
| Originally posted by Dj Alex (ISR) לא הבנת.. יש כאלה שחושבים שרומא.. AS ROMA זאת הקבוצה הנאצית הם מתבלבלים עם עוד קבוצה מרומא בשם נאציו.. thats the deal ומי שהבין הבין =] |
| quote: |
| Originally posted by DvJ אהה אחי הבנתיי....כל מקרה לא חושב גם שלאציו נאצים... ורומאא בכללל לא.. |

כה אחי ראיתי תתמנות האלו כבר יש נאצים בעולם
השחקן מהתמונה הראשונה אני יודע קיבלל כנס + הורחק מכמה משחקים....
לא חסר אחי נאצים
סתכל תיציע של ריאל מדריד או אוססונה
הייתה עלזה פעם תוכנית בטלוויזה אני זוכר...
| quote: |
| Originally posted by DvJ כה אחי ראיתי תתמנות האלו כבר יש נאצים בעולם השחקן מהתמונה הראשונה אני יודע קיבלל כנס + הורחק מכמה משחקים.... לא חסר אחי נאצים סתכל תיציא של ריאל מדריד או אוססונה הייתה עלזה פעם תוכנית בטלוויזה אני זוכר... |
| quote: |
| Originally posted by Dj Alex (ISR) חחחח רעל מדריד מאוד נאצים אם אתה שואל אותי? להוריד אותם ליגה ומהר.. אין להם מה לחפש בליגה הראשונה בספרד.. גועל נפש של קבוצה.. ממוסחרים מגעילים כאלה.. וגם וגםםם מנדרילים |
| quote: |
| Originally posted by DvJ אם כבר אלכס מורפ יוצא לו אלבום בקרוב ... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.