TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- וידאו מדהים! אבלטון לייב בשיא עוצמתה!


Posted by uzi on Jul-04-2006 02:59:

וידאו מדהים! אבלטון לייב בשיא עוצמתה!

check out what this guy does with ableton live.
not only armin can do cool stuff with it.
now that is sooo cool:
[[ LINK REMOVED ]]

enjoy,
uzi


Posted by sabi10 on Jul-04-2006 16:20:

Re: וידאו מדהים! אבלטון לייב בשיא עוצמתה!

quote:
Originally posted by uzi
check out what this guy does with ableton live.
not only armin can do cool stuff with it.
now that is sooo cool:
[[ LINK REMOVED ]]

enjoy,
uzi


שיט...לא זמין כרגע, תנסו מאוחר יותר.


Posted by Glenn-Holmes on Jul-04-2006 19:57:

אם תראה מה זאביילה עושה עם מיקסר של פיוניר ומכשיר אפקטים שלהם אתה בכלל משתין במכנסיים הבן אדם פשוט כשרוני ברמות
די גיי שאני מת לראות בארץ


Posted by uzi on Jul-04-2006 20:17:

אני לא מכיר את מי שכתבת. נכון וידאו יפה? מדליק לא?


Posted by Shahar on Jul-04-2006 20:41:

זה ידוע שאבלטון תוכנה מצויינת..


Posted by Glenn-Holmes on Jul-04-2006 20:51:

quote:
Originally posted by uzi
אני לא מכיר את מי שכתבת. נכון וידאו יפה? מדליק לא?


James Zabiela

די גיי בריטי שנחשב לדעת רבים לדי גיי הטוב בעולם בכל הנוגע לעבודה טכנית כדי גיי

מדורג 15 בדי גיי מאג אם אני לא טועה


Posted by Koby on Jul-04-2006 22:24:

עוזי אני מציע לך לנסות להפתח לעוד סגנונות וראות גם יוצרים אחרים מאלה שאתה רגיל..תנסה לא תפסיד...

זה מזכיר את אלכס שמכיר רק את שחקני ברסה בכדורגל


Posted by DvJ on Jul-04-2006 23:51:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
James Zabiela

די גיי בריטי שנחשב לדעת רבים לדי גיי הטוב בעולם בכל הנוגע לעבודה טכנית כדי גיי

מדורג 15 בדי גיי מאג אם אני לא טועה



ראיתי תקליפ הזה אחד הנדירים אני ינסה לחפש תלינק....
בןאדםם תותחחח אבלל שמעתי גם סט שלו לאחרונהה וממש התחברתי לסגנון הזה
ומיקסוס ברמה גבוהה מאד....


Posted by Glenn-Holmes on Jul-05-2006 21:28:

quote:
Originally posted by DvJ
ראיתי תקליפ הזה אחד הנדירים אני ינסה לחפש תלינק....
בןאדםם תותחחח אבלל שמעתי גם סט שלו לאחרונהה וממש התחברתי לסגנון הזה
ומיקסוס ברמה גבוהה מאד....


הוא די גיי מצויין ומאוד מוערך

לפי כמויות ההערכה שהוא זוכה להן בקרב חובבי זאנרים רבים מאוד בקשת הזאנרים של המוזיקה האלקטרונית אפשר לתמוה איך מצעד הפופולריות של די גיי מאג עדיין לא דירג אותו בעשיריה אם לא החמישיה הראשונה


Posted by YoraY on Jul-07-2006 00:39:

מטורף...

אני לא מבין כאילו איך הוא מוציא מהפה צלילים כאלה נקיים....



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.