TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- נציג הקאסמים של הפורום - קאסם נחת ליד הבית שלי
נציג הקאסמים של הפורום - קאסם נחת ליד הבית שלי
לא, זה לא קשור למסיבות ובטח לא למוזיקה. הגעתי הביתה אחרי עוד יום עבודה, הצצתי לרגע מהחלון כדי לשאוף אוויר ובום, בשעה שבע ודקה בדיוק שמעתי שריקה ופיצוץ אדיר, מייד ידעתי זה קאסם
לא הבנתי לאן הוא נחת אבל תוך חמש דק' ברגע ששמעתי את הניידות והאמבולנסים עוברים לייד הבית שלי ידעתי שזה לא טוב ואכן צדקתי
הקאסם נחת כמה עשרות מטרים מהשכונה שאני גר בה באשקלון, ביום יום אני נמצא כמעט כל יום באיזור שדרות בגלל העבודה, לא האמנתי שהפעם הקאסם ינחת קרוב כל כך אליי
מה שמפחיד הוא שהשכונה שבה אני גר נמצאת בחלק הצפוני של העיר, קרוב ליציאה לכיוון אשדוד, תיאורטית הקאסם לא היה בכלל אמור להגיע לכאן , בגלל זה נחתו עד היום קאסמים בחלק הדרומי באיזור התעשיה, זה שזה הגיע עד לכאן, זה כבר סיפור אחר
נקווה שזו תיהיה הפעם הראשונה והאחרונה
יוחאי
מפחיד! 
איפה אתה גר גברגבר?
פאק אחי ! זה ממש מבאס כל הסיפור הזה
צריך להשמיד אותם עכשיו! עכשיושששששיו
אני גר באשקלון כמובן

פה לפני שלוש ארבע חמש שנים אנאערף
בזמן האינדפיה אז כל פעם שניכנסו לקלקיליה ולכל הכפרים שם, כל הזמן בלילות שעמנו יריות , ראינו פצצות תאורה כל הלילה היה כאילו אור יום חח.. שמעו הרבה מסוקים בלי סופ מעל הראש
היו לילות שחשבתי שאנחנו במלחמה חח

| quote: |
| Originally posted by YO-I אני גר באשקלון כמובן |
כן זה נחת בתוך הבית ספר שלי לצערי
אבל למזלנו אף אחד לא נפגע
בני שרמוטות ערבים

טוב שתקו מה עשיתם רעש?
יש חיילים שעכשיו בעזה בשביל זה
תרחמו עליהם לא על עצמכם
| quote: |
| Originally posted by Shahar טוב שתקו מה עשיתם רעש? יש חיילים שעכשיו בעזה בשביל זה תרחמו עליהם לא על עצמכם |
| quote: |
| Originally posted by Shahar טוב שתקו מה עשיתם רעש? יש חיילים שעכשיו בעזה בשביל זה תרחמו עליהם לא על עצמכם |
| quote: |
| Originally posted by YO-I שחר איפה אתה גר שאתה מתפלסף ככה? נראה אותך כשקאסם ייפול לך לייד הבית איך תגיב, גיבור גדול ולגבי החיילים, מחזק אותם ומאחל להם רק הצלחה אבל מה הם שונים מאיתנו |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes מה אתה מבלבל במוח? החיילים בעזה רק מסיבה אחת חטפו לנו חייל ולגבי הרחמים אני בהחלט מקווה שלא יהיו לנו נפגעים - בכלל אני מקווה שלא יהיו נפגעים לשתי הצדדים אבל זה כנראה כבר יותר מדי לבקש |
| quote: |
| Originally posted by Shahar אני מת"א ובמלחמת המפרץ גם לי נפלו טילים ליד הבית אבל מה קשר? אתם בוכים פה ומדברים ושוכחים שיש אנשים שהם 7 שנים פחות מהגיל שלך שעכשיו שומרים עליך שם בשביל שלא יפלו קסמים הם לא שם רק בגלל החייל יש עוד סיבות ביניהם זה הסיבה שישראל רוצה להראות להם שהם לא נכנעים לסחטנות |
מפחיד מקווה שהתקופה הזאת תעבור בשבילכם כמה שיותר מהר.....
אני זוכר במלחמת מפרץ 2 רחובות ליידי נפלו כמה טילים זה היה מפחיד
סמעעק...טרוריסטים מזדיינים...
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes לא משהו נגדך... אבל זו תגובה די מטופשת מצד ישראל רק כדי להראות שהיא לא תכנע לסחטנות בלי שום קשר...אף אחת מהסיבות האחרות לא היתה מכניסה את ישראל לפעולה כזו בעזה זה ברור לכולם ובעיקר למשגר באיזור שדרות תשמע ותקרא מה אנשים שם מדברים וחושבים ובלי שום קשר...אם אני עמיר פרץ מחר בבוקר שם את המפתחות, לוקח תיק חברתי זוטר ונותן למישהו אחר מהעבודה (הממ הממ עמי איילון?) לנהל את ענייני המשרד |
| quote: |
| Originally posted by Shahar תראה זאת החלטה נכונה כי אם הם יכנעו - הערבים ימשיכו לחטוף אנשים ולבקש 1000 שבויים בתמורה וזה לא נורמלי |
ובעוד אנו מדברים, עוד קסאם נפל הערב בשכונה באשקלון, כנראה זו מציאות חדשה
זה הכל שימוש פוליטי בחייל החטוף..
תאימינו לי אם לא היה להם חייל ישראלי בשבי מזמן היו מפרקים להם תשושנה.
| quote: |
| Originally posted by YO-I ובעוד אנו מדברים, עוד קסאם נפל הערב בשכונה באשקלון, כנראה זו מציאות חדשה |
| quote: |
| Originally posted by Dj Alex (ISR) זה הכל שימוש פוליטי בחייל החטוף.. תאימינו לי אם לא היה להם חייל ישראלי בשבי מזמן היו מפרקים להם תשושנה. |
| quote: |
| Originally posted by Shahar מה קשר יש דברים שאסור לנו מה אנחנו נאצים? אי אפשר ללכת לעשות בעזה מה שרוצים יש תגובות של כל העולם על זה |
[QUOTE]Originally posted by Shahar
טוב כולנו שומעים חדשות
מה אתה
YNET?
האמת שכן, אני עובד שם
חחח
PWND
| quote: |
| Originally posted by Shahar מה קשר יש דברים שאסור לנו מה אנחנו נאצים? אי אפשר ללכת לעשות בעזה מה שרוצים יש תגובות של כל העולם על זה |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.