TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- נציג הקאסמים של הפורום - קאסם נחת ליד הבית שלי


Posted by YO-I on Jul-04-2006 17:43:

נציג הקאסמים של הפורום - קאסם נחת ליד הבית שלי

לא, זה לא קשור למסיבות ובטח לא למוזיקה. הגעתי הביתה אחרי עוד יום עבודה, הצצתי לרגע מהחלון כדי לשאוף אוויר ובום, בשעה שבע ודקה בדיוק שמעתי שריקה ופיצוץ אדיר, מייד ידעתי זה קאסם

לא הבנתי לאן הוא נחת אבל תוך חמש דק' ברגע ששמעתי את הניידות והאמבולנסים עוברים לייד הבית שלי ידעתי שזה לא טוב ואכן צדקתי

הקאסם נחת כמה עשרות מטרים מהשכונה שאני גר בה באשקלון, ביום יום אני נמצא כמעט כל יום באיזור שדרות בגלל העבודה, לא האמנתי שהפעם הקאסם ינחת קרוב כל כך אליי

מה שמפחיד הוא שהשכונה שבה אני גר נמצאת בחלק הצפוני של העיר, קרוב ליציאה לכיוון אשדוד, תיאורטית הקאסם לא היה בכלל אמור להגיע לכאן , בגלל זה נחתו עד היום קאסמים בחלק הדרומי באיזור התעשיה, זה שזה הגיע עד לכאן, זה כבר סיפור אחר

נקווה שזו תיהיה הפעם הראשונה והאחרונה

יוחאי


Posted by uzi on Jul-04-2006 17:54:

מפחיד!


Posted by omergunr on Jul-04-2006 18:24:

איפה אתה גר גברגבר?


Posted by DjChook on Jul-04-2006 18:35:

פאק אחי ! זה ממש מבאס כל הסיפור הזה

צריך להשמיד אותם עכשיו! עכשיושששששיו


Posted by YO-I on Jul-04-2006 18:36:

אני גר באשקלון כמובן


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Jul-04-2006 18:40:


Posted by omergunr on Jul-04-2006 18:42:

פה לפני שלוש ארבע חמש שנים אנאערף
בזמן האינדפיה אז כל פעם שניכנסו לקלקיליה ולכל הכפרים שם, כל הזמן בלילות שעמנו יריות , ראינו פצצות תאורה כל הלילה היה כאילו אור יום חח.. שמעו הרבה מסוקים בלי סופ מעל הראש
היו לילות שחשבתי שאנחנו במלחמה חח


Posted by markfeldman on Jul-04-2006 19:54:

quote:
Originally posted by YO-I
אני גר באשקלון כמובן


תגיד לי, יש ספרייה טובה של דיוידי אצלכם באשקלון ?


Posted by Maor Levi on Jul-04-2006 20:25:

כן זה נחת בתוך הבית ספר שלי לצערי
אבל למזלנו אף אחד לא נפגע


בני שרמוטות ערבים


Posted by Shahar on Jul-04-2006 20:36:

טוב שתקו מה עשיתם רעש?
יש חיילים שעכשיו בעזה בשביל זה
תרחמו עליהם לא על עצמכם


Posted by YO-I on Jul-04-2006 20:50:

quote:
Originally posted by Shahar
טוב שתקו מה עשיתם רעש?
יש חיילים שעכשיו בעזה בשביל זה
תרחמו עליהם לא על עצמכם


שחר איפה אתה גר שאתה מתפלסף ככה? נראה אותך כשקאסם ייפול לך לייד הבית איך תגיב, גיבור גדול

ולגבי החיילים, מחזק אותם ומאחל להם רק הצלחה אבל מה הם שונים מאיתנו


Posted by Glenn-Holmes on Jul-04-2006 20:53:

quote:
Originally posted by Shahar
טוב שתקו מה עשיתם רעש?
יש חיילים שעכשיו בעזה בשביל זה
תרחמו עליהם לא על עצמכם


מה אתה מבלבל במוח?
החיילים בעזה רק מסיבה אחת

חטפו לנו חייל

ולגבי הרחמים אני בהחלט מקווה שלא יהיו לנו נפגעים - בכלל אני מקווה שלא יהיו נפגעים לשתי הצדדים אבל זה כנראה כבר יותר מדי לבקש


Posted by Shahar on Jul-04-2006 21:01:

quote:
Originally posted by YO-I
שחר איפה אתה גר שאתה מתפלסף ככה? נראה אותך כשקאסם ייפול לך לייד הבית איך תגיב, גיבור גדול

ולגבי החיילים, מחזק אותם ומאחל להם רק הצלחה אבל מה הם שונים מאיתנו


אני מת"א
ובמלחמת המפרץ גם לי נפלו טילים ליד הבית
אבל מה קשר?
אתם בוכים פה ומדברים ושוכחים שיש אנשים שהם 7 שנים פחות מהגיל שלך שעכשיו שומרים עליך שם בשביל שלא יפלו קסמים

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה אתה מבלבל במוח?
החיילים בעזה רק מסיבה אחת

חטפו לנו חייל

ולגבי הרחמים אני בהחלט מקווה שלא יהיו לנו נפגעים - בכלל אני מקווה שלא יהיו נפגעים לשתי הצדדים אבל זה כנראה כבר יותר מדי לבקש


הם לא שם רק בגלל החייל
יש עוד סיבות
ביניהם זה הסיבה שישראל רוצה להראות להם שהם לא נכנעים לסחטנות


Posted by Glenn-Holmes on Jul-04-2006 21:58:

quote:
Originally posted by Shahar
אני מת"א
ובמלחמת המפרץ גם לי נפלו טילים ליד הבית
אבל מה קשר?
אתם בוכים פה ומדברים ושוכחים שיש אנשים שהם 7 שנים פחות מהגיל שלך שעכשיו שומרים עליך שם בשביל שלא יפלו קסמים



הם לא שם רק בגלל החייל
יש עוד סיבות
ביניהם זה הסיבה שישראל רוצה להראות להם שהם לא נכנעים לסחטנות


לא משהו נגדך...
אבל זו תגובה די מטופשת מצד ישראל רק כדי להראות שהיא לא תכנע לסחטנות

בלי שום קשר...אף אחת מהסיבות האחרות לא היתה מכניסה את ישראל לפעולה כזו בעזה

זה ברור לכולם
ובעיקר למשגר באיזור שדרות
תשמע ותקרא מה אנשים שם מדברים וחושבים

ובלי שום קשר...אם אני עמיר פרץ
מחר בבוקר שם את המפתחות, לוקח תיק חברתי זוטר ונותן למישהו אחר מהעבודה (הממ הממ עמי איילון?) לנהל את ענייני המשרד


Posted by DvJ on Jul-05-2006 00:20:

מפחיד מקווה שהתקופה הזאת תעבור בשבילכם כמה שיותר מהר.....

אני זוכר במלחמת מפרץ 2 רחובות ליידי נפלו כמה טילים זה היה מפחיד


סמעעק...טרוריסטים מזדיינים...


Posted by Shahar on Jul-05-2006 12:40:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא משהו נגדך...
אבל זו תגובה די מטופשת מצד ישראל רק כדי להראות שהיא לא תכנע לסחטנות

בלי שום קשר...אף אחת מהסיבות האחרות לא היתה מכניסה את ישראל לפעולה כזו בעזה

זה ברור לכולם
ובעיקר למשגר באיזור שדרות
תשמע ותקרא מה אנשים שם מדברים וחושבים

ובלי שום קשר...אם אני עמיר פרץ
מחר בבוקר שם את המפתחות, לוקח תיק חברתי זוטר ונותן למישהו אחר מהעבודה (הממ הממ עמי איילון?) לנהל את ענייני המשרד


תראה
זאת החלטה נכונה
כי אם הם יכנעו - הערבים ימשיכו לחטוף אנשים ולבקש 1000 שבויים בתמורה
וזה לא נורמלי


Posted by Glenn-Holmes on Jul-05-2006 21:26:

quote:
Originally posted by Shahar
תראה
זאת החלטה נכונה
כי אם הם יכנעו - הערבים ימשיכו לחטוף אנשים ולבקש 1000 שבויים בתמורה
וזה לא נורמלי


אני חושב שיש עוד סיבות (ביטחון תושבי שדרות?) לפעולות כאלה אבל בלי שום קשר...הצבא הביא את זה עלינו במידה מסוימת
אבל אם מסתכלים קצת אחורה בגלגל החמאס הביא על עצמו את תגובת הצבא


אוי לכדור השלג הזה שמסרב להפסיק להתגלגל


Posted by YO-I on Jul-05-2006 22:23:

ובעוד אנו מדברים, עוד קסאם נפל הערב בשכונה באשקלון, כנראה זו מציאות חדשה


Posted by Dj Alex (ISR) on Jul-05-2006 22:28:

זה הכל שימוש פוליטי בחייל החטוף..
תאימינו לי אם לא היה להם חייל ישראלי בשבי מזמן היו מפרקים להם תשושנה.


Posted by Shahar on Jul-07-2006 16:54:

quote:
Originally posted by YO-I
ובעוד אנו מדברים, עוד קסאם נפל הערב בשכונה באשקלון, כנראה זו מציאות חדשה


טוב כולנו שומעים חדשות
מה אתה
YNET?

quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
זה הכל שימוש פוליטי בחייל החטוף..
תאימינו לי אם לא היה להם חייל ישראלי בשבי מזמן היו מפרקים להם תשושנה.


מה קשר
יש דברים שאסור לנו מה אנחנו נאצים?
אי אפשר ללכת לעשות בעזה מה שרוצים
יש תגובות של כל העולם על זה


Posted by Dj Alex (ISR) on Jul-07-2006 18:13:

quote:
Originally posted by Shahar

מה קשר
יש דברים שאסור לנו מה אנחנו נאצים?
אי אפשר ללכת לעשות בעזה מה שרוצים
יש תגובות של כל העולם על זה

עובדה שכבר התחילו בפעילות והרגו מעל ל60 מחבלים


Posted by YO-I on Jul-07-2006 18:25:

Jester

[QUOTE]Originally posted by Shahar
טוב כולנו שומעים חדשות
מה אתה
YNET?


האמת שכן, אני עובד שם

חחח


Posted by Dj Alex (ISR) on Jul-07-2006 18:31:

PWND


Posted by Glenn-Holmes on Jul-08-2006 03:19:

quote:
Originally posted by Shahar
מה קשר
יש דברים שאסור לנו מה אנחנו נאצים?
אי אפשר ללכת לעשות בעזה מה שרוצים
יש תגובות של כל העולם על זה


לא קורה הרבה שאני מסכים עם שחר אבל הנה פה אני מסכים

ולגבי משעושים עכשיו בעזה אפשר להגיד שהעובדה שנחטף לנו חייל היא הלגיטימציה כלפי חוץ לפעול עכשיו בעזה

אי אפשר להכנס לעזה בלי סיבה שתראה מספיק טובה לעולם



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.