TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vilka är kvar?
Vilka är kvar?
Halloj där!
Det var ett tag sen jag var här (och även länge sen jag var ute o parta) Ser att några gamla rävar hänger kvar på TA.
Vilka fler från gamla gänget går in här ibland? Och viktigast av allt, vilka är ute och studsar?
Kram på er!!
Se på F12 imorrn och på MB på måndag 
f12 kommer jag nästan aldrig in på, jevla 23års gräns
Jag är kvar här och är dessutom ute och studsar med jämna mellanrum :)
Jag är också kvar här även om jag egentligen mest håller mig i bakgrunden.
Är utomlands några månader så jag hoppas mest omkring här borta (annars hade jag hoppat omkring i malmö)
jag kommer ihåg dig men vet inte om du kommer ihåg mig... :P
då du var på TA så kunde jag knappast tala Svenska 
jag får väl klassa mig till en av de äldre medlemmarna här på forumet nu för tin å jag e kvar å spammar 
Petar la till dig på MB å hälsar, va ett bra tag sen man såg röken av dig 
Always here 
Ska tilläggas att detta är mitt tredje konto 
Första Gången "Nightmare" 2000-2001
Andra Gången "Phreaky" 2001-2004
2004 - Anuga -> Beyond

kikar in då & då, för slö för att skriva något för de mesta dock 
Jag är kvar med
men jag har inte internet hemma just nu eftersom de river om i lägenheten o jag väntar på mitt nya bredband 100 megbit
när jag får det så ska jag bo på nåtet i höst för att hinna med allt igen 
Visst är man kvar, men gör inte så mkt väsen av mig 
jag är också kvar 
| quote: |
| Originally posted by Aendy Jag är kvar här och är dessutom ute och studsar med jämna mellanrum |
| Originally posted by keddo kikar in då & då, för slö för att skriva något för de mesta dock |
Jag lever fortfarande även om jag är väldigt dålig med att kika in här nu för tiden. Gäller även festande just nu dessvärre 
Får jobba på att försöka förbättra det 
Oj denna tråden hade jag missat
HEJ GABY ! Sist jag såg dig var på nån fest i våras typ och på TA var väl 100 år sen för dig.
Vart har du tagit vägen så länge ?
Jag är ute titt som tätt på fester... mest på MB och nere i Linköping...
Kram kram på dig...
SWE-TA old schoool posse - member since Apr-18-2001 !
Jag är här (SWE-TA's egen FIN-TA) 
Jag är nog kvar. Inte så aktiv dock, vare sig på TA eller ute på festerna. Men ibland får jag ett ryck - så vi kanske syns snart igen, if you remember me. 
tittar mest, skriver inte mycket. Men är kvar 
Varför har alla slutat skriva?
Jag hade ett gammalt konto här från vintern 2003, men jag använde det aldrig och har glömt bort vad jag använde för lösenord. Gick mest in och tittade efter spellistor för att se vilka låtar som hade spelats på vissa radioshower.
Jag skaffade dock ett i Mars efter att en kompis på Swe-TA som jag inte hör så ofta från längre ville att jag skulle fixa ett, och här är jag nu, men vart fan är X-Samuari?
| Originally posted by Laszlo Varför har alla slutat skriva? |
Det är sommar gott folk
Man sitter inte inne! 
| Originally posted by DjAviander Det är sommar gott folk Man sitter inte inne! |