TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Magik Muzik Night 6 April, beide <<O>>'s
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by tango on Mar-04-2002 12:24:

Thumbs up Magik Muzik Night 6 April, beide <<O>>'s

Zoals de meeste wel zullen weten is tiesto momenteel gestopt met zn solo's. Daarvoor in plaats zijn er nu magik muzik nights. De eerste wordt gehouden op 6 april in beide O's in den haag en arnhem.

Hier wat info:

�O� Arnhem will host dj's Fred Numf, Ti�sto and Montana

�O� The Hague will have dj's Montana, Cor Fijneman and finally Ti�sto taking you all the way to early in the morning!

There will be no presale for these nights, so come early! Why there's no presale? This way we give everybody equal prizes and equal oppurtunity to get in and there's no buzz of the place being sold out! Finally, with so many people buying presale tickets, you'd still have to wait in line for a long time, so there's no advantage in that aswell.

Helaas is er dus geen voorverkoop.

Ik ben erbij in Arnhem, gewoon omdat het dichterbij is. Zijn er nog meer mensen van plan om te gaan?

grtz,
TNG

Posted by Ding Chavez on Mar-04-2002 12:30:

Ik ben er ook 99% zeker bij in Arnhem.
Ze vertellen er trouwens nie bij dat je zonder presale wel ietsje eerder voor de deur moet staan dan dat er wel presale is. Maarja, moet maar dan he...

GreetZ, DC

Posted by Trunks on Mar-04-2002 13:34:

Hello! the <<0>>

Tja ik kom wel regel matig in de <<0>> Arnhem maar ik ben 6 april toch echt in Heereveen... Qlimax is dan namelijk... hehe Wel jammer dat het te gelijk is maar ja het 1 voor het andere he... maar veel plezier de rest..

Grz Trunks...

P.s waar komen jullie vandaan als de <<0>> arnhem het meest dichtbij is ?? Ik uit Dieren is 15 km en 9 min met de sneltrein.

Posted by Dj Lex on Mar-04-2002 13:42:

Zo ziet er goed uit. Zou daar best naar toe willen moet alleen iemand hebben met een auto. Please jappio!!!!! Hehe

Posted by mr.marcello on Mar-04-2002 14:12:

Tja, het leek mij ook een strak plan om daar naartoe te gaan, maar ook voor mij geldt: je hebt BASS boven baas....QLIMAX!!!!

Met vriendelijke groet.

Posted by TimeportE on Mar-04-2002 14:59:

damn, ik zou echt willen gaan maar uuh.. ten eerste niemand om mee te gaan en is toch 21 en ouder.. en das eff jammer want ik ben 17 ,DAMN !! dus dat zal denk ik nie doorgaan..

Posted by ChooChoo on Mar-04-2002 16:08:

Ik ga er vrijwel zeker ook naar arnhem toe. Ook niet alleen voor tiesto, maar fred numf zou ik zeker graag ook s (live) willen horen.
En ja dat wordt er vroeg naar toe gaan, aangezien je bij de solo's al zo ontiegelijk lang moest wachten..

greetz

Posted by uhm on Mar-04-2002 17:04:

zijn er ook al andere data bekend en waar ie komt draaien ?

Posted by Dennehark on Mar-04-2002 17:22:

21 jaar en ouder ??
Dat maakt toch niet zoveel uit!
Controleren ze daar streng of wat ?

Posted by uhm on Mar-04-2002 18:26:

ik denk niet dat ze zoveel mensen gaan controleren... nemen eerder wat steekproeven!!!

Posted by tijs08 on Mar-04-2002 18:33:

Re: the <<0>>

quote:
Originally posted by Trunks
Ik ben 6 april toch echt in Heereveen... Qlimax is dan namelijk... hehe Wel jammer dat het te gelijk is maar ja het 1 voor het andere he... maar veel plezier de rest..

Me 2!!

da ga ik lekker stuiteren en jullie zweven

Posted by Akira on Mar-04-2002 19:08:

quote:
Originally posted by Dennehark
21 jaar en ouder ??
Dat maakt toch niet zoveel uit!
Controleren ze daar streng of wat ?

Ja 21 jaar en ouder...en dat maakt zeker wel uit!Het deurbeleid aan de eau is best wel streng...dus niks geen sportswear dus geen niks shirts ook al is het teken super klein en absoluut 20-21.Als ze twijfelen vragen ze meteen je ID.
"uhm:ik denk niet dat ze zoveel mensen gaan controleren... nemen eerder wat steekproeven!!!"
FOUT dus ze zijn daar gewoon streng en dat is maar goed ook anders komen allemaal kinderen van 16 ook nog es binnen.

Posted by uhm on Mar-04-2002 19:56:

boeit niet zoveel...!!!!

kom overal binnne dus daar ook
maarja ben 18 en zie er ook wat ouder uit dus echt stress zullen ze niet gaan bouwen!

Posted by Donna on Mar-04-2002 20:56:

Wij gaan zeer zeker lekker naar den-haag,alleen zou ik graag numf voor montana in de plaats zien,vind montana kut draaien en Numf hebbik nog nooit live gehoort maar lijkt me zeer vet.
En naja Tiesto als knaller,had van mij net zo goed Cor mogen zijn,die gaat harder:P

Posted by Opti on Mar-04-2002 22:34:

ik ga naar den haag denk ik

Posted by Akira on Mar-04-2002 23:24:

KarateKid

Den haag is ook veel leuker...ook al ben ik er maar 1x geweest ...
Arnhem paar keer geweest maar vind het daar gewoon echt stukken minder...

Posted by M_Peror on Mar-05-2002 08:05:

Ow damn... wil dolgraag gaan maar 6 april gaat niet lukken voor mij...
Heb goeie herinneringen aan de vorige keer Tiesto in <> Arnhem!

Posted by Opti on Mar-05-2002 19:18:

quote:
Originally posted by Donna
Wij gaan zeer zeker lekker naar den-haag,alleen zou ik graag numf voor montana in de plaats zien,vind montana kut draaien en Numf hebbik nog nooit live gehoort maar lijkt me zeer vet.

ik meen me te kunnen herinneren dat ik Numf ooit gehoord heb... dat was toen de Mellow MOOds avonden weer werden opgezet (en mislukt) in de Tempel op donderdagavond. Ik was dr een keer en Fred numf ook dus... er waren iets van 20 man geloof ik... ik was m maar gepeerd om half 1 ofzo

Posted by Jappio on Mar-10-2002 18:44:

quote:
Originally posted by M_Peror
Ow damn... wil dolgraag gaan maar 6 april gaat niet lukken voor mij...
Heb goeie herinneringen aan de vorige keer Tiesto in <> Arnhem!

Vond het vorige x in Arnhem zkr wel tof, alleen wel heel erg druk

Zit nog te twijfelen of ik ga, naar den haag, heb wel zin, wil ook wel rijden, maarre.. kom je als 19 jarige wel binnen? ben daar nog nooit geweest, en heb nie echt veel zin om dat end te rijden en nie binnen te komen

Lator!!

Posted by tijs08 on Mar-10-2002 19:14:

quote:
Originally posted by Jappio

Vond het vorige x in Arnhem zkr wel tof, alleen wel heel erg druk

Zit nog te twijfelen of ik ga, naar den haag, heb wel zin, wil ook wel rijden, maarre.. kom je als 19 jarige wel binnen? ben daar nog nooit geweest, en heb nie echt veel zin om dat end te rijden en nie binnen te komen

Lator!!

Kom je makkelijk binnen als 19 jarige hoor!
Ik ben nooit in de <> in Arnhem geweest maar wel in die in Den Haag, daar vond ik het erg gaaf!

Greetzzz

ik ga naar geen van beide, ik bevind me dan in die schaatshal in het noorden

Posted by Jappio on Mar-10-2002 19:19:

quote:
Originally posted by tijs08

Kom je makkelijk binnen als 19 jarige hoor!
Ik ben nooit in de <> in Arnhem geweest maar wel in die in Den Haag, daar vond ik het erg gaaf!

Greetzzz

ik ga naar geen van beide, ik bevind me dan in die schaatshal in het noorden

Mooi zo.. dan ben ik daar iig te vinden hehe

Posted by Dj Lex on Mar-10-2002 19:38:

quote:
Originally posted by Jappio

Mooi zo.. dan ben ik daar iig te vinden hehe

Mag ik mee??????

Posted by Jappio on Mar-10-2002 19:45:

Tuulijk,, jij altijd.. tenminste als je volgende x wel in yl�n ben als ik speciaal voor jou verjaardag daar kom hehe

Posted by TimeportE on Mar-11-2002 21:12:

er is misschien nog een kleine kans dat ik toch ga (in arnhem dan)..
k kan misschien met vriend van me mee (die zelf altijd ook altijd binnenkomt (die is iets van 19/20 ofzo)) .. maar daar moe ik het nog eff met hem overhebben ..

Posted by Bouma-Bros on Mar-12-2002 17:53:

ARNHEM!!!

cu there.......

Pages (3): [1] 2 3 »