TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Magik Muzik Night 6 April, beide <<O>>'s
Pages (3): [1] 2 3 »
Magik Muzik Night 6 April, beide <<O>>'s
Zoals de meeste wel zullen weten is tiesto momenteel gestopt met zn solo's. Daarvoor in plaats zijn er nu magik muzik nights. De eerste wordt gehouden op 6 april in beide O's in den haag en arnhem.
Hier wat info:
�O� Arnhem will host dj's Fred Numf, Ti�sto and Montana
�O� The Hague will have dj's Montana, Cor Fijneman and finally Ti�sto taking you all the way to early in the morning!
There will be no presale for these nights, so come early! Why there's no presale? This way we give everybody equal prizes and equal oppurtunity to get in and there's no buzz of the place being sold out! Finally, with so many people buying presale tickets, you'd still have to wait in line for a long time, so there's no advantage in that aswell.
Helaas is er dus geen voorverkoop.
Ik ben erbij in Arnhem, gewoon omdat het dichterbij is. Zijn er nog meer mensen van plan om te gaan?
grtz,
TNG
Ik ben er ook 99% zeker bij in Arnhem.
Ze vertellen er trouwens nie bij dat je zonder presale wel ietsje eerder voor de deur moet staan dan dat er wel presale is. Maarja, moet maar dan he...
GreetZ, DC
the <<0>>
Tja ik kom wel regel matig in de <<0>> Arnhem maar ik ben 6 april toch echt in Heereveen... Qlimax is dan namelijk... hehe
Wel jammer dat het te gelijk is maar ja het 1 voor het andere he... maar veel plezier de rest..
Grz Trunks... 
P.s waar komen jullie vandaan als de <<0>> arnhem het meest dichtbij is ?? Ik uit Dieren is 15 km en 9 min met de sneltrein.
Zo ziet er goed uit. Zou daar best naar toe willen moet alleen iemand hebben met een auto. Please jappio!!!!! Hehe

Tja, het leek mij ook een strak plan om daar naartoe te gaan, maar ook voor mij geldt: je hebt BASS boven baas....QLIMAX!!!!
Met vriendelijke groet.
damn, ik zou echt willen gaan maar uuh.. ten eerste niemand om mee te gaan en 

Ik ga er vrijwel zeker ook naar arnhem toe. Ook niet alleen voor tiesto, maar fred numf zou ik zeker graag ook s (live) willen horen.
En ja dat wordt er vroeg naar toe gaan, aangezien je bij de solo's al zo ontiegelijk lang moest wachten..
greetz
zijn er ook al andere data bekend en waar ie komt draaien ?
21 jaar en ouder ??
Dat maakt toch niet zoveel uit!
Controleren ze daar streng of wat ?
ik denk niet dat ze zoveel mensen gaan controleren... nemen eerder wat steekproeven!!!
Re: the <<0>>
| quote: |
| Originally posted by Trunks Ik ben 6 april toch echt in Heereveen... Qlimax is dan namelijk... hehe Wel jammer dat het te gelijk is maar ja het 1 voor het andere he... maar veel plezier de rest.. |
| Originally posted by Dennehark 21 jaar en ouder ?? Dat maakt toch niet zoveel uit! Controleren ze daar streng of wat ? |
boeit niet zoveel...!!!!
kom overal binnne dus daar ook
maarja ben 18 en zie er ook wat ouder uit dus echt stress zullen ze niet gaan bouwen!
Wij gaan zeer zeker lekker naar den-haag,alleen zou ik graag numf voor montana in de plaats zien,vind montana kut draaien en Numf hebbik nog nooit live gehoort maar lijkt me zeer vet.
En naja Tiesto als knaller,had van mij net zo goed Cor mogen zijn,die gaat harder:P
ik ga naar den haag denk ik
Den haag is ook veel leuker...ook al ben ik er maar 1x geweest
...
Arnhem paar keer geweest maar vind het daar gewoon echt stukken minder...
Ow damn... wil dolgraag gaan maar 6 april gaat niet lukken voor mij... 
Heb goeie herinneringen aan de vorige keer Tiesto in <
| Originally posted by Donna Wij gaan zeer zeker lekker naar den-haag,alleen zou ik graag numf voor montana in de plaats zien,vind montana kut draaien en Numf hebbik nog nooit live gehoort maar lijkt me zeer vet. |
| Originally posted by M_Peror Ow damn... wil dolgraag gaan maar 6 april gaat niet lukken voor mij... ![]() Heb goeie herinneringen aan de vorige keer Tiesto in < |

| Originally posted by Jappio Vond het vorige x in Arnhem zkr wel tof, alleen wel heel erg druk ![]() Zit nog te twijfelen of ik ga, naar den haag, heb wel zin, wil ook wel rijden, maarre.. kom je als 19 jarige wel binnen? ben daar nog nooit geweest, en heb nie echt veel zin om dat end te rijden en nie binnen te komen Lator!! |

| Originally posted by tijs08 Kom je makkelijk binnen als 19 jarige hoor! ![]() Ik ben nooit in de < Greetzzz ik ga naar geen van beide, ik bevind me dan in die schaatshal in het noorden |
| Originally posted by Jappio Mooi zo.. dan ben ik daar iig te vinden hehe |

Tuulijk,, jij altijd.. tenminste als je volgende x wel in yl�n ben als ik speciaal voor jou verjaardag daar kom hehe

er is misschien nog een kleine kans dat ik toch ga (in arnhem dan)..
k kan misschien met vriend van me mee (die zelf altijd ook altijd binnenkomt (die is iets van 19/20 ofzo)) .. maar daar moe ik het nog eff met hem overhebben .. 
ARNHEM!!!
cu there.......