TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Stuiteren of zweven?
Pages (2): [1] 2 »
Stuiteren of zweven?
Als je naar een feest gaat of gewoon uit, wat heb je dan liever: "zweef" muziek (zoals Rank 1, Blank&Jones) of "stamp" muziek (zoals Cosmic Gate, Marco V etc)?
Ik persoonlijk het laatste, hoe zit dat met jullie?
Re: Stuiteren of zweven?
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy Als je naar een feest gaat of gewoon uit, wat heb je dan liever: "zweef" muziek (zoals Rank 1, Blank&Jones) of "stamp" muziek (zoals Cosmic Gate, Marco V etc)? Ik persoonlijk het laatste, hoe zit dat met jullie? |

maakt mij echt HELEMAAL niets uit
op TE was lekker stampen.. nadeel is wel dat je de volgende dag echt met onwijs brakke poten zit....
zweven vind ik ook heerlijk.. denk dan vooral aan bijvoorbeeld nexus... echt lekker ook... zo vind ik trance eigenlijk meer bedoeld...
maar zoals ik al zei: maakt mij niet uit, als maar feesten is!!!!
LOL, ik dacht eerst dat het over drugs ging.
Maar niet dus 
Stamp muziek zoals jij die omschrijft spreekt me meer aan dan zweef muziek. Maar ik zie stamp muziek als Dana e.d.
Marco V zit daar een beetje tussenin met z'n eigen style.
Ik vind het lekkerder op gewone trance te horen op een feest. Daar hou ik t het langst mee uit. Dat wil niet zegge dat ik de rest geen zak aan vind, want ik ga gerust naar feesten zoals Teqnology of Qlimax.
Tis moeilijk, maar neem een voorbeeld aan een feest zoals Qontact. Daar zit voor mij alles wat ik op een feest wil horen.
Persoonlijk vind ik een combinatie van beide lekker. Maar als er een keuze gemaakt moet worden doe mij dan maar de stamp muziek.
eerst zweven en dan verder in de avond meer naar het stampen toe
er gaat niks boven een goede mensgel van beide 'stylen'
| [LOL, ik dacht eerst dat het over drugs ging. ] |
Ik zie het altijd graag om van wat rustig naar steeds harder te gaan. Mix van stylen is altijd wel lekker. Dus echt een boorkeur heb ik niet. Hangt trouwens ook beetje van de stemming die er heerst.
Te moeilyke keus eigenlyk... by de meeste 'zweefnummers' zit altyd wel een groot element van 'stampen' in duz. Stampnummers met all��n maar beat en verder geen melodie of zow vind k maar nix... Geef my maar lekker zo'n nummer met zo'n 'hands-in-the-air-break' in het midden waarna een lekkere (harde) beat erin kickt!!
ltr 
Eigenlijk houd ik wel van beide. Neem nou bevoorbeeld een relaxxte party als Trance Energy waar je in het begin lekker in gaat stampen (Yves DeRuyter), gevolgd door een set van Rank 1 wat toch redelijk zweefmuziek is. En dan sluit je de avond af met weer lekker stampen op de beats van Cosmic Gate. Echt een perfecte mix naar mijn mening!!
Met vriendelijke groet.
| Originally posted by Blik eerst zweven en dan verder in de avond meer naar het stampen toe |
Stampen of Zweven...?
well ehm, its kinda hard to say that ehmm... (net Friends serie 8 gekeken en ross is net ZOOO dom met Mona... arrgghh) sorry
Tjaa stampen is echt relax daar ga ik wel voor..
kai tracid rosenmontag rave en cosmic gate das wel erg relax vind ik... Maar eerst ietsje rustiger opbouwen en dan stampen = fine by me. ik ga ook naar Qlimax met dana etc dus wordt net zo hard...
Grz Trunks... 
Het ligt eraan in wat voor bui ik dan ben... maar ik hou van beide...
ook van extreem stampen (buzz fuzz, nosferatu ect.)
kvindt het allebei wel lekker, binnenkort weer naar awakenings dat wordt weer ff beukenmaar op een trance feest als dd heb ik het ook super naar m'n zin.
Maar net wat petrus al zei op een op een trance feest hou ik het wel langer uit want als je als al een paar uurtjes staat te beuken zit ik er wel naar een tijdje doorheen.
ik vind het echt een hele moeilijke keuze! ik kies dan ook niet! Soms heb ik ehct een bui dat ik heerlijke zweef trance wil horen en dan weer een bui waarin ik keihard wil stampen (bv kai tracid & dana)
Ik ga Donderdag naar Marco V dus dat word ook wel heftig, maar kijk toch meer uit naar QLIMAX!
En als dat voorbij is verheug ik me weer op bijv. QONTACT
gewoon van beide wat!
Me kan ook geen keuze maken,
heb me afgelopen TE flink vermaakt op zowel zweef als stamp trance:
geen voorkeur.....hangt ook van m'n bui af,
GreetZ RubDub (die hopelijk over een paar post z'n Formula Trance Addict weer terugkrijgt)
Stuiteren all the way 

Absoluut Zweefen voor mij.
Maar wat me opvalt is dat de meesten hier echt van stampen houden.
Niet om iemand aan te vallen hoor maar zijn veel van deze mensen voordat ze trance liefhebber werden misschien ooit fan geweest van hardcore. Dat zou voor mij een hoop verklaren aangezien ik hardcore echt een ramp vindt.
waarom moeilijk als het makkelijk kan? STUITEREN EN ZWEVEN!!!! Tegelijk!!! daar zijn genoeg platen van 
Ik houd er wel van als ze 'zweef' plaatjes lekker stevig omhoog pitchen (Zoals Scott Bond - Live At Massive 30-04-2001) dan wordt het vanzelf wel stampen 
Of anders lekker beuken op de Q-Dance manier 
Zweven en stampen....beetje opbouwen vindt ik heeeeel relax
off topic mode on/
niet zoals die kut dj in de kings("discotheek" in den bosch) met m'n gala..die gast kon echt nie draaien!!!!!!!!!!!!!!!! pas om 03.15 beginnen met een stamp plaat als het feest om 03.30 is afgelopen
off topic mode off/
Greetz Muppet
Is voor mij ook lastige keuze.
Op een feest kan ik toch beter uit mijn dak gaan op stamp muziek (ja heb hier ook nog Happy Hakkuh, Mega Core 1 en 2 en The Best Of Hardcore 100
liggen)
Maar in mijn winamp playlist staat ook veel zweef muziek alla Rank 1, Minimalistix - Close Cover, ook zon relaxed nummer.
Op een feest kan ik dan niet echt uit mijn dak gaan op dat soort nummers, dus ga toch voor het stampwerk.
De set van Gielen van afgelopen TE is wel een goed voorbeeld, veel stampnummers en dan af en toe een zweefnummertje om uit te rusten van al dat gestamp 
| Originally posted by mgerrits Absoluut Zweefen voor mij. Maar wat me opvalt is dat de meesten hier echt van stampen houden. Niet om iemand aan te vallen hoor maar zijn veel van deze mensen voordat ze trance liefhebber werden misschien ooit fan geweest van hardcore. Dat zou voor mij een hoop verklaren aangezien ik hardcore echt een ramp vindt. |
(Behalve dat het Absoluut Zweven is voor mij
)
zweven mag stampen moet