TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Är det bara jag eller .......?!
Är det bara jag eller .......?!
Hej alla glada,
Det har ju varit en liten krasch här på sajten. Jag lyckas komma åt forumen kanske 1 gång/dag och då kommer allt upp i jätteskumma färger & typsnitt...inte alls som vanligt alltså. Jag ser att flera av er postar inlägg som om allt vore som vanligt. Är det bara jag som har problem eller är det fler...
Om det nu bara är jag... vad kan det vara för fel. Jag har inte installerat någon ny programvara/operativsystem eller ändrat några som helst inställningar.
Confused !
NordLight

inga probelm
Ja har inte nå problem alls här... har aldrig haft d heller... vart här i princip en ggn per dag minst under en lång period nu, så ja borde märkt..!
Kan juh va så att du helt enkelt är ständigt trippad NordLight, saker å ting ter sig minst sagt underligt då,
Duckade för Nazghuls, TIE-fighters och annat tufft häromdagen på väg hem från polarn med jäkligt stora pupiller...hoo jaja, vilken resa, 
hehe.....nämen jag vet inte vad det kan bero på faktiskt.......
Jag har hört att sånt kan hända dock och så har det alltid vara....om det blir ett bestående problem kontakta Swamper 
Vitryss den stenade Wookien
skulle gissa på att browsern läser fel alternativt att vb inte parsar sina filer rätt...
rensa dina cookies så skall det nog se bra ut igen.
Är det bara jag eller... åkte den här Dirt_Devil typen i fängelse snabbare än man hinner säga [AlienFactory]?
| quote: |
| Originally posted by Aendy Är det bara jag eller... åkte den här Dirt_Devil typen i fängelse snabbare än man hinner säga [AlienFactory]? |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.