TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Is mode really a slang term from blowjob in swedish...
Pages (3): [1] 2 3 »
Is mode really a slang term from blowjob in swedish...
i've been told this... and since the mafia uses it all the time (modehookers, general moders, hook da mode, supermode, modetrack") i'm interested...
Mode = Blowjob?
This is new to me...
you've been served 
it's called bl�sjobb
avsugning 
Re: Is mode really a slang term from blowjob in swedish...
| quote: |
| Originally posted by iammesol Is mode really a slang term from blowjob in swedish... |
Re: Is mode really a slang term from blowjob in swedish...
| Originally posted by iammesol i've been told this... and since the mafia uses it all the time (modehookers, general moders, hook da mode, supermode, modetrack") i'm interested... |
thanks for the replies guys...
so the question still remains a mystery... why the hell do they use that?!
taken from his forums...
axwell:
MODE!
its one of those nice things in life
| Originally posted by iammesol thanks for the replies guys... so the question still remains a mystery... why the hell do they use that?! taken from his forums... axwell: MODE! its one of those nice things in life |
You really love swedish iammesol 
| Originally posted by zoric You really love swedish iammesol |
det �r om�jligt
| Originally posted by ScuL inte lika mycket som jag det �r om�jligt |
| Originally posted by zoric Du beh�rskar svenska n�got otroligt. Det �r som kineser beh�rskar skulle beh�rska svenska, bedrift |

| Originally posted by anuga Pass dig ![]() S�g en dokument�r om kinsers "att bo hemma" vanor, d�r det inte ovanligt att "tjejer" bodde hemma tills de var runt 30. Men, f�r att komma till saken, hon de intervjuade gick p� universitetet och talade svenska, precis som typ 500 till gjorde, det var tydligen inte ovanligt att l�ra sig svenska f�r det var popul�rt, och m�nga svenskar kom dit, d� kunde det vara bra att kunna spr�ket. Sen kan man undra varf�r svenskar kommer dit ![]() Hennes dr�m var iallafall att komma till Sverige, d�rf�r l�rde hon sig svenska ![]() S� pass dig f�r kineser, de kanske kan svenska med |

| Originally posted by zoric T�nkte bara ber�mma ScuL f�r att han har l�rt sig svenska, det �r faktiskt en bedrift |

| Originally posted by benni n�r jag kom till sverige 2003 kunde jag endast s�ga hej hejd� ![]() fast jag antar att skillnaden �r st�rre mellan svenska och holl�nska, �n isl�ndska och svenska.. s�.. plus att ScuL har aldrig bott innan i Sverige... bravo |
�ven om svenska kanske inte �r det mest anv�ndbara globalt sett
Sorry iammesol, all of a sudden, it seems we have alot of people that wasn't born in Sweden and came here, and learned swedish pretty quick and started spamming TA
(joke)
Okej, Okej, Okej... Var kommer alla ifr�n
(Sverige)
| Originally posted by Jeremy H Jag kunde s�ga Hej, Hejd� och tack haha Mja, inte d�ligt att l�ra sig nya spr�k s�d�r �ven om svenska kanske inte �r det mest anv�ndbara globalt sett |
| Originally posted by benni n�r kom du till sverige d�? shit.. visste inte att det fanns s� m�nga utomlandsf�dda h�r p� sweta, vi borde starta en klubb |
(att p� peka det hehehe)
| Originally posted by anuga Hahaha, jag var f�rst (att p� peka det hehehe) |
din j�vel
Originally posted by benni din j�vel |
Bosnienserb 
Vad �r alla f�r n�got?
| Originally posted by anuga Hehehe, det �r nog f�rsta g�ngen jag ser whip smilien p� gr� bakgrund, ser dumt ut |
| Originally posted by benni jag �r f�rgblind.. �r det en stor skillnad? |

| Originally posted by benni n�r kom du till sverige d�? shit.. visste inte att det fanns s� m�nga utomlandsf�dda h�r p� sweta, vi borde starta en klubb |
S� nu har man �nd� bott h�r ett par �r...