TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Pages (26): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Op vrijdag 15 september mag club Illusion 19 kaarsjes uitblazen, en dat zal ze voor deze gelegenheid wederom doen in het sportpaleis van Antwerpen...
Vorig jaar verwelkomde Darcon Productions & Illusion de nummer 1 dj van de wereld, namelijk TIESTO. Deze editie van Illusion in het sportpaleis was dan ook uitverkocht!
Dit jaar zal niemand minder dan ARMIN VAN BUUREN, de 2de beste dj ter wereld naar het Sportpaleis komen.
De bezoekers mogen 4 rooms verwachten, met elke een verschillende stijl van muziek.
De voorverkoop zal starten op zaterdag 15 juli bij de volgende winkels :
Fnac / www.fnac.be
Teleticketservice / www.teleticketservice.com
Ticketbox / www.ticketbox.nl
Vanaf woensdag 2 augustus zullen de tickets te verkrijgen zijn via de volgende verdeelpunten
Free Record Shop / www.frs.be
Brooklyn / www.brooklyn.be
Alle gekende voorverkoop adressen
Tickets :
Voorverkoop Normal : 20 Euro
Voorverkoop VIP : 40 Euro
Inbebgrepen in VIP :
Gratis toegang tot het VIP-gedeelte in de hoofdzaal
Gratis glas Champagne
Speciaal food-buffet
Line-up :
Main : Armin van Buuren / M.I.K.E / Ronald van Gelderen / Markus Schulz / Wout / Jan / Franky Kloeck / Nico / Kane
Level : Basto! / David / Christophe / Lins
Retro Room : DJ Ghost / Jan Vervloet / Franky Kloeck / Jan / Kane
Kick Da Bass Room : Coone / Ruthless / Q-ic / Furax / Massive vs the Rebel / Jan / Gert
Meer info mag je snel verwachten over dit event.
www.illusion.be
Zou wel goed kunnen dat dit HET (indoor) feest van het jaar wordt.
Joa da ziet er wel best goed uit. Kvind 't wel echt nice dat Illusion probeert om de �chte trance terug naar Belgi� te brengen.
Re: [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
| quote: |
| Originally posted by Synthesia ARMIN VAN BUUREN, de 2de beste dj ter wereld naar het Sportpaleis komen. |
da wordt een zalig avondje ! daar benk zeker aanwezig.
Staat Armin niet op 3?
Daar wil ik trouwens zeker weer bij zijn. Beste line-up tot nu toe voor mij.
count me in 
1. PVD
2. Tiesto
3. AVB
Is dit de volgorde niet?
Kwil h���l graag gaan, ma kzen op cong�... ![]()
zalige line-up
ma 4 rooms? die hopen da tegen dan de antwerpse topsporthal al af is zeker 
| Originally posted by Synthesia Vorig jaar verwelkomde Darcon Productions & Illusion de nummer 1 dj van de wereld, namelijk TIESTO. Dit jaar zal niemand minder dan ARMIN VAN BUUREN, de 2de beste dj ter wereld naar het Sportpaleis komen. |
Dit soort uitspraken klopt zoizo van gaan kanten
Re: Re: [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
| Originally posted by Nabistai Ik wou het ook opmerken, maar dat is dus al gebeurd zie ik Dit soort uitspraken klopt zoizo van gaan kanten |
Kans is groot dat Zehra en ik hier ook wel gaan bijzijn. Lekker dichtbij, leuke lineup en dat voor amper 20� 
| Originally posted by Xilver Joa da ziet er wel best goed uit. Kvind 't wel echt nice dat Illusion probeert om de �chte trance terug naar Belgi� te brengen. |
Zalige line up!! Dit jaar zeker aanwezig! Ik vertrek de dag nadien wel op reis, maar vertrek is pas na de middag dus eerst feestje bouwen int Sportpaleis!!!!
| Originally posted by Synthesia Main : Armin van Buuren / M.I.K.E / Ronald van Gelderen / Markus Schulz / Wout / Jan / Franky Kloeck / Nico / Kane |
Mja mss, wel. Maar als ge ziet, Ti�sto heeft der vorig jaar heel strak gedraaid. Veel mensen vonden het slecht, en de liefhebbers vonden het zalig. Spijtig dat vorig jaar de sound nie echt in orde was op de main-hall.
| Originally posted by Transfusion Mja mss, wel. Maar als ge ziet, Ti�sto heeft der vorig jaar heel strak gedraaid. Veel mensen vonden het slecht, en de liefhebbers vonden het zalig. Spijtig dat vorig jaar de sound nie echt in orde was op de main-hall. |

| Originally posted by Push2005 Wat de anderen gaan doen weet ik niet |
| Originally posted by Push2005 Ja idd, voor de kenners was dat een eargasm ![]() |
^LOL.
Tiesto zijn set vond ik toch ook wel zalig verleden jaar, die First State track daar voor den eerste keer gehoord daar en dat was
Ook voor de eerste keer andere forumleden ontmoet die avond 
| Originally posted by Xilver Joa da ziet er wel best goed uit. Kvind 't wel echt nice dat Illusion probeert om de �chte trance terug naar Belgi� te brengen. |
zijn.Re: Re: [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
| Originally posted by TOR Pff, dat betekent weer 20 min. per dj.. Maar ik twijfel vooral omdat dergelijke dj's wel es durven te vervallen in platte hitjes voor zo'n groot publiek. |
Re: Re: [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
| Originally posted by TOR Pff, dat betekent weer 20 min. per dj.. |

| Maar ik twijfel vooral omdat dergelijke dj's wel es durven te vervallen in platte hitjes voor zo'n groot publiek. |
Zowat 90% van wat Armin & Markus Schulz draaien, zijn niet gekend bij het grote publiek. Voor trance-fans als ons zullen er ongetwijfeld veel "hitjes" bij zitten, maarja ge kunt in een zaal van 10.000 man nu eenmaal niet verwachten dat Armin ne "ASOT Live" gaat doen he
Ook aanwezig, ook VIP...
Re: Re: Re: [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
| Originally posted by FenixStyle maarja ge kunt in een zaal van 10.000 man nu eenmaal niet verwachten dat Armin ne "ASOT Live" gaat doen he |
Re: Re: Re: Re: [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
| Originally posted by Push2005 En gelukkig maar; wan z'n ASOT's zuigen wel keizwaar de laatste tijd Best dat z'n gewone livesets toch net nog iets beter zijn. |

Ik vind dat hele VIP gedoe zo belachelijk �, ze nemen meer dan de helft van de zaal in en voorwa!? Om op een verhoog wa te kunnen staan.