TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hardste moppen ever :)))
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by Henkie_henk on Mar-03-2001 16:13:

Q: What's black and has 23 tits?

A: The garbage bag outside of a cancer clinic.

Q: How do you starve a Mexican?

A: hide his foodstamps under his workboots

Q: What is the difference between Michael Jackson and a grocery bag?

A: One is made of plastic and is dangerous for children to play with.The other is used to carry groceries.

Q: Why do women have breasts?

A: So men will know to whom to pay the lower salaries.

Two peodophiles on a beach. One turns to the other and says: "Get out of my sun"

A girl and a boy were at the back of a movie theater, kissing passionately. When they came up for air, the boy says, "I really love kissing you, but do you mind not passing me your chewing gum?" To this, the girl replies, "It's not chewing gum, I've got bronchitis".

Q: What's black and blue and hates sex?

A: A rape victim.

Q : What do you do after raping a deaf, dumb and blind girl?

A : Break her fingers so she can't tell anyone.

Man goes to the doctor and says "I've got a huge hole in my ass" The doctors says "drop your pants, bend over and let have a look". "Fuck me!!" says the doctor " what could have made a hole as big as that?" Patient replies I've been fucked by an elephant". The doctor says "An elephants penis is long and thin, this hole is enormous". Patient replies "He fingered me first".

Q: Where does Princess Diana stay while in Paris

A: Anywhere she can crash.

Q: How do you swat 200 flies at one time

A: Hit an Ethiopian in the face with a frying pan.

Het liefst zou ik wat leuke groffe nederlandse moppen zien Ik zal er zelluf ook nog wat posten natuurlijk

BYE

Posted by -DoomBringer- on Mar-03-2001 17:13:

Ok als er hier iemand uit Volendam is... vergeef me dan ff. (of kijk nie kan ook)

Q: Hoeveel Volendammers passen er in een Auto ?

A: 60... 2 voor , 4 achter en 54 in de asbak.

Posted by TranceFool on Mar-03-2001 17:45:

Wat is een leprapatient in een zwembad??: Bruistablet

Wat zijn de aardigste mensen ter wereld??: Leprapatienten, als ze je een hand geven mag je hem gelijk houden.

Wie zijn de snelste mensen ter wereld??: Leprapatienten, de stukken vliegen er van af!

Wat is het verschil tussen een turk en een vis??: Een vis gaat pas stinken als ie dood is.

Waarom staat een Ethiopier met zn armen wijd onder de douch??: Anders wordt ie door het putje gespoeld.

Hoe klimt een Somalier in de boom??: Via de ribbenkast van zn broer.

Waarom heeft de regering een waslijn over Ethiopie gespannen??: Kunnen de kinderen in de schaduw spelen.

Wat is een Turkse vrouw op een fiets??: een snorfiets

Wanneer mag je een Turkse vrouw in haar gezicht spugen??: Als haar snor in brand staat.

Wat is een Ethiopier met een hoed op??: een punaise

Wat is de overeenkomst tussen een kuiken en een Marokkaan??: Ze beginnen te pikken zodra ze kunnen lopen.

GROFSTE: Het is kaal, 15 meter lang en loopt op de 12e verdieping??????: De polonaise op de kankerafdeling in een ziekenhuis.

Niet grof maar wel leuk: Wat is de overeenkomst tussen een parkiet en een homo??: Ze hebben allebei een bek vol zaad en een stok vol stront.

Wie heeft er nog meer grove moppen, kunnen we hier tenminste een beetje lachen!!

Lattuurrzz....

Posted by Sandman on Mar-03-2001 18:12:

Pas op--> grof. En bevooroordelingen over huidskleuren. als je hier niet van houdt. lees dit dan niet.

Het is geel en je kan er op stampen --> een kuikentje

Komt een nederlander bij het gemeentehuis om zijn pas geboren zoon te laten inschrijven. Hij vult alles, naam, geboren te, tijd, gewicht, je kent het wel. Bij het afrekenen moet de nederlander 40 piek betalen. Daarna komt er een turk die ook zijn pas geboren kind wil aangeven, zegt de ambtenaar. dan moet je bij de politie zijn. Nee zegt de turk.. inschrijven. Oh oke dan maar. dus hij vult ook alles in, gewicht , tijd ect.. je kent het wel. De turk krijgt een rekening van 250,00. Vraagt de turk waarom ik meer betaal dan die bleek scheet? zegt de ambtenaar: 40 piek adminstratie kosten en 210 piek verwijderingsbijdrage

Wat moet je doen als een Ethiopier is uitgegaan? opnieuw aansteken.

het is 4 meter lang en stinkt naar pis--> polonaise in bejaardentehuis.

Goed voor sms'jes:

Geen zon, geen zee, geen strand maar toch verbrand. Groeten uit Volendam.

Bel nu 0900-KKK en win een week kruizen branden en neger slepen in ameriKKKA

Heel zachtjes kom je s'nachts naar me toe, en betast al mijn naakte delen totdat je de plek hebt gevonden en begint te zuigen. Je vind het heerlijk. KUT MUG!!

er is, hete seks, snelle sex, knuffel sex, safe sex, groep sexs, plas sex, telefoon sex en voor mensen met jou uiterlijk, geen sex.

Posted by Henkie_henk on Mar-03-2001 23:24:

Hey Sandman... check http://www.tranceaddict.com/forums/...p?threadid=3134

daar staan meer van die sms moppen... en volendam shit

Wanneer mag een turk met een mes rondlopen??
Wanneer die em in zijn rug heeft

Komt een man met zijn bouvier bij het gemeentehuis en vraagt om een uitkering voor zijn hond. Zegt die baliemedewerkster: "maar meneer dat kan helemaal niet"
Waarom de man reageert: "Maar natuurlijk wel! Hij is zwart, heeft krulletjes en praat geen woord nederlands!"

FF me turekenmoppen weer ophalen

More 2 come

Posted by Henkie_henk on Mar-03-2001 23:47:

VOLENDAM!!!!!!

OF ga naar deze link om het plaatje te zien als alles weer K*t tievus gaat.... http://www.geocities.com/rwonl/Volendam.jpg

Posted by on Mar-04-2001 11:12:

Be Cool! altijd leuk

Wat is een turk in een riool?
>een badmeester

Posted by eXos on Mar-04-2001 13:17:

ha

Posted by Henkie_henk on Mar-04-2001 17:36:

Hey petenator dat staat gelukkig niet al ALLEMAAL in hetzelfde forum he!! Jij kan ook copy pasten!! *applaus* knap hoor...

Hiero.. kan je het nog een keer doen http://www.tranceaddict.com/forums/...p?threadid=3134

Waarom zie je nooit turkse mongooltjes??
God straft slechts een keer

Posted by eXos on Mar-04-2001 17:43:

ok, alles weg

TNX anyway!!!!!!!!!

Posted by TranceFool on Mar-04-2001 17:52:

Ja petenator zet er dan gewoon bij van wie je ze hebt of verzin er zelf wat!!!

Wat is een turk op een tegel??: grootgrondbezitter

Wat is een turk op twee tegels??: Makelaar

Binnenkort meer!

Latuurrzz....

Posted by eXos on Mar-04-2001 18:04:

Ik heb ze allemaal zelf gepost. Zijn teksten die ik in de loop der tijd verzamelt heb van internet en via de GSM. Jullie grapjes zal je ook wel weer van iemand anders hebben, zo gaat dat nu eenmaal. Niet zo zeike zou ik zegge!!!!

Posted by Henkie_henk on Mar-04-2001 20:25:

Ja heel leuk dat iedereen ze van elkaar jat etc etc.. en af en toe nog es wat zelf bedenkt maar dat betekent ook weer niet dat je precies hetzelfde in MIJN topic gaat plaatsen.. (ik heb ze allebei geopend) en het gaat ongeveer over hetzelfde en dan ga jij ff copy pasten... we zijn niet blind ofzow hoor

Posted by eXos on Mar-04-2001 21:11:

Smoking ..umm..something

Was gewoon bedoeld als aanvulling, heb 't al weggehaald. Hopelijk ben je nu wel tevreden.

TNX ANYWAY

Posted by Opti on Mar-04-2001 21:54:

Talking

Wat is een Turk met 3 messen in z'n rug?
����nehundred and eighty!!!!!

Wanneer mag je een fiets voor de tram gooien?
Als er een Turk op zit.

Een Turk ging naar t arbeidsbureau. Hij had geen diploma's, geen werkervaring, helemaal niks. Hij zegt wel:"Ik wil; hogerop, ik wil keihard werken, elke dag werken, bla bla. Komt na een paar minuten de man van t arbeidsbureau: "Ja, ik heb de perfecte baan voor je, je krijgt een ton salaris, een auto van de zaak, genoeg vakantiedagen."
Zegt de Turk:"Je maakt toch geen geintje?"
De man:"Jij begon"

Posted by eXos on Mar-04-2001 22:08:

Wanneer mag je een Turkse vrouw in het gezicht spugen???

Als d'r snor in de fik staat!!!

Posted by eXos on Mar-04-2001 22:11:

Invisible Grin

Wat is het verschil tussen Hans van der Togt en Cas Spijkers??

Cas Spijkers roert in het eten van vandaag en Hans van der Togt in het eten van gister!!!

Posted by djiwan on Mar-05-2001 01:52:

Vrouwen vergeef me...

Q: Waarom zijn ratten ratten en vrouwen vrouwen?
A: Omdat de ratten eerst mochten kiezen

Er loopt een knaap over het strand en struikelt ergens over..... het is een oude olielamp, hij wrijft er fkes over en er verschijnt een geest die wensen vervult.
"ja mag maar 1 wens doen" zegt de geest waarop de knaap reageert "ik wil een brug van amsterdam naar nyc". "Sorry dat kan ik niet regelen" zegt de geest. "Nou" zegt de knaap "doe me dan maar een vrouw die niet zeurt" waarop de geest gelijk reageert "Moet er ook verlichting op de brug?????"

Q: Waar wonen de ethiopiers??
A: Hangt er vanaf hoe de wind staat.

Q: Wat is een turk in een bushokje?
A: Schiet-tent
Q: Wat zijn 10 turken in een bushokje?
A: Altijd prijs

Q: Waarom moet je een turk niet langer dan 2 uur in een vuilnis bak laten zitten?
A: Anders gaat ie behangen

Q: Waarom zijn er negers?
A: God had te weinig haar om er apen van te maken.

ZO....

HAVE FUN

Posted by Henkie_henk on Mar-05-2001 14:53:

Q Wat is de snelste weg naar een vrouw der hart??
A Door haar borstkas

Q Hoe neuk je een meisje van 14 tussen haar borsten??
A Door haar borstkas in te slaan

Q Wat is een neger met botkanker??
A Een bros

Posted by TranceFool on Mar-10-2001 13:07:

Wat is een neger met een hersenbloeding???: Een kersenbon-bon

Wat is een neger in het donker???: Vliegend kunstgebit

Waarom is er in Marokko geen kanker???: Al die kanker Marokanen zitten hier.

Het is heel klein en zwart???: Nederland

Posted by Henkie_henk on Mar-10-2001 14:13:

Waarom groeien er geen Bloemen in Turkije??
Bloemen houden van mensen

Waarom sturen ze luxa-flex naar Somalie??
Mega stapelbedden

Waarom mag je niet lachen als een turk met zijn fiets onder de tram komt?
Het had jou fiets weleens kunnen wezen

Posted by BooMBooM on Mar-10-2001 15:39:

waarom rent een turk altijd achter een vuinis wagen aan????wat zou jij doen als je huis werd neegenomen
hoe kom je in het centrum van enschede????volg de pijlen

Posted by JdDark on Mar-10-2001 19:54:

Een zoekertjegeplaatst door een Turk in de krant: verkoop nieuwe mercedes, 5 jaar oud en 600 km, in perfecte staat. Een ge�nteresseerde gaat kijken en vraagt aan die Turk hoe het komt dat hij maar 600 km heeft, 5 jaar oud is en in perfecte staat. Waarop de Turk antwoord, ik heb hem alleen gebruikt om naar m'n werk mee te rijden.

Hoe noem je iemand die de drang heeft om alles te stelen?
Een kleptomaan.
Hoe noem je iemand die alles in brand wil steken?
Een pyromaan.
Hoe noem je iemand die niet werkt?
Een marokkaan.

Wat is de gelijkenis tussen sperma en turken?
Ze komen met miljoenen en er werkt er maar ��n.

Wat is het verschil tussen een doodgereden hond en een doodgereden turk?
Bij de hond zie je remsporen.

Ik hoop dat iedereen er mee kan lachen.

Posted by Henkie_henk on Sep-29-2001 10:22:

*bump*

Posted by Dr Mystical on Sep-29-2001 11:54:

Ja, leuk, racistische moppen
Alvast 1tje.

Wie is er in Turkije nog maagd???

Kinderen onder de vijf en alle dieren die harder kunnen rennen dan een Turk.

Pages (4): [1] 2 3 4 »