TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Producers
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by theoden on Mar-05-2002 11:12:

Idea Producers

zijn er naast de grote hoeveelheid dj's hier ook toevallig wat producers? iemand die misschien al wat heeft uitgebracht of daarmee aan het werk is?

Posted by Pjotr G on Mar-05-2002 11:34:

ik produceer. Heb nog niks uitgebracht, probeer t aan de man te brengen.

voorbeeldje:
http://stuwww.kub.nl/~s216887/sampl...%20in%20You.mp3

Posted by Dj Lex on Mar-05-2002 11:36:

Mido is ook een goeie producer. Heeft al wat werk uitgebracht. Hij zal nog wel reageren

Posted by ChooChoo on Mar-05-2002 13:36:

Nou, ik probeer de produceren Nee, maar ik ben nu n nummer aan t maken dat ik wel demo materiaal vind. Duss, wie weet.
Maar een vriend van mij heeft inmiddels al een stuk of 2 demo's verstuurd/gegeven aan bijv. Armin.

greetz

Posted by theoden on Mar-05-2002 15:59:

Smoking ..umm..something

ikzelf heb een aantal jaren geleden op wat platen en cd's gestaan.
onder andere terror traxx en rotterdam records..... en ja, dit was in de hardcore periode.
na mijn overstap naar trance ben ik er nog niet in geslaagd om wat uit te brengen. nou moet ik zeggen dat ik ook niet meer zoveel tijd in mijn muziek stop als dat ik deed, dit is ook iets waar ikzelf wel spijt van heb.
maar soms moet je tijd maken voor andere dingen ten koste van andere dingen.... snap je

Posted by Pjotr G on Mar-05-2002 16:37:

onder welke naam heb je dingen uitgebracht toen dan?

Posted by theoden on Mar-06-2002 08:11:

ik was deel van de oldschool terrorists, en nog wat andere losse dingen. het is niet zozeer dat je onder 1 naam werkt als je nog geen echte naam heb gemaakt, al was ik wel goed op weg.

Posted by Pjotr G on Mar-06-2002 09:43:

terror traxx is toch niet de minste

Posted by theoden on Mar-06-2002 10:05:

klopt, ik had het geluk om precies met de juiste mensen in contact te komen.
tot mijn genoegen heb ik op zo een beetje alle grote hardcore labels gestaan.
Rotterdam Records
Terror Traxx
Darkside (ruffneck sub-label)
Dwarf

Posted by Pjotr G on Mar-06-2002 11:05:

lache man

upload eens ergens een track van je van toen lijkt me grappig

Posted by theoden on Mar-06-2002 11:14:

das 6/7 jaar geleden
het enigste wat ik er nog van over heb zijn wat vinyltjes
en tot mijn spijt ben ik nog niet begonnen aan mijn dj carriere en heb dus geen platenspeler

en de studio waar ik werkte ben ik destijds mee gebroken vanwege wat oneigheden

Posted by Pjotr G on Mar-06-2002 11:17:

je hebt vinyltjes uitgebracht maar geen platenspeler?

oooh k kan kan

geeneens tapes?

Posted by theoden on Mar-06-2002 11:23:

lol
ik sta op wat thunderdome cd's en jaarmixen.
ikzelf heb ooit eens wat op napster gevonden van mezelf.
maar naast dat, moet ik je teleurstellen... helaas

ik zal binnekort wel eens proberen die vinyltjes op mijn pc te krijgen

Posted by Pjotr G on Mar-06-2002 11:52:

ok geef eens wat namen waarmee ik audio galaxy kan doorpluizen

oldschool terrorists

ben nu acieed aan t downen

Posted by theoden on Mar-06-2002 11:57:

lol
die is van een oud maatje van mij... die draaide al wat langer mee.
een heel vet nummer van hem.

terror traxx 38 (en nog 2/3 maar zal ernaar kijken als ik thuis kom)

babyboom - wreeeeeeeeew <---(aanrader!!!.. op die plaat staan 3 nummers waarvan 1 van mij op kant B, die gehele plaat is een aanrader)

en de beste die ik gemaakt heb samen met die gast van Acieeed heet:
Mind in Motion - Chaos inc

er zijn er nog een aantsal maar kan er niet zo opkomen nu

Posted by Little Theseus on Mar-07-2002 18:37:

Ik kom er hoe langer hoe meer achter hoe moeilijk het is om te produceren. Kheb onlangs een riemiksje gemaakt op die plaat van Audio Culture - View 2 the future met eigen samples erbij, maar zonder Mido's toestemming zet ik m liever niet online.
Kheb echt veel ontzag voor mensen die veel en goed producen!

Posted by Darkzwever on Mar-07-2002 19:05:

Een vriend van me produceert al heel lang de meest geniale traxx met impulse tracker. De kwaliteit van de samples enzo is dus laag maar het klinkt allemaal als een klokkie kan ik je vertellen. De laatste tijd zie ik em niezoveel meer maar een paar jaar geleden heb ik echt zijn cd's helemaal grijs gedraaid.
Zelf heb ik ook wel wat dingetjes gemaakt met fast tracker en nog heel even met fruity loops, en dat klinkt allemaal best geinig. Toch moet ik zeggen dat echt goede producers echt met hun vak bezig zijn en daar hebbik de tijd niet voor + dat je echt lompe apparatuur nodig hebt om ECHT te produceren imo. Anyways ik zal eens checken of ik mijn laatste nrtje ergens nog kan vinden

Darkzwever

Posted by mido on Mar-07-2002 19:20:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Ik kom er hoe langer hoe meer achter hoe moeilijk het is om te produceren. Kheb onlangs een riemiksje gemaakt op die plaat van Audio Culture - View 2 the future met eigen samples erbij, maar zonder Mido's toestemming zet ik m liever niet online.
Kheb echt veel ontzag voor mensen die veel en goed producen!

Ruik ik hier iets van een compliment?

Kewl!

whehe

THX! En DJ Lex ook!!!

Je mag hem wel posten hoor van mij!!!

Vindt ik alleen maar leuk!
Ik zal het origineel ook posten!

Posted by Little Theseus on Mar-07-2002 19:40:

zo dit is mn rmxje. khoop dat iedereen die m wil downen wel weet hoe geocities werkt met downloaden:
http://www.geocities.com/kattenpension3k/riemiks.zip
:}

Posted by mido on Mar-07-2002 21:05:

Dan hier de URL naar mijn track!

http://www.housenation.nl/Audio%20C...the%20future%20(Long%20Sea%20Edit).mido

Dan mido even veranderen in mp3

Laters en ik hoor wel wat jullie er van vinden!

*BROKEN LINK*

Pas ik straks wel aan.

Moet nu even weg.

Posted by TimeportE on Mar-07-2002 21:07:

quote:
Originally posted by Little Theseus
zo dit is mn rmxje. khoop dat iedereen die m wil downen wel weet hoe geocities werkt met downloaden:
http://www.geocities.com/kattenpension3k/riemiks.zip
:}

k download em nu.. heb de origineel hier ook nog ergens liggen, echt lekker stevig nummertje! ik produceer af en toe ook wel eens wat, heb nog nooit iemand anders het laten horen.. k wil altijd iets trancy maken maar uiteindelijk komt der een drum-bass/techno track uit.. alleen vin ik de melody maken erg moeilijk, weinig goede samples te vinden waar ik ook echt iets mee kan..
laatste tijd te weinig tijd om te beginnen met iets nieuws (kost verdomde veel tijd!!).. k werk trouwens met mod plug tracker (klein maar fijn! ), en samples die ik vind via internet..

Posted by Remy D on Mar-07-2002 23:05:

Hier dan eindelijk de juiste link!!!

www.housenation.nl/AudioCulture.zip

Laters!

Posted by mido on Mar-12-2002 15:41:

Heel vaag!

Die hele vagow/stomme threads blijven maar in leven en een thread zoals deze die wel enig zins wat zinnigs te melden heeft bloed met een aantal dagen dood!

Hoe ken dat nou mensen??

Beetje offtopic ik weet het....

Posted by TimeportE on Mar-12-2002 16:31:

ik ben momenteel bezig met een productie alleen wil het nog nie echt lukken.. heb ook nie echt de samples die wil.. maar ik blijf zoeken en proberen.. als ik tevreden ben met mijn track als die klaar is post ik em wel in deze thread!

Posted by theoden on Mar-13-2002 12:54:

lol
ik ben begonnen op de amiga met protracker, maar al snel volgde de amiga met screamtracker. met dit outdated proggie heb ik nog 1 nmmr weten te releasen.
hierna volde fastracker waarmee ik een lange periode gewerkt heb.
als je intresse hebt in deze manier van muziekmaken, met de zogenaamde trackers, dan advieseer ik MADTRACKER, wat toch wel het beste trackerprogramma is, meyt mogelijkheden zoals reverb and delay.
ikzelf werk nu met reason and cubase

Pages (3): [1] 2 3 »