TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- PPK - Resurrection vs Minimalistix - Close Cover

Posted by Ruben_Dubbink on Mar-05-2002 11:59:

PPK - Resurrection vs Minimalistix - Close Cover

Hey Folks,

een tijdje geleden was er eenzelfde thread over deze 2 nummers. Nu ben ik benieuwd hoe de uitslag op dit moment is tussen deze platen.
Wat is op dit moment je favoriet.
Ik ben inmiddels veranderd van mening:
mijn favoriet op dit moment: Minimalistix,
en die van jullie?

GreetZ RubDub

Posted by Yarnie on Mar-05-2002 12:34:

Kweet niet wat de lol van deze poll is maar misschien dat er mensen na 't dj jean incident dit nummer misschien helemaal ruk vinden maar kvind minimalistic nog steeds beter vooral met die nieuwe remixen. Overigens draaien ze dit nummer ook al tmf en dat soort kanalen

Atjoh

Posted by moogwai on Mar-05-2002 12:35:

Vorige keer had ik niet ge-vote.. maar nu is het zeker Minimalistix
Ik vind 'm nog steeds een van de beste nummers van dit moment.. en ook die remixen zijn vet.

Posted by Gurian on Mar-05-2002 12:40:

Ik dacht al zover terug in de tijd is dit forum toch niet gegaan.

Vorige keer had ik op PPK gestemd vooral omdat ik Minimalistix nog
ma net had gehoord. Nu heb ik op Minimalistix gestemd vooral doordat
ik PPK veel te vaak heb gehoord en dat ik Close Cover met al die
nieuwe remixen veel relaxter vindt

Posted by Dr. Kuipers on Mar-05-2002 13:00:

De vorige keer was het nog PPK, maar echt 100000 keer gehoord, echt een saai nummer eigenlijk. Maar nu vind ik Minimalistix echt een vet nummer.
Ik hoor iedereen over remixen, ik heb alleen original, welke remixen zijn er dan?

Posted by eXos on Mar-05-2002 13:25:

Mijn menig is gebaseerd op de nummers voordat ze enigzins bekend werden.

Dan ga ik toch voor Minimalistix - Close Cover

Posted by TimeportE on Mar-05-2002 14:40:

k weet eigenlijk nie waarom een tijdje geleden der zo veel lawaai over ppk gemaakt is.. okeej het is wel een redelijk nummer maar zo goed heb ik het iig nooit gevonden, en close cover is gewoon een echt lekker nummertje! en trouwens liever het origineel dan die remix van airscape!

Posted by Apoptosis on Mar-05-2002 16:52:

Judge Jules draaide die 2 achter mekaar op TE in Thialf , dat was echt phat!!

Maar goed, back 2 business... ik doe lekker een dikke vette stem op Minimalistix. PPK, vond k eerst zwaar bruut, maar inmiddels veeeeel te vaak gehoord oa door die radio . Dat zal binnekort ook wel met minimalistix gebeuren .

ltr

Posted by Blik on Mar-05-2002 17:04:

zeker minimalistix ja

Posted by Yarnie on Mar-05-2002 17:11:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
De vorige keer was het nog PPK, maar echt 100000 keer gehoord, echt een saai nummer eigenlijk. Maar nu vind ik Minimalistix echt een vet nummer.
Ik hoor iedereen over remixen, ik heb alleen original, welke remixen zijn er dan?

minimalistix-close_cover__airscape_remix-snd deze bijv.

zwaar relaks

Posted by TimeportE on Mar-05-2002 17:25:

quote:
Originally posted by Yarnie

minimalistix-close_cover__airscape_remix-snd deze bijv.

zwaar relaks

en deze :
Minimalistix - Close Cover (Dj Gert vs Dj Bonka Remix)
maar het origineel blijft het vetst!

Posted by TranceFool on Mar-05-2002 17:30:

Had eerste keer gevote voor Minimalistix en dat heb ik weer gedaan, smaak niet veranderd

Posted by DJ Bazz on Mar-05-2002 19:37:

Voor mij blijft het Close Cover maar ik denk dat dat voor (bijna)iedereen hier nu wel geldt. PPK is al veelste vaak gedraaid

Posted by Ruben_Dubbink on Mar-06-2002 12:21:

wat het doel van deze thread is?
Iedereen heeft het dus altijd over dat wanneer dit soort nummers een hit worden, de lol er al snel af is........door deze thread wilde ik s kijken of dat inderdaad het geval is.......en dat is het dus

GreetZ RubDub

Posted by moogwai on Mar-06-2002 19:32:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
wat het doel van deze thread is?
Iedereen heeft het dus altijd over dat wanneer dit soort nummers een hit worden, de lol er al snel af is........door deze thread wilde ik s kijken of dat inderdaad het geval is.......en dat is het dus

GreetZ RubDub

Schijnbaar voor veel mensen wel... Minimalistix wordt nu ook een hit trouwens.... ik zou de uitslag van deze thread weleens over een jaar willen zien

Posted by Kamaya on Mar-07-2002 12:25:

mijn smaak is altijd vrij tijdelijk, zeker met dit soort plaatjes.
Nu dus Minimalistix, want die is het nieuwst voor mij.

Posted by John on Mar-07-2002 14:16:

simpol, close cover natuurlijk

Posted by kolkiewolkie on Mar-07-2002 16:15:

toch nog 2x ppk... je vraagt je toch werkelijk af wie dat zijn

het is echt niet leuk meer hoevaak die plaat op 538 is... ik heb de hele dag 538 op het werk aan en er gaat geen dag voorbij of hij is op de radio. dat klinkt misschien niet vaak, maar dat is het wel, want andere plaatjes halen dat bijna niet. alleen gigi en linkin park volgens mij...

dj melvin, bijvoorbeeld, heb ik in al die tijd ( 5 weken) nog maar 7x voorbij horen komen, en boozywoozy nog maar 5 x. en iedereen maar roepen dat ie zo grijsgedraaid wordt!! das dus niet eens zo

Posted by Dj Lex on Mar-07-2002 16:21:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
toch nog 2x ppk... je vraagt je toch werkelijk af wie dat zijn

het is echt niet leuk meer hoevaak die plaat op 538 is... ik heb de hele dag 538 op het werk aan en er gaat geen dag voorbij of hij is op de radio. dat klinkt misschien niet vaak, maar dat is het wel, want andere plaatjes halen dat bijna niet. alleen gigi en linkin park volgens mij...

Uhhhhhhh dat was ik. Schaam me lol. Drukte PPK omdat ik Close Cover maar heeeeeeel weinig gehoord heb en toen ik hem hoorde vond ik hem eigenlijk ook wel beter lol maar ja staat er nu eenmaal, tenzij de mods nix te doen hebben en ff willen veranderen

Posted by T.H.C. on Mar-07-2002 19:02:

ik heb ook ppk gekozen, ik heb een beetje sentimentele gevoelens bij dat nr, btw dat was VOORDAT het nummer werdt verkracht door radio&tv dus ik praat ook niet over dat in 2 minuten gepropte k*tnummer, ok
toen draaide ik hem regelmatig, boxjes voluit! echt heerlijk vond ik hem!

(edit ik heb net pas gestemd dus er is nog 1 onbekende ppk liefhebber, ook ff melden, of sta je ook niet achter je stem?
Damn dan zou ik alleen op ppk gestemd hebben )