TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuwe clip van de week: way out west-mindcircus

Posted by Muppet on Mar-05-2002 14:41:

Nieuwe clip van de week: way out west-mindcircus

He iedereen

Was net mtv aan het kijken waar ze een top 10 uitzonden van beste dans nummers waar ook blank&jones-desire tussenstond (ook de clip gezien) maar 1 nummer had ik nie verwacht: Way out west-mindcircus (Gabriel and Dresden rmx)...beetje vage clip waar je zo'n vrouwtje rond ziet lopen die aan het zingen is...weet eigenlijk iemand of dit nummer al op plaat uit is??

Greetz Muppet

Posted by eXos on Mar-05-2002 14:58:

Voor degene die m op mp3 willen moet je ff hier op zoeken:

[15:57] (@ProFeTruS) way_out_west_feat_trisha_lee_kelshall_-_mindcircus_(tarrentella_vs_redanka_vocal_mix).mp3
[15:57] (@ProFeTruS) way_out_west_feat_trisha_lee_kelshall_-_mindcircus_(phunk_investigation_mix).mp3
[15:57] (@ProFeTruS) way_out_west_feat_trisha_lee_kelshall_-_mindcircus_(phunk_investigation_dub).mp3
[15:57] (@ProFeTruS) way_out_west_feat_trisha_lee_kelshall_-_mindcircus_(original_radio_edit).mp3
[15:57] (@ProFeTruS) way_out_west_feat_trisha_lee_kelshall_-_mindcircus_(gabriel_and_dresden_mix).mp3
[15:57] (@ProFeTruS) way_out_west_feat_trisha_lee_kelshall_-_mindcircus_(fred_numf_vs_etienne_overdijk_mix).mp3
[15:57] (@ProFeTruS) way_out_west_feat_trisha_lee_kelshall_-_mindcircus_(dj_dazzles_royal_air_force_mix_radio_rip).mp3

Posted by Bouma-Bros on Mar-05-2002 16:07:

Komt binnenkort uit op Distinctive...in de UK gaan al wel wat promo's rond..als je goed zoekt op het net kan je er wel aankomen!

Suc6..

Posted by Muppet on Mar-05-2002 16:41:

Tnx bouma-bros

O ja...ik mag niet mee naar engeland...heel lang gediscuseert met m'n ouders alleen kreeg ze gewoon nie omgepraat

Greetz Muppet

Posted by Opti on Mar-05-2002 17:09:

Lekkaaaaaaaaaaaaaa

ik heb nu die gabriel en dresden en dazzle, allebei lekker! vooral die van dazzle!!

Posted by Yarnie on Mar-05-2002 17:13:

!woeii keb ze ook allemaal ZEEER ZEEEEER lekker

moet alleen nog ff w88 op vinyl ripje van dazzle remix0r

Posted by magrec on Mar-05-2002 18:44:

Jullie moeten wel ff tracks eerder oppakken hoor, mindcircus is al een tijdje uit.

Posted by Yarnie on Mar-05-2002 19:35:

quote:
Originally posted by magrec
Jullie moeten wel ff tracks eerder oppakken hoor, mindcircus is al een tijdje uit.

wie zegt dat k m pas net heb

Posted by Opti on Mar-05-2002 20:16:

quote:
Originally posted by Yarnie

wie zegt dat k m pas net heb

Wie zegt dat jij m toem al had geluisterd?

Posted by Ding Chavez on Mar-05-2002 21:30:

Wie zegt dat het wat uitmaakt wanneer je de plaat had? blijft lekker

Posted by tijs08 on Mar-05-2002 22:33:

Smile Tongue

sig says it all............

Posted by magrec on Mar-06-2002 08:23:

Rasta

hahaah niet zo happen jongens

Posted by Remy D on Mar-07-2002 22:10:

Ik had die Dazzle mix al zo'n 6 jaar geleden en jullie zoeken nu nog een vinyl rip. Tssss lekker triest.

Posted by TranceFool on Mar-08-2002 15:53:

Ik hoorde vanochtend ook 4 Strings - Take Me Away

Posted by Muppet on Mar-08-2002 18:30:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik hoorde vanochtend ook 4 Strings - Take Me Away

Klopt en ik kreeg vandaag al die eerste irri mensen naar me toe...ja heb je bitte ein bite 3 al gehoord...4 clubbers-children (junkfood project) is gaaaaaf!!!!!!!!! en hardcore vibes ook. Die mensen moeten echt is pakke met dat

ff frustatie eraf

Greetz Muppet