TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Marco V in off_corso donderdag!
Pages (2): [1] 2 »
Marco V in off_corso donderdag!
Hey, had dit al eerder gepost in een andere thread, maar wie gaan er nog meer donderdag (7-3) naar Marco V in Rotterdam (Off_Corso).. In ieder geval gaan dj lex en ik..
Yes ik ben er ook bij. Zal me goed verragd voelen volgende dag op school maar ja als het moet dan moet het 
Tsja het probleem is dat ik vrijdag om 10:10 uur een extreem belangrijke toets heb....et komt ook altijd verkeerd uit
, dus denk dat ik nie ga. Anders had ik weles ff een kijkje willen nemen in die tent daarzo
Ik ga waarschijnlijk ook een maat moet nog ff kaartjes gaan halen, (hij zit nl op ichtus), anders hopen dat er bij de deur nog kaartjes zijn.
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Yes ik ben er ook bij. Zal me goed verragd voelen volgende dag op school maar ja als het moet dan moet het |
| Originally posted by stampertje Ik ga me vrijdag ook aardig kapot voelen want ik had beloofd bij de ptt te gaan werken (misschien gelijk door).... |

| Originally posted by Dj Lex Haha dat trek ik dus echt niet (denk ik) Ga gewoon 4 a 5 uurtjes slapen en voor de gein gewoon nog even naar school. Kijken hoe goed het dan gaat. ![]() ![]() |

, maar idd 'dat moet dan maar'
Lijkt me een goed plan!
Enne, die plek is inderdaad niet te missen.. 
Oja, en ik zou het niet aan de deur proberen, vorige x bij johan gielen was het ook al uitverkocht (heb ik gehoord) dusss
| Originally posted by tijs08 Raymond zou ook komen, maar die heb ik al in tijden niet meer op het forum gezien. |

He RAY!!!
I was looking for you 
Cool word weer een gaaf feestje.
TAs aanwezig:
Jappio
Dj Lex
Stampertje (?)
Tijs08
Raymond
| Originally posted by Jappio Lijkt me een goed plan! Enne, die plek is inderdaad niet te missen.. ![]() Oja, en ik zou het niet aan de deur proberen, vorige x bij johan gielen was het ook al uitverkocht (heb ik gehoord) dusss |
)
| Originally posted by tijs08 even nog een duidelijke tijd: half 1 of 1 uur? |

half 1 is oke wat mij betreft.. Moet morgen alleen wel eerst werken.. Wordt dus weer een avondje red bull / wodka hehe..
Ennee.. T wordt echt een topavond.. Hoop alleen dat t niet heel erg (denk aan: heeeeeel erg) druk wordt, tenzij t natuurlijk allemaal mooie vrouwkes zijn hehe
Xie jullie morgen!! Lator!
| Originally posted by Jappio half 1 is oke wat mij betreft.. Moet morgen alleen wel eerst werken.. Wordt dus weer een avondje red bull / wodka hehe.. Ennee.. T wordt echt een topavond.. Hoop alleen dat t niet heel erg (denk aan: heeeeeel erg) druk wordt, tenzij t natuurlijk allemaal mooie vrouwkes zijn hehe Xie jullie morgen!! Lator! |

| Originally posted by tijs08 Half 1 it is then! En zo druk zal het niet worden. Kben er al zat geweest en tis altijd lekker druk! en altijd ook lekker veel vrouwen ![]() See ya TAs all tomorrow! |
Nog ff 1 vraagje over de meeting:
| Mij lijkt het wel handig om een uur of half 1 ofzo. En dan als je met je rug naat de Dj staat, helemaal rechtboven aan bij de bar! Is een knus hoekkie en kan je nog normaal lullen... muziek staat er altijd erg hard |
| Originally posted by Jappio Nog ff 1 vraagje over de meeting: Is dit zeg maar in het midden van die bar of aan de rechterkant van de bar? |
Oke dan.. Ik heb t.. Xie jullie vanavond dan! (moet nu weer heel de dag werken
(Maar als je nog in zwolle komt vandaag, ik deel koekies uit!!
bij vermelding van ta krijg je een hele doos hehe) Lator!!
Hmmmm had net Jappio nog aan de lijn en die komt pas om 12 uur thuis ofso, dus meeting zal of later worden of we halen het denk ik niet.
ik kom vanavond niet ik moest vandaag ook al ptt'jen en dus om zes uur mn nest uit....
Ik zal het wel halen tot eind van de avond maar ik moet de volgende dag weer werken
en dat trek ik echt niet want zaterdag weer werken en dan heb ik al kaartjes voor een apresskie feest dus dan moet ik wel weer veel zuipen wil het naar mn zin krijgen... (dus na drie biertjes is het denk ik al
).
Dus elaas ik ben er niet bij... have fun, maar dat zal wel lukken denk ik...
Sie joe later
| Originally posted by Dj Lex Hmmmm had net Jappio nog aan de lijn en die komt pas om 12 uur thuis ofso, dus meeting zal of later worden of we halen het denk ik niet. |
| Originally posted by tijs08 Zullen we er dan gewoon 1 uur van maken!! an jammer dat je niet gaat stampertje... maar kzou hetzelfde doen als ik jou was... alleen niet naar een apreskie party there will be a next time! Greetzz |

oja misschien handig je uiterlijk ff te beschrijven, herkennen we elkaar wat beter!
ik ben 1.85 en heb donker haar (kweet nog niet wak aan doe)
check de thread 'laat jezelf zien' de laatste post!
| Originally posted by tijs08 oja misschien handig je uiterlijk ff te beschrijven, herkennen we elkaar wat beter! ik ben 1.85 en heb donker haar (kweet nog niet wak aan doe) check de thread 'laat jezelf zien' de laatste post! |

| Originally posted by Dj Lex loop waarschijnlijk bij Jappio, maar ik stoot je wel aan als ik je zie stoot ik je wel even aan, dus niet gelihjk gaan slaan he lol ![]() ![]() |
Wordt het dan nu 1 uur.............???????????????????
In iedergeval ik ben er wel omstreeks half 1 a 1 uur in die hoek!
Mmmm........ Hoe ik eruit zie HeHe ik ben een rooie dakduif en ben vandaag geknipt
Btw ik zal een spijkerbroek, Donkerblauw vest en een wit shirt aan hebben en loop op PUMA � schoenen en heb waarschijnlijk een Chuppa Chup � in m'n mond
Tot zover het signalement van deze jongen
Btw. Opsporing verzocht is ook al ingelicht........
C U All Tonight GuysZZ 
| Originally posted by Raymond Wordt het dan nu 1 uur.............??????????????????? In iedergeval ik ben er wel omstreeks half 1 a 1 uur in die hoek! Mmmm........ Hoe ik eruit zie HeHe ik ben een rooie dakduif en ben vandaag geknipt Btw ik zal een spijkerbroek, Donkerblauw vest en een wit shirt aan hebben en loop op PUMA � schoenen en heb waarschijnlijk een Chuppa Chup � in m'n mond Tot zover het signalement van deze jongen Btw. Opsporing verzocht is ook al ingelicht........ C U All Tonight GuysZZ |