TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2006-2007
Pages (69): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 »

Posted by Shadowkid on Jul-31-2006 17:52:

Voetbalseizoen 2006-2007

Dit weekend werd ook de Belgische voetbalcompetitie opnieuw op gang getrapt, dus mss toch ff een nieuwe thread starten voor mensen die het voetbal een beetje volgen.

Mooie comeback meteen van Anderlecht. Echt wel een rare match, Van Damme meteen rood, De Man na 10 min opnieuw gebleseerd, Vercauteren die precies niet wist wie hij nu wou inbrengen... Het zou toch iig al een opsteker moeten zijn dat ze op Sint-Truiden kunnen terugkomen met 10 man. Hopelijk is Pareja nu wel snel fit, want de verdediging kwam er niet echt goed uit. Ze zouden iig nog een rechtsback zoeken. Hassen en Boussoufa voelden zich precies toch al vrij goed en zijn goede transfers, Leiva viel ook goed in, enkel spijtig dat Biglia al na 20 min gewisseld werd door het rood van Van Damme.

Brugge is ook vrij goed gestart met zijn 5-0, ma tis wel moeilijk in te schatten hoe sterk Gent was tov vorig jaar. Standard wel meteen verloren, ik zie die hun vorig seizoen niet meteen herhalen.

En eigelijk was deze speeldag al meteen ongeldig Er bestaat naar het schijnt een regel die zegt dat er in juli nog geen competitiematchen mogen gespeeld worden.

Posted by MikeVee on Jul-31-2006 18:14:

Brugge, Brugge, Brugge Kampioen

Posted by FenixStyle on Jul-31-2006 19:14:

Genk zaterdag onverwachts toch goed gespeeld, ondanks de slechte voorbereiding.. Komende zaterdag bevestigen op het Lisp en dan op de derde speelde d� clash waar heel Genk al weken zit op te wachten, The Return Of Judas

Posted by Nabistai on Jul-31-2006 19:21:

Re: Voetbalseizoen 2006-2007

quote:
Originally posted by Shadowkid
Dit weekend werd ook de Belgische voetbalcompetitie opnieuw op gang getrapt, dus mss toch ff een nieuwe thread starten voor mensen die het voetbal een beetje volgen.

Mooie comeback meteen van Anderlecht. Echt wel een rare match, Van Damme meteen rood, De Man na 10 min opnieuw gebleseerd, Vercauteren die precies niet wist wie hij nu wou inbrengen... Het zou toch iig al een opsteker moeten zijn dat ze op Sint-Truiden kunnen terugkomen met 10 man.

Inderdaad, het feit dat ze zo mooi teruggekomen zijn toont aan dat er toch m��r in het Anderlechtse elftal zit dan enkel technisch talent. Het is goed om te zien dat er sinds lang ook terug vechtlust inzit (wat toch ook wel de titelambities van de spelers bevestigd)

quote:
Originally posted by Shadowkid Hopelijk is Pareja nu wel snel fit, want de verdediging kwam er niet echt goed uit. Ze zouden iig nog een rechtsback zoeken.

Volgens den Herman wordt er uiteindelijk toch nog voor gezorgd Daar ben ik wel blij mee want dat zou volgens mij nog een bepalende factor kunnen worden om de 1ste of 2de plaats te pakken.

quote:
Originally posted by Shadowkid Brugge is ook vrij goed gestart met zijn 5-0, ma tis wel moeilijk in te schatten hoe sterk Gent was tov vorig jaar. Standard wel meteen verloren, ik zie die hun vorig seizoen niet meteen herhalen.

Inderdaad een bijzonder mooie start van de Bruggelingen. Ik vond het maar een flets matchke, maar de score spreekt wel voor zich. Ze bewijzen nogmaals dat ze de goal vanuit elke hoek kunnen laten komen

Het wordt volgens mij een mooie strijd voor de titel tussen Anderlecht en Brugge (zoals elk jaar uiteraard). Maar al de rest laat het afweten, kijk maar naar standard. Met 1 (zwakke) spits kan je gewoon geen bedreiging vormen.

Posted by domineesje on Jul-31-2006 19:22:

Re: Voetbalseizoen 2006-2007

quote:

Brugge is ook vrij goed gestart met zijn 5-0, ma tis wel moeilijk in te schatten hoe sterk Gent was tov vorig jaar. Standard wel meteen verloren, ik zie die hun vorig seizoen niet meteen herhalen.

quote:
Originally posted by MikeVee

kon nog beter maar het heeft m'n vrijdag wel wat meer kleur gegeven
quote:

quote:
En eigelijk was deze speeldag al meteen ongeldig Er bestaat naar het schijnt een regel die zegt dat er in juli nog geen competitiematchen mogen gespeeld worden.

waar heb je dat gelezen mss als ik straks even tijd heb wil ik daar wel eens naar googlen

Posted by Nabistai on Jul-31-2006 19:24:

Re: Re: Voetbalseizoen 2006-2007

quote:
Originally posted by domineesje
waar heb je dat gelezen mss als ik straks even tijd heb wil ik daar wel eens naar googlen

Alle eersteklassers zijn dat overeengekomen met de voetbalbond, dus er zal wel geen enkel probleem zijn

Het zou mij zoizo al sterk verbazen moest er een ploeg zijn die hier een probleem van maakt

Posted by domineesje on Jul-31-2006 19:27:

ah der was een overeen komst
dan moest het maar niet vermeld staan he dat het zou kunnen een ongeldige speeldag zijn of vermeldt er direct bij dat er een overeenkomst was

want dag van vandaag moet je van niets verschieten in de sportwereld zie alonso van de f1 met zijn ongeldige schokdemper

Posted by Glexx on Jul-31-2006 19:50:

Als Lierse-supporter ben ik tevreden met een gelijkspel op Mambourg, zeker als je ziet wat voor een kansen de zebra's krijgen!

Hopelijk volgende week minstens een puntje nemen tegen Racing Genk, liefst met een doelpuntje van Bobke Peeters

Posted by Shadowkid on Jul-31-2006 19:59:

Re: Re: Voetbalseizoen 2006-2007

quote:
Originally posted by domineesje

Forum van Anderlecht en Teletekst.

* Als de letter van het bondsreglement
gevolgd wordt, moet de hele eerste
speeldag geschrapt worden. Artikel V/17
zegt namelijk dat "kampioenschapwed-
strijden verboden zijn tijdens de maand
juli." De bond reageert verrast in HLN:
"We weten niet eens waarom deze regel
bestaat. Het is wellicht een oud verbod
dat men vergeten te schrappen is."

Posted by domineesje on Jul-31-2006 20:02:

Re: Re: Re: Voetbalseizoen 2006-2007

quote:
Forum van Anderlecht en Teletekst.

* Als de letter van het bondsreglement
gevolgd wordt, moet de hele eerste
speeldag geschrapt worden. Artikel V/17
zegt namelijk dat "kampioenschapwed-
strijden verboden zijn tijdens de maand
juli." De bond reageert verrast in HLN:
"We weten niet eens waarom deze regel
bestaat. Het is wellicht een oud verbod
dat men vergeten te schrappen is."

ah ok maar ik lees vooral niet HLN en zeker niet het forum van anderlecht
maar allesinds bedankt voor deze info

Posted by Shadowkid on Jul-31-2006 20:05:

quote:
Originally posted by Nabistai
Maar al de rest laat het afweten, kijk maar naar standard. Met 1 (zwakke) spits kan je gewoon geen bedreiging vormen.

Het is ook super dat net Tchit� Anderlecht de overwinning nog heeft bezorgd

Die rechtsback zou idd wel eens het verschil kunnen maken tss 1e en 2e plaats. Ik kijk iig al uit naar een volledige fitte kern, zodat de sterkste ploeg op het veld kan staan (en Vanderhaeghe uit de ploeg). Hopelijk komen ze dees jaar ook in de CL sterker voor de dag.

Posted by FenixStyle on Jul-31-2006 20:09:

quote:
Originally posted by Glexx
liefst met een doelpuntje van Bobke Peeters

Waarna Iakovenko Genk terug op voorsprong brengt..

Posted by Glexx on Jul-31-2006 20:45:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Waarna Iakovenko Genk terug op voorsprong brengt..

Heeft die trouwens gespeeld zaterdag, of zat hij in de kern?
Ik vind het zeer jammer dat hij Lierse heeft verlaten, die gaat volgens mij nog potten breken.

Posted by Nabistai on Aug-01-2006 06:28:

quote:
Originally posted by Glexx
Heeft die trouwens gespeeld zaterdag, of zat hij in de kern?
Ik vind het zeer jammer dat hij Lierse heeft verlaten, die gaat volgens mij nog potten breken.

Nein, Yakovenko hast nicht gespield. Of hij in de kern zat da weet ik helaas niet

Posted by Bl@ckOut on Aug-01-2006 10:45:

quote:

In your dreams!!
Anderlecht wordt toch gewoon kampioen zeker

btw, Standard was ook wel goe bezig, 2 keer afgetrapt. niemand had iets door

Posted by FenixStyle on Aug-02-2006 19:11:

quote:
Originally posted by Nabistai
Nein, Yakovenko hast nicht gespield. Of hij in de kern zat da weet ik helaas niet

Yep, hij zat in de kern.. Hopelijk krijgt hij zaterdag eens een invalbeurt.

Posted by 1Million$shot on Aug-02-2006 19:16:

Michael Lamey van PSV is in beeld bij Anderlecht om de plaats van rechtsander in te vullen.

VDB zal het graag horen, die speelt toch liever op het middenveld. Nu nog Hassan passeren, maar makkelijk zal het niet zijn !!

Posted by Shadowkid on Aug-02-2006 19:33:

quote:
Originally posted by 1Million$shot
Michael Lamey van PSV is in beeld bij Anderlecht om de plaats van rechtsander in te vullen.

VDB zal het graag horen, die speelt toch liever op het middenveld. Nu nog Hassan passeren, maar makkelijk zal het niet zijn !!

Hein, Hassan passeren? VDB mag dan liever op het middenveld spelen, in de aanval zal hij nooit staan. Hassan speelde tegen St-Truiden zowat rechts achter de spits. VDB op het middenveld is eerder voor de positie van VM, of rechtsmid, maar geen rechtsvoor of achter de spitsen. Hassan en VDB zijn totaal verschillende spelers.

Posted by Blue Sky 99 on Aug-02-2006 19:34:

Als we zaterdag op voorsprong kunnen komen tegen de Limburgers dan zie ik Genk het wel moeilijk krijgen op het Lisp! Al moeten we wel realistisch blijven na vorig seizoen en er rekening mee houden dat Genk ons evengoed in de vernieling kan komen spelen. Al kunnen we hopen van niet En dat Bob idd z'n goaltje maar meepikt

Btw, over Iakovenko: ik weet het zo niet, goeie techniek, snelheid enzo meer maar voetbal lijkt voor hem iets te veel op een spelletje, eenmaal het wat te serieus wordt lijkt het te moeilijk voor hem. Hij zal meer karakter moeten tonen in de toekomst, hij viel niet voor niets door de mand bij z'n test bij AZ. Ik vond het dan ook helemaal niet erg dat we hem moesten afgeven om Bob in ruil te kruigen. Al is hem een mooie carri�re van harte gegund!

Posted by IgnazZio on Aug-03-2006 14:35:

Idd!

Hup hup Lierske

Posted by FenixStyle on Aug-04-2006 20:59:

Jaja, we mogen onze Luikse vriend nog eens aan het woord laten:

[[ LINK REMOVED ]]

Het belooft alvast een ferm matchke te worden de 19e in het Fenixstadion.. Standard dat MOET winnen om een totale crisis te voorkomen, Clownceicao die terug uit schorsing komt en natuurlijk nog eens het hele stadion dat Steven Defhoer rauw lust.

Hopelijk ligt Boskamp snel buiten op Sclessin, dan kunnen wij Hugo 'Bloemzak' Broozzzz daar dumpen

En Bossie terug in het Fenixstadion.. Hij is degene die voor onze tweede kampioenenploeg zorgde, dus van mij mag hij dat nog eens komen overdoen

Posted by BZRK on Aug-04-2006 21:01:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Jaja, we mogen onze Luikse vriend nog eens aan het woord laten:

[[ LINK REMOVED ]]

Haha
Standard komt nog wel, als Boskamp het eenmaal door heeft dat hij Jovanovic in de basis moet zetten en met Sergio terug.

Posted by Vishnu on Aug-05-2006 20:08:

Anderlecht pakt 6/6!

Posted by Shadowkid on Aug-05-2006 20:36:

Wat een match weeral. Die ref heeft die problemen einde 1e en begin 2e helft toch zelf gezocht ze. Het was 2e geel en een smerige overtreding van VDB, maar als ref moete gewoon bij beslissing blijven. Door u te bedenken, zeker als gevolg van protest, ondermijnt ge u eigen gezag. Vanaf dan zag ge hem zo de grip op de wedstrijd verliezen.

Over Anderlecht, tja, weer met 10 man, niet gemakkelijk dan. Niet verdiend, maar de punten zijn er toch. Ik hoop iig dat Frutos snel terug is zodat die de bal kan bijhouden en voor aansluiting zorgen. En VDH die moet toch al lang niet meer op dat veld staan hoor, het enige wat hij er nog kan doen is drieste tackles aangaan. Hij is te traag op zowel fysiek vlak als op technisch vlak. Hopelijk komt Leiva of VDB toch in de plaats van VDH. Aan de automatismen moet ook duidelijk nog gewerkt worden (net als aan VDB zijn mentaliteit), maar hopelijk beter het niveau eens die er zijn.

Posted by Glexx on Aug-05-2006 21:21:

Proficiat aan de Genk-fans, jullie hebben verdiend gewonnen!
Lierse kwam er gewoonweg niet aan te pas, slechte passes, alle duels verliezen, ...

Maar ja, volgende week beter zeker ..

Pages (69): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 »