TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2006-2007
Pages (69): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 »
Voetbalseizoen 2006-2007
Dit weekend werd ook de Belgische voetbalcompetitie opnieuw op gang getrapt, dus mss toch ff een nieuwe thread starten voor mensen die het voetbal een beetje volgen.
Mooie comeback meteen van Anderlecht. Echt wel een rare match, Van Damme meteen rood, De Man na 10 min opnieuw gebleseerd, Vercauteren die precies niet wist wie hij nu wou inbrengen... Het zou toch iig al een opsteker moeten zijn dat ze op Sint-Truiden kunnen terugkomen met 10 man. Hopelijk is Pareja nu wel snel fit, want de verdediging kwam er niet echt goed uit. Ze zouden iig nog een rechtsback zoeken. Hassen en Boussoufa voelden zich precies toch al vrij goed en zijn goede transfers, Leiva viel ook goed in, enkel spijtig dat Biglia al na 20 min gewisseld werd door het rood van Van Damme.
Brugge is ook vrij goed gestart met zijn 5-0, ma tis wel moeilijk in te schatten hoe sterk Gent was tov vorig jaar. Standard wel meteen verloren, ik zie die hun vorig seizoen niet meteen herhalen.
En eigelijk was deze speeldag al meteen ongeldig
Er bestaat naar het schijnt een regel die zegt dat er in juli nog geen competitiematchen mogen gespeeld worden.
Brugge, Brugge, Brugge Kampioen
Genk zaterdag onverwachts toch goed gespeeld, ondanks de slechte voorbereiding.. Komende zaterdag bevestigen op het Lisp en dan op de derde speelde d� clash waar heel Genk al weken zit op te wachten, The Return Of Judas 
Re: Voetbalseizoen 2006-2007
| quote: |
| Originally posted by Shadowkid Dit weekend werd ook de Belgische voetbalcompetitie opnieuw op gang getrapt, dus mss toch ff een nieuwe thread starten voor mensen die het voetbal een beetje volgen. Mooie comeback meteen van Anderlecht. Echt wel een rare match, Van Damme meteen rood, De Man na 10 min opnieuw gebleseerd, Vercauteren die precies niet wist wie hij nu wou inbrengen... Het zou toch iig al een opsteker moeten zijn dat ze op Sint-Truiden kunnen terugkomen met 10 man. |
(wat toch ook wel de titelambities van de spelers bevestigd)| quote: |
| Originally posted by Shadowkid Hopelijk is Pareja nu wel snel fit, want de verdediging kwam er niet echt goed uit. Ze zouden iig nog een rechtsback zoeken. |
Daar ben ik wel blij mee want dat zou volgens mij nog een bepalende factor kunnen worden om de 1ste of 2de plaats te pakken.| quote: |
| Originally posted by Shadowkid Brugge is ook vrij goed gestart met zijn 5-0, ma tis wel moeilijk in te schatten hoe sterk Gent was tov vorig jaar. Standard wel meteen verloren, ik zie die hun vorig seizoen niet meteen herhalen. |

Re: Voetbalseizoen 2006-2007
| quote: |
| Originally posted by Shadowkid Brugge is ook vrij goed gestart met zijn 5-0, ma tis wel moeilijk in te schatten hoe sterk Gent was tov vorig jaar. Standard wel meteen verloren, ik zie die hun vorig seizoen niet meteen herhalen. |
| quote: |
| Originally posted by MikeVee Brugge, Brugge, Brugge Kampioen |

| quote: |
| Originally posted by MikeVee Brugge, Brugge, Brugge Kampioen |
| quote: |
| Originally posted by Shadowkid En eigelijk was deze speeldag al meteen ongeldig Er bestaat naar het schijnt een regel die zegt dat er in juli nog geen competitiematchen mogen gespeeld worden. |
Re: Re: Voetbalseizoen 2006-2007
| quote: |
| Originally posted by domineesje waar heb je dat gelezen mss als ik straks even tijd heb wil ik daar wel eens naar googlen |
ah der was een overeen komst
dan moest het maar niet vermeld staan he dat het zou kunnen een ongeldige speeldag zijn
of vermeldt er direct bij dat er een overeenkomst was
want dag van vandaag moet je van niets verschieten in de sportwereld zie alonso van de f1 met zijn ongeldige schokdemper 
Als Lierse-supporter ben ik tevreden met een gelijkspel op Mambourg, zeker als je ziet wat voor een kansen de zebra's krijgen!
Hopelijk volgende week minstens een puntje nemen tegen Racing Genk, liefst met een doelpuntje van Bobke Peeters 
Re: Re: Voetbalseizoen 2006-2007
| quote: |
| Originally posted by domineesje waar heb je dat gelezen mss als ik straks even tijd heb wil ik daar wel eens naar googlen |
Re: Re: Re: Voetbalseizoen 2006-2007
| quote: |
| Originally posted by Shadowkid Forum van Anderlecht en Teletekst. * Als de letter van het bondsreglement gevolgd wordt, moet de hele eerste speeldag geschrapt worden. Artikel V/17 zegt namelijk dat "kampioenschapwed- strijden verboden zijn tijdens de maand juli." De bond reageert verrast in HLN: "We weten niet eens waarom deze regel bestaat. Het is wellicht een oud verbod dat men vergeten te schrappen is." |

| quote: |
| Originally posted by Nabistai Maar al de rest laat het afweten, kijk maar naar standard. Met 1 (zwakke) spits kan je gewoon geen bedreiging vormen. |
| quote: |
| Originally posted by Glexx liefst met een doelpuntje van Bobke Peeters |
| quote: |
| Originally posted by FenixStyle Waarna Iakovenko Genk terug op voorsprong brengt.. |
| quote: |
| Originally posted by Glexx Heeft die trouwens gespeeld zaterdag, of zat hij in de kern? Ik vind het zeer jammer dat hij Lierse heeft verlaten, die gaat volgens mij nog potten breken. |
| quote: |
| Originally posted by MikeVee Brugge, Brugge, Brugge Kampioen |
| quote: |
| Originally posted by Nabistai Nein, Yakovenko hast nicht gespield. Of hij in de kern zat da weet ik helaas niet |
Michael Lamey van PSV is in beeld bij Anderlecht om de plaats van rechtsander in te vullen.
VDB zal het graag horen, die speelt toch liever op het middenveld. Nu nog Hassan passeren, maar makkelijk zal het niet zijn !!
| quote: |
| Originally posted by 1Million$shot Michael Lamey van PSV is in beeld bij Anderlecht om de plaats van rechtsander in te vullen. VDB zal het graag horen, die speelt toch liever op het middenveld. Nu nog Hassan passeren, maar makkelijk zal het niet zijn !! |
Als we zaterdag op voorsprong kunnen komen tegen de Limburgers dan zie ik Genk het wel moeilijk krijgen op het Lisp! Al moeten we wel realistisch blijven na vorig seizoen en er rekening mee houden dat Genk ons evengoed in de vernieling kan komen spelen. Al kunnen we hopen van niet
En dat Bob idd z'n goaltje maar meepikt
Btw, over Iakovenko: ik weet het zo niet, goeie techniek, snelheid enzo meer maar voetbal lijkt voor hem iets te veel op een spelletje, eenmaal het wat te serieus wordt lijkt het te moeilijk voor hem. Hij zal meer karakter moeten tonen in de toekomst, hij viel niet voor niets door de mand bij z'n test bij AZ. Ik vond het dan ook helemaal niet erg dat we hem moesten afgeven om Bob in ruil te kruigen. Al is hem een mooie carri�re van harte gegund!
Idd!
Hup hup Lierske
Jaja, we mogen onze Luikse vriend nog eens aan het woord laten:
[[ LINK REMOVED ]]
Het belooft alvast een ferm matchke te worden de 19e in het Fenixstadion.. Standard dat MOET winnen om een totale crisis te voorkomen, Clownceicao die terug uit schorsing komt en natuurlijk nog eens het hele stadion dat Steven Defhoer rauw lust. 
Hopelijk ligt Boskamp snel buiten op Sclessin, dan kunnen wij Hugo 'Bloemzak' Broozzzz daar dumpen
En Bossie terug in het Fenixstadion.. Hij is degene die voor onze tweede kampioenenploeg zorgde, dus van mij mag hij dat nog eens komen overdoen 
| quote: |
| Originally posted by FenixStyle Jaja, we mogen onze Luikse vriend nog eens aan het woord laten: [[ LINK REMOVED ]] |

Anderlecht pakt 6/6! 
Wat een match weeral. Die ref heeft die problemen einde 1e en begin 2e helft toch zelf gezocht ze. Het was 2e geel en een smerige overtreding van VDB, maar als ref moete gewoon bij beslissing blijven. Door u te bedenken, zeker als gevolg van protest, ondermijnt ge u eigen gezag. Vanaf dan zag ge hem zo de grip op de wedstrijd verliezen.
Over Anderlecht, tja, weer met 10 man, niet gemakkelijk dan. Niet verdiend, maar de punten zijn er toch. Ik hoop iig dat Frutos snel terug is zodat die de bal kan bijhouden en voor aansluiting zorgen. En VDH die moet toch al lang niet meer op dat veld staan hoor, het enige wat hij er nog kan doen is drieste tackles aangaan. Hij is te traag op zowel fysiek vlak als op technisch vlak. Hopelijk komt Leiva of VDB toch in de plaats van VDH. Aan de automatismen moet ook duidelijk nog gewerkt worden (net als aan VDB zijn mentaliteit), maar hopelijk beter het niveau eens die er zijn.
Proficiat aan de Genk-fans, jullie hebben verdiend gewonnen!
Lierse kwam er gewoonweg niet aan te pas, slechte passes, alle duels verliezen, ...
Maar ja, volgende week beter zeker ..
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.