TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- En Wat Hebben Wij Gestemd Vandaag?
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Cosmic on Mar-06-2002 17:10:

Arrow En Wat Hebben Wij Gestemd Vandaag?

Ziojn er hier nog politiek bewuste trancers onder ons? Zeg wat je gestemd hebt,

me CDA

Posted by Dj Lex on Mar-06-2002 17:12:

VVD. Kwam ook duidelijk uit die stemtest tijdjegeleden

Posted by Opti on Mar-06-2002 17:15:

Nix... de partijprogarmma's in Den Haag waren voor mij allemaal te warrig en ik was het met geeneen van die partijen eens, dus heb ik besloten om niet te stemmen.

quote:
VVD. Kwam ook duidelijk uit die stemtest tijdjegeleden

Ehhh, dat ken toch niet, want dit waren de gemeenteraadsverkiezingen en niet de landelijke... en die test was voor landelijke...

Posted by TranceFool on Mar-06-2002 17:23:

Leefbaar Nieuwerkerk a/d IJssel ....lol, nee ik mag nog nie stemmen

Posted by tijs08 on Mar-06-2002 17:27:

Ik heb ook net gestemd! Tuurlijk, mag ik mijn stem laten horen dan doe ik het ook zeker.

Ik heb D66 gestemd.

Kreeg ik zoon bonnetje met een nummer erop, moest ik hem na het stemmen (leuk die knoppen )weer inleveren. Zeg ik; en heb ik nog wat gewonnen?

Uit alle partijprogrammaas vond ik die van hun toch wel het beste. Het is hier dus echt een SGP gemeenschap, niks mis mee, maar Zondag is ook gewoon een normale dag, in mijn ogen.

Ik heg trouwens wel een idee voor het landelijk stemmen.

We moeten een nieuw stemsysteem invoeren. Namelijk dat iedereen 2 keer mag stemmen. 1 Keer voor (de beste partij in hun ogen)
En 1 keer tegen (de slechtste partij in hun ogen bijv. LPF)

Zo krijg je volgens mij wel een soort van balans, dus dat het zich weer in evenwicht brengt. Maar dan kom je volgens mij op een betere uitslag uit dan nu!

Posted by Ruben_Dubbink on Mar-06-2002 17:27:

niet gestemd vandaag,
we hadden voor een jaar (of 2) terug al gemeenteraadsverkiezingen,
maar als ik zou hebben gestemd: denk VVD.

GreetZ RubDub

Posted by tijs08 on Mar-06-2002 17:29:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
niet gestemd vandaag,
we hadden voor een jaar (of 2) terug al gemeenteraadsverkiezingen,
maar als ik zou hebben gestemd: denk VVD.

GreetZ RubDub

Je hebt nog tot 9 uur de tijd........

Posted by Ruben_Dubbink on Mar-06-2002 17:31:

misschien niet helemaal duidelijk gezegd,
maar wij mogen dus niet meer stemmen,
omdat we dat dus al voor een jaar (of 2) terug hadden.

Posted by Ding Chavez on Mar-06-2002 17:48:

Ik heb op meneer Boenen van de VVD gestemd
VVD was de enige ongeveer in Nijmegen die niet weer alles wilden veranderen in de stad.

GreetZ, DC

Posted by eXos on Mar-06-2002 18:01:

/me heb nie gestemd.

Reden: ben niet bekend met de plaatselijke politiek dus dan vind ik dat je beter niet kunt stemmen

Posted by Blik on Mar-06-2002 18:10:

ik mag helaas nog niet stemmen, maar als ik zou gaan stemmen had ik voor het Rosmalens Belang gekozen

Posted by Cosmic on Mar-06-2002 18:27:

He Blik, ben je nog geen 18 dan? Kdacht dat je als mod al wel wat ouder zou zijn, maar niet dus

Posted by ChooChoo on Mar-06-2002 18:27:

Ik heb ook op de VVD gestemd. Maar het had nie veel gescheeld of ik had niet gestemd. Met de VVD bij ons was ik nog het meest eens.

greetz ChooChoo

Posted by magrec on Mar-06-2002 18:35:

Ik wist echt niet waar ik op moest stemmen heb maar op gemeente belangen gestemd die hadden wel wat dingen waar ik het mee ��ns was haha ook gewoon op de persoon gestemd die onderaan staat

Posted by moogwai on Mar-06-2002 19:00:

Partij SLZB op een teamgenoot van mij

Is een protest partij tegen al die lokale partijen (waar je apart op kunt stemen en samen een partij vormen) die er al 4 jaar niks van bakken....

Posted by LightForce on Mar-06-2002 19:54:

Leefbaar Maarssen!!!!!!!!!!!!!

Posted by Remy D on Mar-06-2002 20:07:

Ik heb op EVE gestemd!!!!!!!!!

Posted by @ddicted on Mar-06-2002 20:38:

Op de VVD gestemd, zijn er trouwens best veel hier.

Posted by Jukx on Mar-06-2002 20:43:

ik heb op STIP gestemd.. dat is een lokale studenten-partij die pleiten voor meer horeca en glasvezel-internet voor heel delft!!

mijn stem hebben ze!

Posted by Jappio on Mar-06-2002 21:55:

Ik heb op ONS(onafhankelijk nieuw spijkenisse) gestemd.. Was eigenlijk ook alleen maar omdat de nr 4 op die lijst mn oude gymleraar is.. Heb ff naar de programma's gekeken van al die partijen, t kan aan mij liggen, maar volgens mij beloven ze zo'n btje allemaal t zelfde.. (lees: vaaaaag)

Maar ja.. Mijn stem is dus bekend :P

Posted by Henkie_henk on Mar-06-2002 22:03:

Ik heb op Harderijk anders gestemd.. naja niet ik.. heb me zus gemachtigd.. of me ouders.. weekveel.. ikzelf was werken.. slapen.. kapper.. druk druk..

Posted by tijs08 on Mar-06-2002 22:05:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ik heb op Harderijk anders gestemd.. naja niet ik.. heb me zus gemachtigd.. of me ouders.. weekveel.. ikzelf was werken.. slapen.. kapper.. druk druk..

kijk zo hoort het! toch wat doen met die stem

geen stem is een verloren stem!

Posted by Remy D on Mar-06-2002 23:37:

Ik wou op EVE stemmen maar het bestond niet. Jammer nu ga ik ook niet stemmen zat wel ff te denken om straks op Pim te gaan stemmen maar dat is eigenlijk ook maar een stuk verdriet. Ze zoeken het maar lekker uit daar in Den Haag. Ik hou me gewoon aan de normen en waarden en volg keurig de regels op.

Posted by Henkie_henk on Mar-07-2002 03:09:

quote:
Originally posted by tijs08

kijk zo hoort het! toch wat doen met die stem

geen stem is een verloren stem!

lol propoganda zit goed ingebakken he!

Bob jij of bob ik?

Posted by Marco Harleman on Mar-07-2002 07:33:

Heb op de regionale partij gestemd in de Gemeente Apeldoorn. De was nog een naam die me bekend voorkwam, komt uit mijn buurtje dus ja. Maar inderdaad die programma's houden ze wel heel erg vaag. Er is er niet ��n die nou eruit springt met een programm� waar je echt van kunt zeggen, daar heb je wat aan.

Pages (2): [1] 2 »