TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWE-TA MEET-UP ..::.. MB Summer Cruise '06
Pages (3): [1] 2 3 »
SWE-TA MEET-UP ..::.. MB Summer Cruise '06
Bara f�r att uppm�rksamma ordentligt f�r Swe-TA folket f�r detta en egen tr�d 
Sist var vi 21 pers ombord men alla kunde tyv�rr inte dyka upp.
Vi f�r se om vi kan sl� rekord denna g�ng d�.
Alla Swe-TAs �r v�lkomna!!
Gamla som nya medlemmar!!
Aktiva som osynliga!!
Vid bra v�der ses vi p� d�ck 8 utomhus p� styrbord sida. Ni ser p� bilden ungef�r vart det ligger.
Vid d�ligt v�der ses vi p� d�ck 8 vid spelautomaterna, bakom dansgolvets �vre bar Kl.14:00

Sen g�r vi ut p� d�ck och tar ett gemensamt kort!
Sen f�r ni f�r guds (AvB) skull inte missa de Swe-TA DJs som ska spela p� kryssen...
Golv: Future Lounge / Sailors Pub
Jag/Steve spelar mellan 07:00 - 08:00!
ScuL spelar mellan 09:00 - 10:00!
Hitta till Siljaterminalen fr�n tunnelbanan

Ses ombord // Steve
braaa stefan!
Re: SWE-TA MEET-UP ..::.. MB Summer Cruise '06
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Sist var vi 21 pers ombord men alla kunde tyv�rr inte dyka upp. |
jag �r d�r 
Re: Re: SWE-TA MEET-UP ..::.. MB Summer Cruise '06
Originally posted by Vizay |
Coolers.. 
Denna g�ngen ska jag v�nta mer �n 10 sekunder innan jag ger upp...senast var det inte en k�ft p� plats typ en minut efter utsatt tid 
I'll be there!
Fan "gubbs", inte l�ngt kvar nu 
jag satt faktiskt och �t d� vid 14 ... :P
Kommer som sist
(som en trogen l�sar-TA, skriver typ aldrig)
Nu f�r folk ta o l�gga in larm p� mobilen s� de kommer ih�g 
Re: Re: Re: SWE-TA MEET-UP ..::.. MB Summer Cruise '06
| Originally posted by SteveTranz4ever Ett hett tips till alla... ta en kisspaus alt. konstpaus innan 14:00 |
Jag kommer ox�! Och naturligtvis �r jag p� dansgolvet n�r ni, Steve och ScuL spelar!
...n�r sover man...
?
Styrbord e h�ger sida, right ?

| Originally posted by Akia Jag kommer ox�! Och naturligtvis �r jag p� dansgolvet n�r ni, Steve och ScuL spelar! ...n�r sover man... ? |
G�r man inte?

| Originally posted by Akia Jag kommer ox�! Och naturligtvis �r jag p� dansgolvet n�r ni, Steve och ScuL spelar! ...n�r sover man... ? |
| Originally posted by Braxen Styrbord e h�ger sida, right ? |
fan .. jag vill ju ocks� supa ...
joffsi jag kan va nykter med dig om du vill 
brukar inte dricka spec. mycket iaf eftersom jag mest blir tr�tt av skiten :P
| Originally posted by SteveTranz4ever jag brukar sova mellan 8-11 normalt sett. Jag vaknar alltid f�rst i min hytt oavsett s�llskap och tricket om man har druckit att inte bli bakis och r�dda dag2 �r att ha ett par Smirnoff Ice under s�ngen, man kn�cker en innan man ens �ppnat �gonen. |
Men det g�r ju inte att sova mellan 8-11, d� missar man ju Steve & ScuL
!
| Originally posted by Akia Men det g�r ju inte att sova mellan 8-11, d� missar man ju Steve & ScuL ! |
| Originally posted by Vizay joffsi jag kan va nykter med dig om du vill ![]() brukar inte dricka spec. mycket iaf eftersom jag mest blir tr�tt av skiten :P |
Dricka g�r aldeles utm�rkt, man f�r ju i sig varannan (om inte mer) vatten �nd� s� full blir man ju inte riktigt om man h�ller sig borta fr�n minttun �tminsone 
Jag skippar nog s�mn den h�r kryssen, men f�r erk�nna att jag har krashat f�rut 
Ska se till att dyka upp f�r fotot iaf.
Spellista med tider uppdaterad!
ScuL spelar mellan 09:00 - 10:00 p� Future Lounge!
Akia: Du f�r posta en bild p� dig s� vi kan hitta dig p� kryssen!
Kolla in oss andra p� denna amat�rsite >> http://sweta.mine.nu

F�rsta sidan �r uppdaterad med en hitta till terminalen-karta !
| Originally posted by SteveTranz4ever Akia: Du f�r posta en bild p� dig s� vi kan hitta dig p� kryssen! Kolla in oss andra p� denna amat�rsite >> http://sweta.mine.nu ![]() F�rsta sidan �r uppdaterad med en hitta till terminalen-karta ! |