TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Samensmelting BETA-NLTA (BL) ?
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Posted by Loraine on Aug-02-2006 17:56:

Samensmelting BETA-NLTA (BL) ?

quote:
Originally posted by MikeVee
Zeg, moet er niet eens overwogen worden om het nederlandse subforum te sluiten?

De weinige Nederlanders die nog posten doen dat toch voornamelijk in het belgisch gedeelte.

quote:
Originally posted by jp
Samenvoegen

quote:
Originally posted by Loraine
Hi hi, een BL-forum ? TOP !

Bron: Klaag-en zeurdraad op NLTA

Posted by Config on Aug-02-2006 18:01:

Loraine en bax mogen overkomen de rest mag naar het tiesto forum verhuize!!!

Posted by Push2005 on Aug-02-2006 18:07:

Rather not

Posted by TOR on Aug-02-2006 18:09:

Een Benelux-forum !

Ik vind dat we de Luxemburgers niet mogen discrimineren.

Posted by Loraine on Aug-02-2006 18:13:

quote:
Originally posted by ConFig
Loraine en bax mogen overkomen

Kikkuh !

quote:
Originally posted by TOR
Een Benelux-forum !

Ik vind dat we de Luxemburgers niet mogen discrimineren.

Vinnik ook, alleen moeten die net als de rest uiteraard in het Nederlands posten

Posted by Push2005 on Aug-02-2006 18:16:

Posted by Jasperovitsj on Aug-02-2006 18:17:

Bwah, waarom zou er een samensmelting moeten komen? Het zou de boel alleen maar onoverzichtelijker maken denk ik, zeker omdat de feestjes-threads op nlta toch nog steeds populair zijn. En daar hebben de Belgen in principe niets mee te maken, dus ik vind niet dat "onze" topics daardoor in het gedrang zouden moeten komen.
Plus, de forums zijn toch open. Dus als een belg in nlta wilt posten doet hij dat gewoon, en omgekeerd. Niemand zal er hier iets op tegen hebben als een nederlander een topic in ons forum opent, in tegendeel. Maar volgens mij zijn er soms toch t� veel verschillen tussen belgen en nederlanders om ��n gezamelijk subforum te maken. En zoals ik al zei, er zijn te veel specifieke threads voor beide fora die in een gezamelijk forum in mijn ogen voor wrevel kunnen zorgen. En het zou volgens mij ook de "gezelligheid" uit de fora halen, in de zin dat het een kleine, relatief besloten gemeenschap is waar iedereen iedereen zo'n beetje kent. Als je dat gaat opentrekken wordt het zo onpersoonlijk...

Dat nlta zo goed als dood is en beta dan weer springlevend, dat is gewoon een fase. Voor hetzelfde geld zit nlta binnen een half jaar weer in de lift, en dan is ��n subforum gewoon te chaotisch denk ik. Dus laat het gewoon zoals het is, en voel je niet geremd om hier te posten als de behoefte daaraan er is.

Posted by Loraine on Aug-02-2006 18:20:

Dat jij dat SERIEUS neemt ?

Posted by Jasperovitsj on Aug-02-2006 18:22:

Posted by 1Million$shot on Aug-02-2006 18:28:

Ik zou zelfs eerder opteren voor VLTA en WATA.

Vlaamse Tranceaddicts en Waalse Tranceaddicts

aangezien ik toch lid ben van een vlaams getinte politieke partij

Posted by MikeVee on Aug-02-2006 18:37:

quote:
Originally posted by 1Million$shot

Als je dat zelf gelooft...

Posted by 1Million$shot on Aug-02-2006 18:41:

dat van die partij geloof ik

of er gesplitst wordt is een andere zaak

Posted by christina on Aug-02-2006 19:02:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dus laat het gewoon zoals het is, en voel je niet geremd om hier te posten als de behoefte daaraan er is.

kdenk ook dat dit het best is

Posted by Eagle` on Aug-02-2006 19:08:

quote:
Originally posted by 1Million$shot
Ik zou zelfs eerder opteren voor VLTA en WATA.

Vlaamse Tranceaddicts en Waalse Tranceaddicts

zitten toch op frta, dus don't bother

Posted by Antony on Aug-02-2006 19:46:

slecht idee, sluit me aan bij jasperovitsj

Posted by Antony on Aug-02-2006 20:53:

quote:
Originally posted by Eagle`
zitten toch op frta, dus don't bother

hoe is da eigelijk almaal gekomen? waren de vlamingen eerst ofzo waardoor de walen naar frta zijn afgezakt... voor hetzelfde geld was er geen plek voor ons en h�dden we wel moeten samenzitten op nlta.

Posted by Gladius on Aug-02-2006 21:07:

quote:
Originally posted by Antony
hoe is da eigelijk almaal gekomen? waren de vlamingen eerst ofzo waardoor de walen naar frta zijn afgezakt... voor hetzelfde geld was er geen plek voor ons en h�dden we wel moeten samenzitten op nlta.

jah ik heb in den tijd met Tiger enz aan Swamper gevraagd om een Belgisch subforum op te starten. dno of er toen al Walen op FRTA zaten...

Posted by Dark Apostle on Aug-02-2006 21:07:

quote:
Originally posted by Antony

Vlak nadat ons forum werd geopend moesten we een moderator kiezen en om een of andere reden glipte de communotaire problemen binnen. Lang verhaal kort, doordat de Vlaams-talige toen in de meerderheid waren (en nu miss nog, ik weet het niet) zijn de Frans-talige maar naar FRTA ge�migreerd. Langs de ene kant een spijtige zaak, langs de andere kant zou het totaal waanzin zijn geweest om volledig tweetalig te posten.

VLTA en WATA, zou misschien en optie zijn geweest, maar als je ziet hoelang er gezaagd is moeten worden achter een Belgisch forum, kan je nog lang wachten vooraleer onze Swamper zoiets aanvangt.
In principe is BETA zo goed al VLTA, maar toch zitten (of zatten toch) hier van tijd tweetalige broeders en derbij BETA klinkt koeler dan VLaTAart

En een BETA/ NLTA fusie, over mijn lijk!

Posted by Gladius on Aug-02-2006 21:11:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
VLTA en WATA, zou misschien en optie zijn geweest, maar als je ziet hoelang er gezaagd is moeten worden achter een Belgisch forum, kan je nog lang wachten vooraleer onze Swamper zoiets aanvangt.

er is helemaal niet achter gezaagd geweest dacht ik ze, de mods zeiden gewoon dat we met minstens zoveel man moesten zijn, en dat waren we toen.
edit: DIT was dus de thread met de offici�le aanvraag =)

Posted by Dark Apostle on Aug-02-2006 21:15:

quote:
Originally posted by Gladius
er is helemaal niet achter gezaagd geweest dacht ik ze, de mods zeiden gewoon dat we met minstens zoveel man moesten zijn, en dat waren we toen.
edit: DIT
was dus de thread met de offici�le aanvraag =)

Nee er is al een veel oudere thread, degeen waar ik een van mijn eerste posts in zette , ik zal ze eens zoeken

Posted by Gladius on Aug-02-2006 21:18:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Nee er is al een veel oudere thread, degeen waar ik een van mijn eerste posts in zette , ik zal ze eens zoeken

hah zalig, doen! grappig om dat terug te lezen; die laatste pagina's van die thread gaan al direct over vrouwen =p

Posted by Dark Apostle on Aug-02-2006 21:21:

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=30398 <--- zover ik weet, de oudste Belgian Forum-zaag thread

Posted by X-Tune on Aug-02-2006 21:41:

quote:
Originally posted by Loraine
Dat jij dat SERIEUS neemt ?

Diene krijgt al schrik. Hij wilt het beta gedeelte onder zijn controle houden en dat gaat niet lukken met nederlanders er bij. Ook zal hij zijn beta feest niet meer kunnen organiseren.

PS:
Ik ben er niet tegen, op voorwaarde dat de Nederlanders frans leren.

Posted by Bertn on Aug-02-2006 22:27:

Die samensmelting zou ik ook niet zo zien zitten eerlijk gezegd. Als je dat NLTA forum bekijkt en leest, zie je toch dat het er daar heel anders aan toe gaat dan hier

Posted by Bertn on Aug-02-2006 22:29:

het valt wel op hoe weinig volk van die oorspronkelijke BETA founding fathers hier nu nog steeds zitten

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »