TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [20-10-2006] Paul Van Dyk + Markus Schulz - Escape, Amsterdam
Pages (2): [1] 2 »


Posted by eieregooie on Aug-03-2006 19:55:

[20-10-2006] Paul Van Dyk + Markus Schulz - Escape, Amsterdam

quote:

oja mocht iemand t intersseren
20 OKTOBER PAUL VAN DYK EN MARCUS SCHULZ in de Escape (markus is 90 %zeker)
grr
spam t

Dus...


Posted by MikeVee on Aug-03-2006 19:57:

Super, net zoals verleden jaar aanwezig


Posted by jp on Aug-03-2006 20:39:

+/- 1


Posted by MaGiK54 on Aug-03-2006 20:55:

woooooooot gimme


Posted by ZZandirt on Aug-04-2006 19:31:

dachtutwelll



Posted by @win on Aug-04-2006 19:51:

Ben er vast weer bij!!


Posted by The_G0dfather on Aug-04-2006 21:03:

amsterdam (pronounced the vincent vega way), beetje ver ma wil zeker wel nog eens markus zien


Posted by Loraine on Aug-04-2006 21:05:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
amsterdam (pronounced the vincent vega way), beetje ver ma wil zeker wel nog eens markus zien


Wij Ollanders reizen toch ook af naar Belgica ?


Posted by The_G0dfather on Aug-04-2006 21:08:

pff 't blijft toch te ver


Posted by Loraine on Aug-04-2006 21:22:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
pff 't blijft toch te ver


Is ook zo...
Ik zet dit feestje iig in agenda


Posted by Margaux on Aug-06-2006 14:12:

wooow, kwil Paul Van Dyk al heel lang eens bezig zien en met Markus erbij kan het al helemaal niet meer stuk


Posted by franzelare on Aug-06-2006 15:30:

klinkt als iets dat wel de moeite waar zal zijn!


Posted by Remy D on Aug-06-2006 21:56:

heeeeeeel misschien dat ik wel ga


Posted by MennoB on Aug-09-2006 21:10:

Klinkt goed:

Paul van Dyk samen met Markus Schulz in de Escape

Misschien dat ik hier ook wel heen ga.. ligt aan wie er nog meer mee wil van mijn vriendengroep


Posted by Tsss on Aug-22-2006 13:15:

Is er al wat bekend over hoe en waar je kaartjes kan kopen??


Posted by Unique2701 on Aug-22-2006 13:49:

weer via Ticketbox

http://ticketbox.nl/winkel/details.php?event_id=569868

voorverkoop begint morgen..


Ook ik ben weer present


Posted by Spliph on Aug-24-2006 22:09:

ist al bekend of markus ook langs komt?? dan wil ik het in de overvolle escape wel ff chekke...


Posted by eieregooie on Aug-24-2006 22:29:

Op de ticketbox site staatie vermeld, dus ik ga er van uit dat dat rond is ja


Posted by MikeVee on Aug-25-2006 12:28:

Op zijn site staat toch dat hij 20 oktober in Amsterdam is, en op 21 oktober op de Armada Night op de Ocean Diva.


Posted by franzelare on Aug-25-2006 18:02:

damm, zoals het er nu naar uit ziet zit ik dan in taiwan of korea en daar is niet even zoals uit belgie of duitsland terug te komen voor een feestje!


Posted by Matthijs on Aug-26-2006 14:56:

quote:
Originally posted by MikeVee
Op zijn site staat toch dat hij 20 oktober in Amsterdam is, en op 21 oktober op de Armada Night op de Ocean Diva.


Dan alweer een Armada Night op de Ocean Diva? Ze hebben dat concept weer helemaal van stal gehaald lijkt het wel!


Posted by MikeVee on Oct-07-2006 16:43:

Deze voormiddag men tickets hiervoor gaan halen


Posted by AirPole on Oct-08-2006 12:22:

Vroeger dus - zoals ik al eerder heb gezegd - echt bezeten van PvD. Dit is echt een mooie kans om die gast eens live te zien, want dat heb ik dus nog nooit meegemaakt! Let the flaming begin!


Posted by jp on Oct-08-2006 13:29:

quote:
Originally posted by AirPole
Vroeger dus - zoals ik al eerder heb gezegd - echt bezeten van PvD. Dit is echt een mooie kans om die gast eens live te zien, want dat heb ik dus nog nooit meegemaakt! Let the flaming begin!


Sukkel!


Posted by ZZandirt on Oct-20-2006 09:36:

wie gaan er nou eigenlijk?


roll call??



1 dirt.


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.