TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [20-10-2006] Paul Van Dyk + Markus Schulz - Escape, Amsterdam
Pages (2): [1] 2 »
[20-10-2006] Paul Van Dyk + Markus Schulz - Escape, Amsterdam
| quote: |
oja mocht iemand t intersseren 20 OKTOBER PAUL VAN DYK EN MARCUS SCHULZ in de Escape (markus is 90 %zeker) grr spam t |
Super, net zoals verleden jaar aanwezig 
+/- 1
woooooooot gimme 
dachtutwelll

Ben er vast weer bij!! 
amsterdam (pronounced the vincent vega way), beetje ver
ma wil zeker wel nog eens markus zien 
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather amsterdam (pronounced the vincent vega way), beetje ver ma wil zeker wel nog eens markus zien |
pff 't blijft toch te ver
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather pff 't blijft toch te ver |
wooow, kwil Paul Van Dyk al heel lang eens bezig zien en met Markus erbij kan het al helemaal niet meer stuk 
klinkt als iets dat wel de moeite waar zal zijn!
heeeeeeel misschien dat ik wel ga
Klinkt goed:
Paul van Dyk samen met Markus Schulz in de Escape
Misschien dat ik hier ook wel heen ga.. ligt aan wie er nog meer mee wil van mijn vriendengroep
Is er al wat bekend over hoe en waar je kaartjes kan kopen??
weer via Ticketbox
http://ticketbox.nl/winkel/details.php?event_id=569868
voorverkoop begint morgen..
Ook ik ben weer present 
ist al bekend of markus ook langs komt?? dan wil ik het in de overvolle escape wel ff chekke...
Op de ticketbox site staatie vermeld, dus ik ga er van uit dat dat rond is ja 
Op zijn site staat toch dat hij 20 oktober in Amsterdam is, en op 21 oktober op de Armada Night op de Ocean Diva.
damm, zoals het er nu naar uit ziet zit ik dan in taiwan of korea en daar is niet even zoals uit belgie of duitsland terug te komen voor een feestje!
| quote: |
| Originally posted by MikeVee Op zijn site staat toch dat hij 20 oktober in Amsterdam is, en op 21 oktober op de Armada Night op de Ocean Diva. |
Deze voormiddag men tickets hiervoor gaan halen 
Vroeger dus - zoals ik al eerder heb gezegd - echt bezeten van PvD. Dit is echt een mooie kans om die gast eens live te zien, want dat heb ik dus nog nooit meegemaakt! Let the flaming begin!
| quote: |
| Originally posted by AirPole Vroeger dus - zoals ik al eerder heb gezegd - echt bezeten van PvD. Dit is echt een mooie kans om die gast eens live te zien, want dat heb ik dus nog nooit meegemaakt! Let the flaming begin! |
wie gaan er nou eigenlijk?
roll call??
1 dirt.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.