TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Closer to Mulholland Drive (Chillout session)
Closer to Mulholland Drive (Chillout session)
Detta �r inte alls vad jag normalt sett brukar posta h�r p� TA eller spela i sovrummet, men jag t�nkte �nd� dela med mig av ett litet mer chilligt laidback set som jag spelade in ig�r. H�r bjuds p� n�got av en k�nslom�ssig berg- och dahlbana, i alla fall f�r egen del, d� jag har v�ldigt starka associationer till musikstyckena som jag inkluderat i mixen. Jag hoppas ni kan knyta an till det likas� 
Mycket av inspirationen och id�n till detta fick jag av Montanas "Four phases through a dub experience" som jag just nu inte hittar l�nken till. (Posta g�rna) Gillade ni det s� kommer s�kerligen detta ocks� falla er i smaken.
Enjoy!
Tanka h�r: ftp://closer:[email protected]:10201
eller
host: 85.195.58.121
user: closer
pass: mulholland
Tracklisting:
01. Deep Forest - Anasthasia
02. Angelo Badalamenti - Dub Driving with Dialogue from "Closer"
03. Angelo Badalamenti - Fred's world with Dialogue from "Closer"
04. This Mortal Coil - Song to the siren
05. Angelo Badalamenti - Mulholland Drive Love Theme with Dialogue from "Closer"
06. Beck - Everybody's gotta learn sometime
07. Angelo Badalamenti - Blue Velvet, Blue Velvet
08. Angelo Badalamenti - Llorando
09. Angelo Badalamenti - Mulholland Drive with Dialogue from "Closer"
10. Deep Forest - Bulgarian Melody
11. Gary Jules - Mad World
12. Deep Forest - Twosome
13. William Orbit - Barber's Adagio for Strings
14. Angelo Badalamenti - Rita walks/Sunset Boulevard with Damien Rice - The blowers daughter
15. Steve Baker & Carmen Daye - The portal
Kommentera or stfu 
Finns n�gra gamla riktigt fina l�tar p� den h�r, Chillout/Ambient FTW

Sk�nt blandning av l�tar
Grymt med dialog fr�n "Closer" som �r en s� in i helvete bra film. Mitt soundtrack just nu 
Damien Rice �r ju inkluderad s� det m�ste va bra !
ska dra ner den nu ..
man plockish denna da,
och lassemannen, du & dina drunken homeboys's video �r fortfarnade skitrolig, tittade p� den n�gra dagar sen, fick skrattattack, var lite fullish men jovars,
| quote: |
| Originally posted by montana och lassemannen, du & dina drunken homeboys's video �r fortfarnade skitrolig, tittade p� den n�gra dagar sen, fick skrattattack, var lite fullish men jovars, |
gav den en lyssning ig�r natt efter man kommit fr�n g�ta k�llare, toppenbra mix laszlo
Tackar 
Tankade och lyssnade. M�nga flashbacks fr�n mulholland fick man. Fin mix. 
Var kul f�r lite innan jag s�g denna hade jag pratat Badalamenti med en kompis.
Kan n�gon l�gga upp l�tarna igen, tack p� f�rhand
//Groom
| Originally posted by montana gav den en lyssning ig�r natt efter man kommit fr�n g�ta k�llare, toppenbra mix laszlo |
| Originally posted by Axer tittade vad jag p� n�got fr�n k�nt med ocks�! L�tar |
bara en chill out room-mupp fr�n usa
g�r det att du l�gger upp den igen kanske? kan va kul att h�ra..
| Originally posted by keddo g�r det att du l�gger upp den igen kanske? kan va kul att h�ra.. |