TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beste negermuziek allertijden
Pages (3): [1] 2 3 »
Beste negermuziek allertijden
Ik ben hier niet goed in, maar er zijn toch enkele klassiekers.
Puff Daddy - I�ll Be Missing You
Coolio - Gangsta's Paradise
"Recenter"
Beyonce - Crazy in Love
Dear god ![]()
en ook wel: Shakira - Hips Don't Lie 
| quote: |
Originally posted by Push2005 Dear god |
Re: Beste negermuziek allertijden
| Originally posted by X-Tune Ik ben hier niet goed in, maar er zijn toch enkele klassiekers. Puff Daddy - I�ll Be Missing You Coolio - Gangsta's Paradise "Recenter" Beyonce - Crazy in Love |
| Originally posted by X-Tune Zet uw oorkleppen eens af. Niet openstaan voor andere muziekgenres is pas echt lachen. |
| Originally posted by Push2005 en ook wel: Shakira - Hips Don't Lie |
Originally posted by Push2005 ![]() |
Re: Re: Beste negermuziek allertijden
| Originally posted by djcresto krijg het moeilijk over mijn lippen, maar qua r&b zijn dit veruit de sterkste platen imo |
Boney M uiteraard ! 
Captain Jack - Captain Jack !
| Originally posted by Loraine Boney M uiteraard ! |

2Pac - Changes
een van de beste..
2 Pac ft. Dr. Dre - California Love
Dr. Dre - Still Dre
The Fugees - Ready Or Not
Re: Re: Beste negermuziek allertijden
| Originally posted by djcresto krijg het moeilijk over mijn lippen, maar qua r&b zijn dit veruit de sterkste platen imo |
| Originally posted by Bl@ckOut Wij staan wel open voor andere muziek (denk ik toch) maar "negermuziek" is per definitie boechtmuziek. Hoewel Gangsta's Paradise wel een goed nummer is.... er zijn dus uitzonderingen. |
The Genius - Fame
The Genius - Knock, Knock
Governor Two's - The Genius - Highway Robbery
| Originally posted by ConFig 2Pac - Changes een van de beste.. |
Re: Re: Re: Beste negermuziek allertijden
| Originally posted by Push2005 Da's waar ja... Maar dat waren platen uit eind de jaren 90; wat ze nu maken weegt er niet eens tegenop :/ |
...Culture Beat ? negermuziek
was ook nog goe
| Originally posted by Ataraxya ...Culture Beat ? negermuziek was ook nog goe |
| Originally posted by X-Tune Ipv te zeggen dat alle r&b en rap muziek per definitie boechtmuziek is, had je wel eens met die liefhebbers kunnen praten. Zij vinden die commerci�le r&b nummers ook allemaal boecht. En zij vinden natuurlijk al die trance ook boecht omdat ook zij alleen de commerci�le trance nummers kennen. Waarschijnlijk slecht uitgelegd, maar als je wat IQ hebt, zal je begrijpen wat ik bedoel. |
| Originally posted by X-Tune Ipv te zeggen dat alle r&b en rap muziek per definitie boechtmuziek is, had je wel eens met die liefhebbers kunnen praten. Zij vinden die commerci�le r&b nummers ook allemaal boecht. En zij vinden natuurlijk al die trance ook boecht omdat ook zij alleen de commerci�le trance nummers kennen. |
. Kan mij helemaal ni boeien, alleen maar irriteren. En als zij trance boecht vinden is dat hun goed recht en daar gaat niemand van wakker liggen 
Waarschijnlijk slecht uitgelegd, maar als je wat IQ hebt, zal je begrijpen wat ik bedoel. |
| Originally posted by X-Tune ook een cover |

| Originally posted by ConFig Dr Dre feat Snoop Dogg - Still Dre |
Alle nummers van brahim