TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Follow Up of Flutlicht - Icarus ?


Posted by TranceCube on Mar-07-2002 14:04:

Question Follow Up of Flutlicht - Icarus ?

Somebody heard anything of the follow up ?


Posted by eXos on Mar-07-2002 14:18:

Ik heb nix kenne vinde, maar het zou zo maar kenne.

En je ken gewoon Nederlands tegen ons lulle hoor


Ah, en welkom op dit forumpie


Posted by TranceFool on Mar-07-2002 14:50:

Flutlicht - The Fall zal de opvolger worden ....ben benieuwd

Flutlicht roelt hard vooral die nieuwste remix van Marc Dawn - Expander


Posted by HaZZa on Mar-09-2002 00:49:

Wat zijn alle producties van Flutlicht? dus dan heb ik ut niet over remixes, maar eigen nummers

Flutlicht - Icarus
Flutlicht - Mutterkorn
Flutlicht - Ahmea
Flutlicht - Das Licht (is gewoon stuk uit icarus volgens mij...)
Zijn er nog meer???
die remixes heb ik voor een groot deel al, maar ik zoek eigenlijk meer de echte flutlichtnummers...

En enig id wanneer de volgende ge-released wordt?


Posted by WTB on Mar-09-2002 10:18:

quote:
Originally posted by HaZZa
Wat zijn alle producties van Flutlicht? dus dan heb ik ut niet over remixes, maar eigen nummers

Flutlicht - Icarus
Flutlicht - Mutterkorn
Flutlicht - Ahmea
Flutlicht - Das Licht (is gewoon stuk uit icarus volgens mij...)
Zijn er nog meer???
die remixes heb ik voor een groot deel al, maar ik zoek eigenlijk meer de echte flutlichtnummers...

En enig id wanneer de volgende ge-released wordt?


Flutlicht - Das Siegel heb ik ook nog. Niet zo hard als Icarus maar meer emotionele trance. Wel lekker nummer, al vrij oud (volgens ID3 tag komt het uit 2000).

WTB.


Posted by TranceCube on Mar-09-2002 11:07:

Red face FLUTLICHT

Flutlicht - Das Licht doesn't exist.
Das Licht is an Act as Flutlicht. Not a Track.

Existing Flutlicht projects

Icarus 2001
Ahmea 2000
Mutterkorn 2000
Das Siegel 1999
check
www.djnatron.com

TranceCube


Posted by eXos on Mar-09-2002 12:31:

Re: FLUTLICHT

quote:
Originally posted by TranceCube

www.djnatron.com


w000t, das ff stoer gemaakt. Zo hoor je een site te openen...

Vetjes hoor.

Jouw site??


Posted by LightForce on Mar-09-2002 17:01:

quote:
Original Posted by !_PeTrUs_!
w000t, das ff stoer gemaakt. Zo hoor je een site te openen...

Vetjes hoor.

Jouw site??


Als je heel goed kijkt zie je dat DerBauer de site heeft gemaakt. Het is wel een ontzettend mooi staaltje Flash. Maar daar staat DerBauer bekend om.

Sorry voor ff off-topic gaan.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.