TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Cribs
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
BETA Cribs
Ns kijken hoe iedreen hier op dit forum behuisd is: bij ouders, op zichzelf of op het kot, maakt nie uit.
Pimp ya crib folks !
Mijn stek "Loesje's Leisure Lounge" is klein (32m2) maar was dan ook nie de bedoeling dak in dit poppenhuis daadwerkelijk 5 jaar zou gaan wonen 
Living:

Keukentje:

Badkamerke:

Slaapkamerke:

Computerhoekske

En ja, tis veel ROZE jah 
ik had al een gevoel dat zo'n thread der zat aan te komen 
Pics or STFU 
meh, dat roze is mijn ding niet echt
ik zal wel eens wat fotos van ons huis nemen hier als ik nog eens mijn usb kabelke van mijn kodak terugvind
| quote: |
Originally posted by Loraine Pics or STFU |
me zal ook is wa fotokes pakken ��n dezer dagen 
| Originally posted by 1Million$shot me zal ook is wa fotokes pakken ��n dezer dagen |
zal sebiets keer foto's pakken van men spam-hut 
| Originally posted by FCB_Fanatic ik had al een gevoel dat zo'n thread der zat aan te komen |
Ziet er allemaal heel gezellig uit Loraine...
Mijn app is ook niet heel groot maar groot genoeg voor mij! Woon er nu ongeveer anderhalve maand. Heb nog niet veel meubeltjes gekocht + ik moet 't nog wat aankleden... Maar ja, dat vraagt wel ff tijd 
Mijn living:

Ps: Ik heb ondertss wel een nieuwe tv. Tv op foto is mijn tv van thuis die ik al jaren heb. Die is zelfs al een keer op de grond gevallen op kot + it still works
quality tv!
Keuken:

Badkamer:

Voor de rest geen fatsoenlijke fotos.
| Originally posted by Zehra Ps: Ik heb ondertss wel een nieuwe tv. |
| Originally posted by Zehra Ziet er allemaal heel gezellig uit Loraine... Mijn app is ook niet heel groot maar groot genoeg voor mij! Woon er nu ongeveer anderhalve maand. Heb nog niet veel meubeltjes gekocht + ik moet 't nog wat aankleden... Maar ja, dat vraagt wel ff tijd ![]() [PICAS] Voor de rest geen fatsoenlijke fotos. |
| Originally posted by Loraine En die bank ! |
)
nice Z!
Veel Ikea 
| Originally posted by eieregooie nice Z! Veel Ikea |
Niks mis met IKEA hoor, ei...zolang je je hele huis er maar nie mee vol knalt.
Zeggum... post jouw hunker-bunker maar eens in dit draadje 
binnekort kan hij pix posten van zn nieuwe huis in canada aangezien hij naar daar gaat verhuizen
niks mis met ikea nee
het staat er hier vol mee 
| Originally posted by Zehra binnekort kan hij pix posten van zn nieuwe huis in canada aangezien hij naar daar gaat verhuizen |
Polska, La France, Canada...nie meer bij te houden met die gast
Ontopic: Ei z'n hunker-bunker is best pimpish met een hele muur vol peecees incl. zijn huisgenoten 
lol
Vorige maand tot "Nerd-Row" omgedoopt 
more pix, less bla bla pls 
pff 
nerd-row:
http://gallery.knater.nl/main.php?g...g2_itemId=34127

| Originally posted by eieregooie nerd-row: http://gallery.knater.nl/main.php?g...g2_itemId=34127 |