TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- haha.......de beste dj van Nederland: DJ JEAN
haha.......de beste dj van Nederland: DJ JEAN
Goh, dit was echt superlachen net,
met die Edison Music Awards, komt DJ JEAN op:
En hier komt de beste DJ van Nederland: DJ JEAN!!!!
Staan er trouwens nog dj's op de genomineerden lijst? Dat heb ik namelijk niet echt meegekregen
GreetZ RubDub
wist je dat nog niet dan??
heb je zeker nooit ppk mix van hem gehoord ofzow..
tiesto had trouwens zilveren harp ofzow.. zag k laatst toen k erges voorbijzapte..
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk heb je zeker nooit ppk mix van hem gehoord ofzow.. |
klopt ja.. heb em 3 keer in me playlist staan (zet em ook stiekem op elk cdtje die k brand voor iemand anders)
| originally posted by henkie_henk heb je zeker nooit ppk mix van hem gehoord ofzow.. |
gelukkig had de sp!ts het vanmorgen wel goed en noemden ze tiesto neerlands beste dj.... in hetzelfde rijtje werden ook ferry korsten (met een k van ka ja) en johan gielen genoemd <<==??
die lui weten toch ook zoooooooo goed waar ze het over hebben
verhaal was trouwens over de djday ofzo... 29 maart is dat.... draait bellie dan trouwens ook voor nix???

9 maart is world dj day.
| Originally posted by magrec 9 maart is world dj day. |
| Originally posted by magrec 9 maart is world dj day. |
Ja, had het ook in de spits gelezen (wist het al langer hoor
).
Ik vind het echt een zeer goeie zaak, en wij worden er ook beter van:
Toch weer een paar lekkere livesets
.
greetz ChooChoo
Op de tmf-awards zijn d8 ik DJ Jean, Michel de Hey en Tiesto genomineerd. Nou.....ik hoop dat die Jean em wint. Ten eerste toont dat toch weer het lage niveau van TMF aan en ten tweede het lage niveau van Jean
Hoop niet dat Tiesto em wint en als die wint..........hij zal em toch nie komen ophalen he????

| Originally posted by TranceFool Op de tmf-awards zijn d8 ik DJ Jean, Michel de Hey en Tiesto genomineerd. Nou.....ik hoop dat die Jean em wint. Ten eerste toont dat toch weer het lage niveau van TMF aan en ten tweede het lage niveau van Jean Hoop niet dat Tiesto em wint en als die wint..........hij zal em toch nie komen ophalen he???? |
Carl cox is voor het beste dj buitenland genomineerd...hahahahahahahahah welke tmf kijker kent die gast?????? is toch veel te hard voor hun?? En tiesto is ook nog is genomineerd voor beste dance act:S
O ja nieuwe clip tiesto-lethal industry (opgenomen op DUTCHDIMENSION!!!!!!!!!!!)Ik vind het een leuke clip
Greetz Muppet
| Originally posted by moogwai Ik snap echt niet waarom Michel de Hey genomineerd is voor de TMF awards... wie kent die gozer nou? |
| Originally posted by TranceFool Hoop niet dat Tiesto em wint en als die wint..........hij zal em toch nie komen ophalen he???? |
wat de neuk.........die gast #1................triest zeg.................maarja, die TMF nerds kenne der ook niets aan doen.........
massah
Jean op 1.
Nou ja, het is maar waar ze op letten bij zon verkiezing.
Ze zullen wel niet naar zijn mix kwaliteiten hebben gekeken 
Maar naar het aantal uitgebrachte plaatjes en hoe hoog die geeindigd zijn in de top40 ofzo 
Dan zou Jean het idd best eens kunnen winnen, beetje vaag, maar goed...
En die clip van Tiesto @ DD van lethal Industry vink maar niks, vet wzige beelden, als je dat met die clips vergelijkt die ze bv. van TE maken dan ziet dit er niet uit.
En het is echt een mega korte radio edit, net zoals bij Flight 643.
De clip is eigenlijk hetzelfde, een springende Tiesto achter z'n draaitafeltje.
En dat ie genomineerd is voor TMF Awards kan ik mij wel voorstellen, en zal me ook niks verbazen als ie hem op komt halen eigenlijk
| Originally posted by Flipper01 Ach ja, beetje jammer idd. Ik denk dat Ti�sto een zeer grote kans maakt. Tja, trance wordt (helaas) steeds commercieeler. Ik had liever gezien dat Dj Jean samen met Dj Melvin was genomineerd, maar dat zit er helaas niet in. En ik weet wel zeker dat Ti�sto de award op gaat halen, als hij niet commercieel wil gaan zou hij ook feesten als DD weigeren of geen clips maken bij de singeltjes die hij uitbrengt.. En geef hem eens ongelijk! Hij wil natuurlijk ook geld verdienen zodat hij nog beter materiaal kan kopen om te producen (commercie heeft ook z'n voordelen) |
ok jongens hier komt het,
dit las ik op teletext van TMF
Beste dance act binneland:
tiesto
rank 1
barthezz
buitenland
gigi d agostino
lasgo
faithless
Beste dj binnenland
jean
tiesto
michel de heij
buitenland
carl cox
tom harding
mauro picott
Re: ok jongens hier komt het,
| Originally posted by basvh dit las ik op teletext van TMF Beste dance act binneland: tiesto rank 1 barthezz buitenland gigi d agostino lasgo faithless Beste dj binnenland jean tiesto michel de heij buitenland carl cox tom harding mauro picott |
Gigi? Lasgo? Jean? Barthezz? Lijkt me wel humor om te horen dat zij het zijn geworden, geeft gelijk het niveau aan van die awards!
En beste dj buitenland, die kennen ze bij TMF toch allemaal niet?