TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- ....

Posted by -=Kotten=- on Aug-11-2006 18:37:

....

R�kade visst ...starta en ny tr�d ist�llet f�r att posta i kryssningstr�den...trasig....

Posted by zoric on Aug-11-2006 19:51:

It's cool

Reveal!!!!!!!!!!!!!

Posted by Vizay on Aug-11-2006 19:51:

kotten kan faktiskt sj�lv ta bort tr�den om han �r lite finurlig

Posted by reveal on Aug-16-2006 11:24:

quote:
Originally posted by Vizay
kotten kan faktiskt sj�lv ta bort tr�den om han �r lite finurlig

Men han verkar inte ha kommit p� hur �nnu

Detta kan vara bra att veta f�r alla. Den som skapar en tr�d, kan ocks� ta bort tr�den. Man g�r det genom att plocka bort det f�rsta inl�gget i tr�den. Ta bort inl�gg g�r man som vanligt, tryck p� "edit/delete"som ligger h�ger under posten ifr�ga. Markera sedan "Delete?" uppe till v�nster i sidan som dyker upp, och klicka p� "Delete Now"-knappen uppe till h�ger. Klart!

Posted by klappa on Aug-16-2006 21:15:

�r det bara jag eller �r SweTA mer eller mindre tr�kig nuf�rtiden? Verkar inte h�nda mycket n�r det kommer till att skapa nya tr�dar h�r inte. Samla gamla (urs�kta) skittr�dar med tusen inl�gg ser man varje g�ng n�r man f�rs�ker se om det h�nder n�t nytt h�r. N�v�l ingen tvingar mig och vara h�r iaf

Posted by SteveTranz4ever on Aug-16-2006 21:19:

quote:
Originally posted by dj christian
�r det bara jag eller �r SweTA mer eller mindre tr�kig nuf�rtiden? Verkar inte h�nda mycket n�r det kommer till att skapa nya tr�dar h�r inte. Samla gamla (urs�kta) skittr�dar med tusen inl�gg ser man varje g�ng n�r man f�rs�ker se om det h�nder n�t nytt h�r. N�v�l ingen tvingar mig och vara h�r iaf

�hh har alltid vart lite sm�d�tt och trist h�r That's why I love it!

Blir inte b�ttre �n man g�r det...

Posted by Pjox on Aug-18-2006 10:15:

quote:
Originally posted by dj christian

Folk startar inte nya tr�dar h�r. Det bara �r s�.
Och man kan ju facktiskt bli tillsagd av vissa f�r att du startar f�r OT tr�dar.
Men det finns ju f�r och nackdelar med att det inte startas massa nya tr�dar f�r allt. Har du inte varit inne p� ett tag s� ere inte femtioelva tr�dar att kolla igenom.

Posted by reveal on Aug-18-2006 18:42:

Vem har n�got emot att nya tr�dar startas? Inte jag iaf, starta!