TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- ....
....
R�kade visst ...starta en ny tr�d ist�llet f�r att posta i kryssningstr�den...trasig....
It's cool 
Reveal!!!!!!!!!!!!!

kotten kan faktiskt sj�lv ta bort tr�den om han �r lite finurlig 
| quote: |
| Originally posted by Vizay kotten kan faktiskt sj�lv ta bort tr�den om han �r lite finurlig |

�r det bara jag eller �r SweTA mer eller mindre tr�kig nuf�rtiden? Verkar inte h�nda mycket n�r det kommer till att skapa nya tr�dar h�r inte. Samla gamla (urs�kta) skittr�dar med tusen inl�gg ser man varje g�ng n�r man f�rs�ker se om det h�nder n�t nytt h�r. N�v�l ingen tvingar mig och vara h�r iaf 
| Originally posted by dj christian �r det bara jag eller �r SweTA mer eller mindre tr�kig nuf�rtiden? Verkar inte h�nda mycket n�r det kommer till att skapa nya tr�dar h�r inte. Samla gamla (urs�kta) skittr�dar med tusen inl�gg ser man varje g�ng n�r man f�rs�ker se om det h�nder n�t nytt h�r. N�v�l ingen tvingar mig och vara h�r iaf |
That's why I love it!
| Originally posted by dj christian �r det bara jag eller �r SweTA mer eller mindre tr�kig nuf�rtiden? Verkar inte h�nda mycket n�r det kommer till att skapa nya tr�dar h�r inte. Samla gamla (urs�kta) skittr�dar med tusen inl�gg ser man varje g�ng n�r man f�rs�ker se om det h�nder n�t nytt h�r. N�v�l ingen tvingar mig och vara h�r iaf |

Vem har n�got emot att nya tr�dar startas? Inte jag iaf, starta!