TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dj Mag Top 100 2006 Poll
Pages (12): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Posted by Push2005 on Aug-13-2006 16:28:

Dj Mag Top 100 2006 Poll

quote:
VOTERS AT THE READY���

It is the single most important event in the dance calendar; it determines who�s up, down, in and out! It can only be the DJ MAG TOP 100 POLL.

It�s the only DJ poll that matters, and after more than a decade, it is safe to call it a phenomenon. This is the world�s most definitive guide to the movers and shakers that carve up your dancefloors, and it promises to be bigger and better than ever!

YOUR DJ NEEDS YOU! Proving dance music is far from dead, 124,000 dance fanatics from 147 countries voted in last year. That was a third up on the previous year, and we�re predicting the a further surge this time round, as voting couldn�t be easier. Navigate your way to www.djmag.com and make your feelings known.

This year�s the poll is slightly different. For the first time ever, DJ Mag will be giving out more gongs than ever before. As well as the all-important No. 1 DJ in the World accolade, there will be awards for the following categories.

BEST HOUSE DJ � BEST TECHNO DJ � BEST HARD DANCE DJ � BEST DRUM & BASS DJ
BEST BREAKBEAT DJ � BEST ELECTRO DJ � HIGHEST CLIMBER �HIGHEST NEW ENTRY

Will the mighty Paul van Dyk be robbed of his crown? Will Tiesto creep back and regain his throne? Or will one of the new kids shoot up from behind and turn the whole thing on its head? It�s all down to you! And with more reasons to vote than ever before, let�s ensure this year�s poll is another record breaker.

Voting opens on Wednesday 16th August, with a celebratory launch party on Thursday August 17th at top industry hang-out AKA in London. DJ Magazine have confirmed a stellar DJ line-up to see you through the evening that includes the genre screwing duo of COBURN, the mind battering STANTON WARRIORS, and many more to be confirmed.

�Get In Publicity� is proud to be shouting about the DJ Magazine Top 100 awards 2006. If you would like to be added to the guest list for the launch party, and for the awards, please email us your name, position and company you for work no later than Thursday August 10th.

Email [email protected] with the word �LAUNCH� in the subject field

It's that time of the year again
Voten kan vanaf woensdag 16 Augustus en stopt op 25 september.

Anyway; mijn top 5 voor dit jaar:

01. LORD OF BASS
02. Mark Norman
03. Progression
04. Rank 1
05. Airwave

Wat is die van jullie ?

Posted by Phortastic on Aug-13-2006 16:32:

Ik vote niet, boycot.

DJ mag top 100 is al bijna zo een joke als het Eurovisie Songfestival laatste jaren

Posted by Push2005 on Aug-13-2006 16:35:

Stem dan alleszinds op Lord Of Bass zoals er veel gan doen (hij is de opvolger van Mikey Mike)

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=277000

(Stem voor de rest op wat belgen ofzo )

Posted by djcresto on Aug-13-2006 16:36:

Manuel Le Saux
Chris Rijcksen
Precision
Jonas Steur
Menno De Jong

Posted by Phortastic on Aug-13-2006 16:37:

Haha

Ok; uit vaderlandsliefde dan

Posted by Synthesia on Aug-13-2006 16:46:

1. M.I.K.E.
2. Airwave
3. Jonas Steur
4. Fred Baker
5. Elof

En k'vind toch als Belgen dat we zeker meer ons eigen dj's moeten steunen, niet derom voor uw persoonlijke favoriete smaak, gewoom omwille van het feit dat de Belgen in de lijst gewoon veel te veel uit verhouding staan met de rest - veel te laag.

T'is toch een kak poll maar het trieste is dat sommigen in het clubbing circuit der toch ook naar kijken om te zien hoe "populair" een dj is voor hun evenement...

Posted by mellow_head on Aug-13-2006 16:55:

1) Airwave
2) Derek Howell
3) Kosmas Epsilon
4) 16 Bit Lolitas & Stef Vrolijk (apart? )
5) Fred Baker

Posted by Freezel on Aug-13-2006 17:06:

quote:
Originally posted by djcresto
Manuel Le Saux
Chris Rijcksen
Precision
Jonas Steur
Menno De Jong

Thanks man, maar de C in the achternaam mag je weglaten

Posted by Tomorrow Traxx on Aug-13-2006 19:11:

Mijnen top 5 zal der hoogst waarschijnlijk zo uitzien:

1) Jonas Steur
2) Airwave
3) Fred Baker
4) Menno de Jong
5) M.I.K.E

Posted by BZRK on Aug-13-2006 19:18:

Ah well

1) LORD OF BASS
2) Menno de Jong
3) Jonas Steur
4) Above & Beyond
5) Elof

Posted by Loraine on Aug-13-2006 19:19:

Ff gecatagoriseerd in twee stromingen omdat ik nog niet weet hoe ik ga stemmen deez jaar

Trance:
1. Sp�mmo da Bong
2. Leon Bolier
3. Jonas Steur
4. Galen Behr
5. DJ Tab & Super8

Prog:
1. Eelke Kleijn
2. Shawn Mitiska
3. Miika Kippis Kuisma
4. Shiloh
5. Sied van Riel of Chris Luzz

Posted by krikke on Aug-13-2006 20:07:

Mijn top 5 :

1. Armin Van Buuren
2. Menno De Jong
3. Jonas Steur
4. Markus Schulz
5. Gabri�l & Dresden

Posted by Dark Apostle on Aug-13-2006 20:41:

1. Markus Schulz
2. Promo
3. ...
4. Basshunter
5. Lordi

Posted by Push2005 on Aug-13-2006 20:51:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
1. Markus Schulz
2. Promo
3. ...
4. Basshunter
5. Lordi

Dees is echt iets voor u. Om de poll dit jaar te be�nvloeden wordt er gestemd op lord of bass. Die muziek zal u miss liggen

http://www.myspace.com/lordofbassgr

Lord Of bass is een tranceaddict die zich niet zo goed begrepen voelde (klik) en nu gaan we het goedmaken...

Posted by Dark Apostle on Aug-13-2006 21:13:

ik vind de mijne toch beter

Posted by kokkenmaster on Aug-13-2006 21:43:

1. Ti�sto (once a fan)
2. Markus Schulz
3. Menno De Jong
4. ...
5. ...

4 & 5 ben ik nog niet uit.

Op het boycotten heb ik het niet zo begrepen. Ben je het er niet mee eens, er is niemand die je verplicht om eraan deel te nemen...

Posted by Sh!fty on Aug-14-2006 08:57:

quote:
Originally posted by Push2005

http://www.myspace.com/lordofbassgr

Lord Of bass is een tranceaddict die zich niet zo goed begrepen voelde (klik) en nu gaan we het goedmaken...

Die kerel was lache

1) LORD OF BASS
2) Rank 1
3) Sander Van Doorn
4) Marcel Woods
5) Mister Sam

Posted by Bunz on Aug-14-2006 09:34:

1. Jonas Steur (niks vaderlandsliefde, gewoon een feit!)
2. Armin van Buuren
3. Marcel Woods
4. Phynn
5. Menno de Jong

Mijn immer nummer 1 PvD staat er niet in wegens teleurstelling op Nature One

Posted by Push2005 on Aug-14-2006 09:55:

quote:
Originally posted by Sh!fty
2) Benno de Goeij

Benno is een producer . Als je erop wilt stemmen moet je op Rank 1 stemmen. Goed dat je het opmerkt want ik was ze vergeten. Bij deze vervang ik Schulz door Rank 1

quote:
Originally posted by kokkenmaster
1. Ti�sto (once a fan)

Wil jij Ti�sto dan echt weer op 1
Als liefhebber weiger ik op hem te stemmen. Dan gaan z'n playlisten zoals in 2004 weer vol onnozel eigen werk steken. Hij is terug redelijk bezig nu dus laat hem maar doen. Anderzijds verdient hij ook niet op 1 te staan want er zijn zoveel Dj's die beter mixen dan hem. Voor mij persoonlijk blijft hij ��n van de plezantste dj's om live te bekijken maar ik stem er zeker nie voor; er zijn er anderen die het meer verdienen. Ik hoop dat Ti�sto ergens op nr 5 strandt.

Posted by Sh!fty on Aug-14-2006 10:13:

quote:
Originally posted by Bunz
Mijn immer nummer 1 PvD staat er niet in wegens teleurstelling op Nature One

Meen je dat? Die set staat bij mij op repeat

Posted by Tiger777 on Aug-14-2006 10:19:

1. Rank 1
2. Ronski speed
3. Menno de jong
4. Mark norman
5. MIDOR (tracklists begin dit jaar waren )

Posted by Sh!fty on Aug-14-2006 10:22:

quote:
Originally posted by Push2005
Benno is een producer . Als je erop wilt stemmen moet je op Rank 1 stemmen. Goed dat je het opmerkt want ik was ze vergeten. Bij deze vervang ik Schulz door Rank 1

Iedereen vote hier op basis van producties hoor, er zijn mensen op dit forum dat veel stevigere mixen maken dan al die grote dj's bijeen, het is voor hun producties dat ze bekend raken. In mijn ogen is Piet maar een dj die leached van het succes van Benno z'n producties, dus zelfs al deejayed hij niet mag Benno van mij op 2 staan.

Posted by Push2005 on Aug-14-2006 10:28:

quote:
Originally posted by Sh!fty
In mijn ogen is Piet maar een dj die leached van het succes van Benno z'n producties, dus zelfs al deejayed hij niet mag Benno van mij op 2 staan.

O rly ?

Piet & Benno produceten altijd al samen vanaf 1996 onder aliasen als "Bervoets & De Goeij" en "Southsquare". Piet kan ook producen; check zijn R.O.O.S tracks maar; en bvb Carlos - The Silmarilla is ook gedeeltelijk van hem. Pas sinds 1999 is het meer opgesplitst geraakt. Maar al het productiewerk in hun studio gebeurt in overleg h�... Ze zijn een team dus die 'leeched' niets. De een is beter in de studio en de ander behind the decks. Zo zijn er nog duo's

En als je voor Benno stemt zal je vote niet veel doen; als je voor Rank 1 stemt dan help je hem wel

Posted by FredNova on Aug-14-2006 10:30:

Inderdaad, veel votes zullen gebeuren op basis van producties...

Of dat goed of slecht is, spreek ik mij niet over uit. Maar het is niet meer doenbaar om als dj tegen al de producers op te boksen.

Vroeger had je djs die dan later ook een plaatje maakten.
Nu heb je een plaatje gemaakt en wordt je 'automatisch' dj...

Posted by FUSyke on Aug-14-2006 13:56:

1. David Guetta
2. Axwell
3. Roger Sanchez
4. Armand Van Helden
5. Tom De Neef

Pages (12): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »