TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- My Space
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Loraine on Aug-14-2006 21:22:

My Space

Wie van hier hebben eigenlijk een account op My Space ?
Eigenlijk gaat het nergens over, maar tis wel geinig en soms zelfs erg handy (voor de DJs/Producers onder ons).
Helemaal lachen wordt het als je opeens vriendjes-verzoeken krijgt van je eigen favoriete producer(s)
Net Deepsky en Shiloh spontaan in m'n inbox Toch best wel tof !

Anyways... Ik zal maar beginnen met het posten van de mijne.
Loes op MySpace

Van een aantal weet ik het al:

Freezel
Eieregooie
Domineesje
Estuera
ConFig
*Kelly
KeNnY*

Wie zitten er van NLTA/BETA nog meer?


Posted by Push2005 on Aug-14-2006 21:28:

MySpace is voor homo's !


Posted by Loraine on Aug-14-2006 21:31:

Zow en ik maar denken dat Vlamingen ingetogen mensen zijn die nie zo (grof) direct zijn als de Ollanders


Posted by mellow_head on Aug-14-2006 21:38:

MySpace is ech de grootste bullshit ooit!


quote:
Originally posted by Push2005
MySpace is voor homo's !



ConFig has 79 friends.



I rest my case...


Posted by Push2005 on Aug-14-2006 21:43:

ROFL


Posted by Phortastic on Aug-14-2006 21:45:

quote:
Originally posted by Push2005
MySpace is voor homo's !


.


Posted by Config on Aug-14-2006 22:09:

quote:
Originally posted by mellow_head
MySpace is ech de grootste bullshit ooit!





ConFig has 79 friends.



I rest my case...


vies omdat ik je friend request al 5 keer gedenied heb?

Myspace is zever idd, en veel tijd spendeer ik daar ook niet aan, maar tis wel een redelijk makkelijke manier om in contact te komen met je favo producers


Posted by lievez on Aug-14-2006 22:30:

kvraag mij af hoe die hype rond myspace begonne is aangezien die layout er toch redelijk noobish uitziet :x


Posted by Loraine on Aug-14-2006 23:01:

quote:
Originally posted by lievez
kvraag mij af hoe die hype rond myspace begonne is aangezien die layout er toch redelijk noobish uitziet :x


Het kan erger: Hyves


Posted by mellow_head on Aug-14-2006 23:10:

quote:
Originally posted by ConFig
vies omdat ik je friend request al 5 keer gedenied heb?




Door zo uitspraken te doen, concludeer ik meer en meer da gij X-Tune zijt. Dus: BAN!


Posted by Blue Sky 99 on Aug-15-2006 08:31:

Eerlijk gezegd vind'k het ook maar zever maar 'k heb er toch maar een accountje van liggen

www.myspace.com/dj_blue_sky


Posted by Dark Apostle on Aug-15-2006 08:40:

myspace dinges vind ik soms zo rommelig (en netvliesonsteking-risicovol). Ik heb nog steeds mijn uber-kvlte noxa-profile


Posted by Devilex on Aug-15-2006 08:57:

Vind die layout er ook alles behalve uitzien.

Ga zelf ook zo is iets opstarten en proberen hypen denk ik.


Posted by Config on Aug-15-2006 09:12:

quote:
Originally posted by mellow_head
Door zo uitspraken te doen, concludeer ik meer en meer da gij X-Tune zijt. Dus: BAN!


lol


Posted by Dark Apostle on Aug-15-2006 09:14:

quote:
Originally posted by Devilex


Ga zelf ook zo is iets opstarten en proberen hypen denk ik.



Myspace is toch al een hype?


Posted by kokkenmaster on Aug-15-2006 09:37:

http://www.myspace.com/trance4me

Maar vraag me niet wie mijn vriendjes zijn


Posted by Dark Apostle on Aug-15-2006 13:13:

Ik ga ook een myspaceske maken, heb toch nix te doen nu


Posted by lievez on Aug-15-2006 14:20:

al�, kheb nog is "gezondigd". Kheb da ook is aangemaakt.
Ge weet nooit waarvoor dat OOIT is kan dienen

www.myspace.com/lievez


Posted by Synthesia on Aug-15-2006 14:25:

Hehe we hebben hier al 4 Kevin's


Posted by kokkenmaster on Aug-15-2006 14:33:

quote:
Originally posted by Synthesia
Hehe we hebben hier al 4 Kevin's

"Zijt ge nog kwaad?"


Posted by Phortastic on Aug-15-2006 14:37:

quote:
Originally posted by kokkenmaster
"Zijt ge nog kwaad?"


lmao


Posted by lievez on Aug-15-2006 14:43:

meest irritante lied ooit


Posted by FredNova on Aug-15-2006 15:03:

Had nog een account van paar jaar terug... heb em maar wat up2date gemaakt

http://www.myspace.com/frednova

Eigenlijk wel wat zever in pakskes ('iedereen is je vriend'-hippie toestanden he) maar tis zo verdomd populair meneer.


Posted by Synthesia on Aug-15-2006 15:04:

quote:
Originally posted by kokkenmaster
"Zijt ge nog kwaad?"


Ik ben effe niet mee...explain


Posted by MikeVee on Aug-15-2006 15:08:

quote:
Originally posted by Synthesia
Ik ben effe niet mee...explain


Het is een nummer:

http://www.onlylyrics.com/song.php?id=28573


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.