TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [20-08-2006] Dancetour - Stadhuisplein, Eindhoven !!!GRATIS!!!
[20-08-2006] DanceTour Eindhoven
DANCETOUR EINDHOVEN
13:00-13:30 Winnaar DJ contest
13:30-15:00 Perry O'Neil
15:00-16:45 Ronald van Gelderen
16:45-18:30 Ron van den Beuken
18:30-20:00 M.I.K.E.
20:00-22:00 Armin van Buuren
Locatie is op het Stadhuisplein en de entree is gratis. Enige probleem is de 70% kans op neerslag maar dat mag hoop ik de pret niet drukken. Als het een beetje droog is dan kruip ik wel een keer op en neer denk ik.
Re: [20-08-2006] DanceTour Eindhoven
| quote: |
| Originally posted by AxePlode Als het een beetje droog is dan kruip ik wel een keer op en neer denk ik. |
Re: Re: [20-08-2006] DanceTour Eindhoven
| Originally posted by MikeVee Maar bij regen is de sfeer meestal wel beter aangezien dan grotendeels de echte muziekliefhebbers overblijven. |
Mijn set die ik op had gestuurd is door tot de laatste 5 van de Dj Contest Dance Tour Eindhoven.
Je kunt je stem uitbrengen op:
http://www.dancetour.nl/index.php?m...=showPoll&id=33
TA maar ff supporten, dus je hebt er een stem bij!
| Originally posted by djdavid TA maar ff supporten, dus je hebt er een stem bij! |

Heb ook net op je gestemd
Succes met de contest.
Voted on MennoB
Uiteraard komen we ook een kijkje nemen in het Brabantse land 
| Originally posted by MennoB Mijn set die ik op had gestuurd is door tot de laatste 5 van de Dj Contest Dance Tour Eindhoven. |
Heb ook ff gestemd!
| Originally posted by MennoB Mijn set die ik op had gestuurd is door tot de laatste 5 van de Dj Contest Dance Tour Eindhoven. |
| Originally posted by djdavid welk mixje heb je eig opgestuurd?? |
Ik zou hier ook naar toe,
maar helaas zit ik ff met een money issue.
Volgende week Dance Tour Den Haag, dan ben ik er zeker weten WEL bij.
Zoveel hoeft het toch niet te kosten zo'n gratis feestje...
Hehe, idd. Maarja, sommige mensen moeten ook altijd weer gaan lopen snuiven en dat soort dure ongein.
Ik vond het wel een aardig feestje. Heb gezellig biertjes staan drinken, het weer viel relief nog mee en Armin draaide echt werelds. Veel vetter dan ik had verwacht, Armin blijft een klasse apart. Ben meteen weer een beetje trancert.
sfeer was klote, geluid kut, de wc's slecht geregelt, en t stukje armin was t enigste wat echt goed was.
MIKE was ook goed, alleen toen hadden ze nog niet t geluid gefixt.
Some pictures and a video : http://www.fournations.de/photos/In...tour/index.html
Enjoy 
Was a good decision to be there 
Groetjes

had nog een katertje van de vorige dag maar ben die tijdens perry oneill prima kwijtgeraakt. Die dj contest hoef je ook niet te winnen, tenzij je het leuk vindt om voor 10 man te draaien. Was een beetje jammer. Vond perry oneill dus echt goed draaien, alleen er was niemand op t plein. ronald van gelderen kon me niet echt boeien dus toen zijn we gaan eten. Daarna een beetje staan springen op de xfm muziek van de Ron vd Beuken die zn naam eer aan doet. Mike draaide daarna wat te proggy zodat de sfeer weer doodsloeg. Armin draaide vrij aardig daarna, gast blijft maar naar een virtuele ufo wijzen in de lucht, beetje maf. Tweede uur draaide hij wat meer trance wat ik meer kon waarderen. Maar de sfeer was idd een beetje matig, heel veel dushi's en oude mensen die irritant doen. Geluid was idd af en toe ook echt matig, stond vaak te zacht. Maar heb me prima vermaakt maar hier had ik niet veel geld voor over gehad.
| Originally posted by Matthijs Zoveel hoeft het toch niet te kosten zo'n gratis feestje... |
| Originally posted by SonnyM Het feest is idd, gratis, maar ik volg er meerdere ( die niet gratis zij) en ik moet ook nog heen en weer .. Nouja in Den Haag ben ik er wel bij |
) met Remy en Sander Kleinenberg!