TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wie is jouw favoriete BE/NLTA DJ?
Pages (3): [1] 2 3 »
Wie is jouw favoriete BE/NLTA DJ?
Mijn favorieten zijn Sid, FredNova, Desperatozz, Transfusion en Elof 
Jasper & Luc
![]()
In volledig willekeurige volgorde trouwens.
edit: oepsie, vraag misbegrepen
Real 
en eigenlijk Jasper/Xilver ook wel 
(maar kvind het maar een onnozele thread, gezien de meesten mekaar nog nie gehoord ebben
)
| quote: |
| Originally posted by Real Jasper & Luc In volledig willekeurige volgorde trouwens. edit: oepsie, vraag misbegrepen |
| Originally posted by Push2005 (maar kvind het maar een onnozele thread, gezien de meesten mekaar nog nie gehoord ebben ) |
Elof
zin set om Tomorrowland was super 
en Jasper voor zijn progressive touch
de rest heb ik jammergenoeg nog ni gehoord..
oh jawel: Loraine heeft ook al enkele zeer smakelijke sets gedaan

Ik hoor de meeste eigenlijk te weinig om een deftig oordeel te vellen, maar van wat ik gehoord heb vond ik Real en Freezel het meeste mijn ding.
Kom dan morgen een oordeel vellen in de Factory, you boons 
Ignazzio !
en Real ook wel 
Ahja? Wie moet er morgen draaien in de factory mss?
| Originally posted by Devilex Ahja? Wie moet er morgen draaien in de factory mss? |

heb er nog niet zoveel gehoord, maar die dat ik hoorde van Luc stonden me wel aan
Pumaz imo 
| Originally posted by Xilver Kom dan morgen een oordeel vellen in de Factory, you boons |
Ik haat ied behalve Push2005 omda da een grapkous is 
| Originally posted by mellow_head Ik haat ied behalve Push2005 omda da een grapkous is |
Kunde da bewijzen met logs?
| Originally posted by ConFig Elof zin set om Tomorrowland was super ![]() en Jasper voor zijn progressive touch de rest heb ik jammergenoeg nog ni gehoord.. oh jawel: Loraine heeft ook al enkele zeer smakelijke sets gedaan |
| Originally posted by 1Million$shot elof was megapissed toen hij in 't begin van zen set ineens geen sound meer had ofzo, den technieker mocht het precies even ontgelden, nietwaar elof ? |
mor toen was ik er nog nie.. was er pas vanaf de 5de track ofzo
hoorde de transition van this is miami naar put your hands up for detroit toen ik toekwam
direct in de goeie sfeer
| Originally posted by ConFig hehe mor toen was ik er nog nie.. was er pas vanaf de 5de track ofzo hoorde de transition van this is miami naar put your hands up for detroit toen ik toekwam direct in de goeie sfeer |
Re: Wie is jouw favoriete BE/NLTA DJ?
| Originally posted by FUSyke Mijn favorieten zijn Sid, FredNova, Desperatozz, Transfusion en Elof |

)
en ik heb dat gemist 
omdat men maat zo nodig eerst naar die Q-stage wou gaan zien
iemand een foto van ? 
| Originally posted by Xilver Ikke frisco ![]() halve finale dj-contest |
| Originally posted by Devilex Aah, zou kunnen da ik is binnenspring dan. |
| Originally posted by Xilver Zou fijn zijn. Per kaart da ik uitdeel heb ik 'n extra puntje |