TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dr. Beat te Antwerpen sluit zijn deuren

Posted by Kirederf on Aug-17-2006 17:08:

Dr. Beat te Antwerpen sluit zijn deuren

Hello! Ik weet niet of het voor jullie al oud nieuws is maar Dr. Beat Hoostraat sluit zijn deuren! Je kan nog wel online bestellen.

Nu had ik nog een klein vraagje ivm platen online bestellen? Is dat te betrouwen en hoe gaat dat juist in zijn werk? Welke zijn kwalitatief de betere online vinylshops? Sry voor de 'stomme' vragen maar ik wil eerst wat beter ge�nformeerd zijn...

Alvast bedankt!

Posted by mellow_head on Aug-17-2006 17:12:

NOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!

Posted by 1Million$shot on Aug-17-2006 17:20:

damn !!!!

daar ging ik al men house/club tracks halen

Posted by Push2005 on Aug-17-2006 17:22:

En waar kocht je je groove tracks dan ?

Posted by Kirederf on Aug-17-2006 18:15:

Mja... Ik vroeg wanneer Glenn terug kwam van verlof en toen zei een verkoopster van Idea dat hij ontslagen was en dat de winkel zelf binnenkort dichtgaat... Mja, das echt wel k*k... ik kwam er mn tranceplaatjes halen...

Posted by Xilver on Aug-17-2006 18:29:

quote:
Originally posted by Push2005

LOL

Posted by Tiger777 on Aug-17-2006 18:36:

quote:

Alberto vermichelli: "Ooooh, maar dat is lelek"

Posted by Jasperovitsj on Aug-17-2006 18:46:

Ik heb juist den Out Soon vastgehad, en daar stonden bijna 2 pagina's over Dr Beat in: reclame voor een nieuwe site en wat gewone info. En daar stond toch niks bij over een sluiting

Posted by Progrez on Aug-17-2006 19:25:

Het zou me niet verbazen. Ze waren pas verhuisd en er liep nog altijd even weinig volk rond.

Spijtig voor Glenn en voor de houseliefhebbers. Zijn trance catalogus is altijd nogal voorspelbaar geweest, maar aan kwalitatieve house was er nooit gebrek.

Tips voor online vinyl shops:
http://www.recess.nl
http://www.rare-records.nl
http://www.dancegrooves.com

Ik koop er al jaren. Veel gemakkelijker.

Posted by diddi on Aug-18-2006 07:15:

www.4djsOnly.com

enorm aanbod aan Groove, Trance, Techno, House,...

Posted by Xilver on Aug-18-2006 08:28:

quote:
Originally posted by diddi
www.4djsOnly.com

enorm aanbod aan Groove, Trance, Techno, House,...

En verdomd dure verzendingskosten zene. Daar moet ge alleen bestellen als ge 'n serieus pakketje besteld.

Nu bon, in principe koop ik geen vinyl meer, 't is te duur, en nu met al die downloadstores... Beatport bvb biedt de mogelijkheid aan om .wav te downloaden, which is nice.

Posted by diddi on Aug-18-2006 08:32:

quote:
Originally posted by Xilver
En verdomd dure verzendingskosten zene. Daar moet ge alleen bestellen als ge 'n serieus pakketje besteld.

Nu bon, in principe koop ik geen vinyl meer, 't is te duur, en nu met al die downloadstores... Beatport bvb biedt de mogelijkheid aan om .wav te downloaden, which is nice.

En verdomd grote bestanden zenne. Daar moet ge alleen bestellen als ge 'n serieuze downloadlimiet besteld.

Posted by Tiger777 on Aug-18-2006 09:18:

quote:
En verdomd grote bestanden zenne. Daar moet ge alleen bestellen als ge 'n serieuze downloadlimiet besteld.

Tis de enige manier om geen kwaliteitsverlies te hebben eh... Belangrijk als ge uuw cd collectie wilt loslaten op groot publiek...

Posted by diddi on Aug-18-2006 09:22:

quote:
Originally posted by Tiger777
Tis de enige manier om geen kwaliteitsverlies te hebben eh... Belangrijk als ge uuw cd collectie wilt loslaten op groot publiek...

i know

Posted by Tiger777 on Aug-18-2006 09:24:

quote:
i know

Jaja, das gemakkelijk om zeggen nu ik het u gezegd heb! Zomaar men kennis pikken

Posted by diddi on Aug-18-2006 10:27:

quote:
Originally posted by Tiger777
Jaja, das gemakkelijk om zeggen nu ik het u gezegd heb! Zomaar men kennis pikken

Jah, da zijn grote geheimen da gij hier op een openbaar forum kenbaar maakt...

Posted by Glexx on Aug-18-2006 11:21:

Jammer, ook ik ging hier mijn tranceplaatjes halen ..
Nu zal het bijna altijd online bestellen worden.

Posted by 1Million$shot on Aug-18-2006 18:10:

quote:

die maak ik zelf