TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Recording software


Posted by eXos on Mar-04-2001 15:45:

Question

Heb iemand enig idee welke programma's je kunt gebruiken wanneeer je muziek van radio via internet of zo wil opslaan en bewerken en al dat soort ongein!!

Bijvoorbaat Dank ik u


TNX


Posted by -DoomBringer- on Mar-04-2001 16:03:

Ehm... dit heeft er geen zak mee te maken maar wat betekend
Anna pillua mulla on iso kyrppa ?


Posted by eXos on Mar-04-2001 16:35:

Is alleen voor de kenners belangrijk. Ik weet 't. Erg lullig. Het is Fins en zo'n zinnetje die je als eerste altijd leert. De leukste woorden dus van een vreemde taal. Ben er 1 1/2 maand op vakantie geweest met Oud & Nieuw, that's why??


Posted by Opti on Mar-05-2001 13:46:

Read This!

Ja maar.... wat betekent t nou??


Posted by Robvef on Mar-10-2001 13:33:

Ik zou zeggen probeer hete met Cool Edit 2000. Is via astalavista.box.sk ergens een crack of full version voor te vinden. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

C Y'all


Posted by Ding Chavez on Mar-10-2001 14:21:

Sound Forge

Ik zelf vind Sound Forge iets makkelijker in gebruik, maar dat is persoonlijk...
Ook die is natuurlijk te downen als demo version en er ff een crack overheen gooien


Posted by Robvef on Mar-10-2001 14:49:

Hoe moeten we anders aan software komen!!! Kopen???!!!! Echt niet. Lang leve de crackz.


Posted by Robvef on Mar-10-2001 15:07:

De vertaling

Volgens bronnen betekent het zoiets als:
Geef mij maar straf, want ik heb een grote lul.

Als het niet helemaal klopt, word ik graag verbetert.

Hier heb ik er ook nog een:

Suksi vittuun!

Greetz to y'all


Posted by Sandman on Mar-11-2001 19:47:

Ik gebruik meestal total recorder....als ik wat opneem.. ligt eraan hoeveel schijfruimte ik over heb

*Sandman moet maar eens een 40 gig harddsik gaan kopen, dan kant ie weer wat opnemen.*


Posted by MiStRaL on Mar-13-2001 09:49:

Talking Fins ?

Als we dan toch bezig zijn met Finse scheldwoorden, dan weet ik ook nog wel een leuke:

Haistta Lerppuusi

Try to figure that one out...


Posted by Robvef on Mar-13-2001 10:06:

Read This! Nieuwe thread

Als we dan toch over scheldwoorden beginnen kunnen we beter een nieuwe thread beginnen. Dan blijft dit topic ook weer een beetje schoon. Dus Mistral aan jou de eer.

Greetz,

Robvef

P.S. Welcome 2 the Club


Posted by eXos on Mar-17-2001 15:35:

Ha Ha LOL, nog niet helemaal de juiste betekenis...


Posted by Robvef on Mar-17-2001 18:36:

Be Cool!

Maar het komt in de buurt toch of niet dan!!!


Posted by eXos on Mar-17-2001 18:57:

lul betekent kyrppa, inderdaad!!! kleine hint LOL



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.