TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Johan Gielen - Recorded Vol. 2
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Blik on Mar-10-2002 13:05:

Johan Gielen - Recorded Vol. 2

hebben jullie de nieuwe CD van Johan Gielen al gehoord, ik vind hem errug lekker, staan flink wat Tj00ns op.

[01] Human Evolution - Human Evolution (Club Mix)
[02] Novacane vs No One Driving - Playa Sol (Atlantis Remix)
[03] Ultra - Free (Airscape Remix)
[04] Ascension - For a Lifetime (Coast 2 Coast vs Alex Gold Remix)
[05] Minimalistix - Close Cover (Orginal Mix)
[06] Taste Experience - Higlander (Ralphie B Massive Mix)
[07] Midway - Monkey Forrest
[08] Push - The Legacy
[09] Rank 1 - Awakening (Benicio Remix)
[10] Nu NRG - Dreamland
[11] Collage - Watchalike (2001 Remix)
[12] DJ Hein - Energetic Rhythm (Donkey Rollers Remix)
[13] Svenson & Gielen - We Know What You Did (Johan Gielen Remix)
[14] The Green Martian - End of the Earth
[15] Mauro Picotto - Pulsar 2002 (Original Tea Remix)
[16] Brooklyn Bounce - Club Bizarre (DJ Scot Project Remix)

Wat vinden jullie ervan?


Posted by Ruben_Dubbink on Mar-10-2002 13:17:

ziet er zekers niet slecht uit,
ben um op dit moment binnen aan het halen via AG!

GreetZ RubDub


Posted by Biohazard on Mar-10-2002 13:49:

mmh..tracklist is matig, ben overgens geen fan van gielens werkjes. Hij moet eens wat dieper gaan draaien, meer progresive enzo.


Posted by Menno on Mar-10-2002 13:55:

Heb hem net binnen gehaald. Opzich zijn al de nummers die er op staan wel goed maar deze cd is bijna hetzelfde als zijn TE-set van laatst wat ik jammer vind.

quote:
Hij moet eens wat dieper gaan draaien, meer progresive enzo.

Inderdaad de muziek die Gielen de laatste tijd draait daar wordt ik niet echt warm van...


Posted by -=WVG=- on Mar-10-2002 13:59:

Mja klinkt wel leuk...
En dan nu de grote vraag...
Waarrr kan IK em vinden ?


Posted by Biohazard on Mar-10-2002 14:01:

die ralphie B mix is echt TOP

maar ik hou persoonlijk van een mix die de eerste helf rustig uplifting is en de tweede helft gewoon keilekker uplifting, een beetje een set die 'tension' opbouwt


Posted by magrec on Mar-10-2002 14:08:

Een echte johan gielen tracklist.


Posted by Blik on Mar-10-2002 14:18:

check uw PM -=WvG=-


Posted by tijs08 on Mar-10-2002 14:29:

quote:
Originally posted by Biohazard
die ralphie B mix is echt TOP

maar ik hou persoonlijk van een mix die de eerste helf rustig uplifting is en de tweede helft gewoon keilekker uplifting, een beetje een set die 'tension' opbouwt


Nou das pecies way ik oo lekker vind, en persoonlijk vind ik de tracklist ook wat achter haald. Echt veel oude nummers, en ze hebben bijna allemaal wel een commercieel tintje

Armin rulezzz


Posted by zarch on Mar-10-2002 14:38:

Heb hem ook geluisterd. Wel lekker cd'tje op zich Gewoon op de achtergrond aan ofzo.
Maar ik vind hem niet super ofzo.


Posted by TimeportE on Mar-10-2002 14:43:

ik heb em nie, en zou ook nie weten waar ik em vandaan zou moeten halen.. maar ik ben iig blij dat hij van close cover nie die slechtere remix van airscape derop heb gezet want het origineel is echt veel beter!!


Posted by Muppet on Mar-10-2002 15:09:

Waar kan ik deze krijgen???...wel leuke tracklist (kijken of ze ook goed is geremixt)

Greetz Muppet


Posted by moogwai on Mar-10-2002 15:18:

Ik vind Recorded weer erg goed... eindelijk de supertune Free (Airscape Remix) in cd-kwaliteit

quote:
Originally posted by Biohazard
mmh..tracklist is matig, ben overgens geen fan van gielens werkjes. Hij moet eens wat dieper gaan draaien, meer progresive enzo.


Waarom zou hij moeten veranderen?... Tiesto na-apen dan?... Welke DJ kun je met Gielen nou vergelijken? Geen een dus... hij moet draaien wat hij goed vind...

quote:
Originally posted by Menno
Heb hem net binnen gehaald. Opzich zijn al de nummers die er op staan wel goed maar deze cd is bijna hetzelfde als zijn TE-set van laatst wat ik jammer vind.


Dit is ook logisch... Iedere DJ draait ongeveer dezelfde platen in een bepaalde periode... Tiesto's Magik 7 en PvD's Politics Of Dancing precies hetzelfde verhaal...

Wij zijn nou eenmaal verwend met al die livesets


quote:
Originally posted by tijs08


Nou das pecies way ik oo lekker vind, en persoonlijk vind ik de tracklist ook wat achter haald. Echt veel oude nummers, en ze hebben bijna allemaal wel een commercieel tintje

Armin rulezzz


Welke dan?

Hooguit Club Bizarre en Close Cover (die trouwens tijdloos is)... en Dreamland ook ja.. Paul van Dyk draaid dit nummer al een tijdje... maar PvD heeft Sunset On Ibiza ook pas erg laat ontdekt, terwijl Gielen hem al op Mysteryland 2000 draaide...

de overige tracks zijn wel allemaal nieuw (of een 2002 versie dan)

Het wordt straks ook leuk als AvB de opvolger van In Motion uitbrengst.. iedereen die z'n Show volgt kent al die tracks al... dus alles is oud voor ons....


Posted by Muppet on Mar-10-2002 15:21:

quote:
Originally posted by moogwai



Het wordt straks ook leuk als AvB de opvolger van In Motion uitbrengst.. iedereen die z'n Show volgt kent al die tracks al... dus alles is oud voor ons....


Goed gezegd

Greetz Muppet


Posted by TranceFool on Mar-10-2002 16:01:

Niet slecht, zeker niet

Maar doe mij maar MAURO PICOTTO - THE OTHERS.....wooeeeiii


Posted by zarch on Mar-10-2002 20:18:

quote:
Originally posted by TranceFool
Niet slecht, zeker niet

Maar doe mij maar MAURO PICOTTO - THE OTHERS.....wooeeeiii

Is ook zeker relaxt cd'tje, maarja is wel weer wat harder. En ligt dus waar ik zin in heb welke ik aanzet


Posted by arrows on Mar-10-2002 21:04:

ziet er wel aardig uit..ga het wel ff downloaden van ag


Posted by Henkie_henk on Mar-11-2002 05:08:

LoL heeft iemand die voorkant en achterkant.. en inlay enzow gezien?? wel de grootste homo fotos die er bestaan ongeveer.. lol


Posted by Ruben_Dubbink on Mar-11-2002 06:27:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
LoL heeft iemand die voorkant en achterkant.. en inlay enzow gezien?? wel de grootste homo fotos die er bestaan ongeveer.. lol


best wel he! Staat hij daar voor zo'n paars achterkantje, ugh....
heeft wel iets weg van een Frans Bauer voorkant
Idd een beetje nichterig!

GreetZ RubDub


Posted by Siesta on Mar-11-2002 06:30:

tis gewoon een lekere trance CD, en dat is momenteel in bij het grote publiek, dus gielen doet't relaxt. hij is de man van dit moment.

Groetn


Posted by Donna on Mar-11-2002 08:26:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink


best wel he! Staat hij daar voor zo'n paars achterkantje, ugh....
heeft wel iets weg van een Frans Bauer voorkant
Idd een beetje nichterig!

GreetZ RubDub


Lekkerrrrrrr Belangrijk....Al is een Dj de grootste nichterige homo die er bestaat en issie lelijk like hell (wat is lelijk btw),het gaat om de muziek,echt weer TA-snotapen die zelf t aanzien niet waard zijn commentaar,mjaaaa en shoot me maar weer voor *flamen*


Posted by Henkie_henk on Mar-11-2002 08:31:

Zooo ochtendhumeurtje weer zeg..

ik vind wel dat je mag zeggen van iets dat t lelijk is.. of verknaakt..

t boeit me idd nix of die gast nou de grootste liefhebber van dezelfde soort is of niet.. t gaat me om de muziek.. maar daarom mag ik nog wel zeggen dat die fotos er wel errug nichterig uitzien.. zijn mij iets te fout..

[edit] lol ik stuur ze je eem haha[/edit]


Posted by Gurian on Mar-11-2002 08:36:

Ik heb net de cd van AG afgehaald. Hijs wel relaxt om ff te
luisteren ma ik vindt hem nie zo goed dat ik hem zou kopen.
Maar nu die toch op mijn computer staat kan ik hem net zo goed
branden


Posted by Ruben_Dubbink on Mar-11-2002 11:47:

quote:
Originally posted by Donna


Lekkerrrrrrr Belangrijk....Al is een Dj de grootste nichterige homo die er bestaat en issie lelijk like hell (wat is lelijk btw),het gaat om de muziek,echt weer TA-snotapen die zelf t aanzien niet waard zijn commentaar,mjaaaa en shoot me maar weer voor *flamen*


TA-snotaap? dank je wel Donna! Mag toch wel m'n mening hierover geven als dat gevraagd wordt, of nie dan. Beetje flauw om zo te reageren!
tuurlijk gaat het om de muziek, maar daar hadden we het op het moment toch ff niet over (off topic trouwens). Sjonge sjonge he.........

GreetZ RubDub


Posted by eXos on Mar-11-2002 12:08:

Ik vind paars meer voor Hermafrodieten.

Ik vind t wel een lache CD, lekker voor op de achtergrond voor een keertje, maar daarna gewoon weer Alt + F4.

En Donna, humeurtje??


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.