TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Jeugdsentiment...
Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Jeugdsentiment...
De jaren '80 en de beginjaren '90 zijn al een tijdje achter de rug. Het was een tijd dat velen onder ons nog jong (en onbezonnen) waren. Talrijke series hebben we bekeken op den ouwen BRT. Vandaar ik een threadje wou maken omtrent die oude series. Naar welke series of films keek je het liefst, welke konden je niet bekoren, heb je al DVD's gekocht van je fav. serie, etc...
Ik was in ieder geval vroeger grote fan van Airwolf. The A-team kon me ook bekoren en, af en toe een aflevering van Knight Rider. Magnum heb ik nooit bekeken. Vroeger gaven ze op de RTBF of France 1 ook nog Chips. Die serie ging over 2 flikken op hun motor die de misdaad verdreven.
Een site die nog oudere dingen bespreekt, vind je hier
Have fun! 
Waar is den tijd
Ik heb pretty much alles wat op die site staat met veel plezier gezien
Club Doroth�e ftw 
Waar ik veel naar keek, en twaren er veel eigenlijk
MacGyver
A-Team
Transformers
Thundercats
Snorkels
Freggels
He-Man
Ninja Turtles
en nog zo nen hele berg tekenfilmkes die ze 's morgens voor 't school speelden op den teejveej
Die site staat hier ook in mn favorieten
Voor mij: Ovide en Teddy Ruxpin. Heb van allebei recent nog dvds gekocht.
Airwolf
En dan maar naspelen op de koer opt school. 
| quote: |
| Originally posted by Vishnu Voor mij: Ovide en Teddy Ruxpin. Heb van allebei recent nog dvds gekocht. |
Kuifje de tekenfilms
Kulderzipken 
Hou me tegen...hou me tegen 
Jeugdsentiment... mjaja, de jaren '80 ik mis ze zo 
De berlijnse muur die viel toen ik 2j was; zoiets staat als het ware in je geheugen gegrift!
Ik denk da'k enkel naar Kuifje en de Turtles keek 
En soms ook DBZ en Prins Valiant... en de power rangers
Edit: Oei, ik vergat Liegebeest nog ![]()
| Originally posted by Push2005 en de power rangers |
We are VR!
| Originally posted by Jasperovitsj Teddy Ruxpin dvd's, waar? Beste tekenfilmserie EVER! |
| Originally posted by Jasperovitsj WIe kent er deze nog? |
| Originally posted by diddi Ik herinner me nog vaag een gelijkaardige serie waarvan de robotten konder transformeren in wagens... maar daar ben ik niet zeker meer van. |

| Originally posted by lievez Waar ik veel naar keek, en twaren er veel eigenlijk MacGyver A-Team Transformers Thundercats Snorkels Freggels He-Man Ninja Turtles en nog zo nen hele berg tekenfilmkes die ze 's morgens voor 't school speelden op den teejveej |
Ik heb er gewoon nog vierkante ogen van, zoveel als ik naar deze series gekeken heb
Wie kent er nog deze

Nu is alles beter op tv
'k had alleen wat meer voetbal van vroeger willen gezien hebben.
Ik vind die series van vroeger toch beter dan de zever die ze nu te zien krijgen ze. Al die geblokte tekenfilms enzo tegenwoordig.
POWER RANGERS!!!!!!!
Thuis, familie en de kampioenen;;; zo een reeksen maken ze niet meer 
| Originally posted by diddi The Originals... nog altijd de beste versie! Ik herinner me nog vaag een gelijkaardige serie waarvan de robotten konder transformeren in wagens... maar daar ben ik niet zeker meer van. Wie keek er naar de smurfen? |
| Originally posted by The_G0dfather Nu is alles beter op tv |
Couldn't agree less
| Originally posted by Vishnu @ diddi: Mask was ook super ja, nog uren met die ventjes gespeeld, veel meer dan GI Joe. |