TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Iemand moet mij helpen met een nummer ID!!!!


Posted by Remy D on Aug-30-2006 15:26:

Dancing Dude Iemand moet mij helpen met een nummer ID!!!!

Vind dit nummer al jaren SUPERGAAF, maar het is een rip en tevens een rip met de verkeerde titel .

Kan iemand de goede titel geven en misschien ook meteen een full rip geven alvast bedankt.

http://www.yousendit.com/transfer.p...AF4F8AE3036E94D


Posted by Muppy on Aug-30-2006 16:32:

Hmmm ik heb hem beluisterd, maar heb echt geen flauw idee! Het is in ieder geval niet 3rd Earth!(En hij klinkt idd superlekker...)


Posted by Shadow on Aug-30-2006 17:23:

wow, wat een lekkere plaat!

Ik kan je helaas niet helpen met de titel. Volgens mij heb ik dit nummer ook nog nooit gehoord.


Posted by Original on Aug-30-2006 18:05:

Ouwe trance nummers kan ik nog wel ID-en

Fx Zone - Synthasia


Posted by Remy D on Aug-30-2006 18:49:

kewl, bedankt.. weet ik eindelijk hoe die heet!!


Posted by Smirnoff on Aug-30-2006 20:50:

Re: Iemand moet mij helpen met een nummer ID!!!!

quote:
Originally posted by Remy D
Vind dit nummer al jaren SUPERGAAF, maar het is een rip en tevens een rip met de verkeerde titel .

Kan iemand de goede titel geven en misschien ook meteen een full rip geven alvast bedankt.

http://www.yousendit.com/transfer.p...AF4F8AE3036E94D


Heb je de full rip al ??

Ik heb hem namelijk wel... PM me maar of msn [email protected]


Posted by Smirnoff on Aug-30-2006 20:54:

ach....

*KUCH*


Posted by Remy D on Aug-30-2006 22:38:

quote:
Originally posted by Smirnoff
ach....

*KUCH*



SUPER dankjewel


Posted by Opti on Aug-31-2006 10:49:

JAAAA, die is echt super! Kicken plaat he, Remy!


Posted by Remy D on Sep-01-2006 15:01:

quote:
Originally posted by Opti
JAAAA, die is echt super! Kicken plaat he, Remy!

Ja Tin hij is echt SUPER!!! De goede oude tijd! Pillen Pillen dat.... ....


Posted by Opti on Sep-01-2006 20:13:

KUCH KUCH



Posted by Smirnoff on Sep-02-2006 23:52:

Pak hem ook effe mee


Posted by AirPole on Sep-03-2006 12:55:

Dit is inderdaad wel een vet nummer ja! Ik herken hem geloof ik van een oude liveset die ik heb van Paul van Dyk. Hele vette track


Posted by Fray Dee on Sep-04-2006 17:10:

Thumbs up

Wow dit is echt Ouwe goeie Shit man wat een lekkere plaat



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.