TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance på MTV
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Trance på MTV
inte ofta men ser det på mtv eller nån annan tvkanal... men häromdagen blev jag glatt överraskad
Paul van Dyk - Another Way
och direkt efter
Mauro Picotto - Proximus
Det är ju sant....Det är inte vanligt att dom brukar spela trance allt för ofta...
Mtv var bättre för med Partyzone med Simone....
Då lira dom mycket bättre saker än nu iaf....
Såg deras Dance lista förut....Där låg Timo maas, Blank & Jones, Ian van dahl, Chemical brothers osv osv... Dom lär sig dom lär sig 
men de har ändå inte så hög prioritet på trancen....mest Rn'B och hiphop som går nu...osså självklart den hemska smörpoppen 
tycker det e synd att de inte prioriterar den högre
4 Strings - Into The Night!!!!

edit: räknas den som house? det sa iaf vj:n...
edit2: ppk - resurrection nu... vad håller dom på med på MTV egentligen? 
edit3: ok.. jag är glad nu
direkt efter dessa två kom Blank n Jones - Desire 
| quote: |
| Originally posted by reveal 4 Strings - Into The Night!!!! ![]() edit: räknas den som house? det sa iaf vj:n... edit2: ppk - resurrection nu... vad håller dom på med på MTV egentligen? ![]() edit3: ok.. jag är glad nu direkt efter dessa två kom Blank n Jones - Desire |
| Originally posted by reveal 4 Strings - Into The Night!!!! ![]() edit: räknas den som house? det sa iaf vj:n... |
Min kusin lyssnar på house och det låter verkligen inte som trance.... Fast folk har juh VÄLDIGT olika åsikter om vad som är vad
smaken e som baken, lurvig 
Jag blev också lite shockad när jag såg Delerium - Underwater på Mtv.
Snygg video
Äh! Har inte MTV, men behöve inte skiten heller! 
Har faktiskt minne av att ha sett System F - Exhale! Kommer dock inte ihåg tid o plats, men tycker att det fortfarande räknas.
O tjecka Wimans på ZTV, rätt lyckat ändå. Men klår inte "sen kväll med Luuk"!!! Sveper hela tv-tablån!
| Originally posted by Trancefella Har faktiskt minne av att ha sett System F - Exhale! Kommer dock inte ihåg tid o plats, men tycker att det fortfarande räknas. |
den e ju skitcool 
Kolla Ztv Klubb.. där spelas alla!
| Originally posted by Dj_ExOn Kolla Ztv Klubb.. där spelas alla! |
| Originally posted by reveal är det inte mest mainstreamskit, broolyn bounce å sånt? |
Ztv suger på klubb....mtv har en del sjyssta...fast dom har reklam efter 2 låtar så jag orkar ALDRIG kolla hela listan...idag såg jag dock - resurection... fett cool....
tycker den videon är bland det sämsta jag sett. En resa minst 10 år tillbaka i musikvideovärlden...
Tacka vet jag Groove Armada - My friend videon eller Chicane - Saltwater
dom har ju faktiskt glänst lite med att spela barbers adagio for strings med william orbit....
å nu så jag minimalistix - close cover... så man kan ju bara hoppas på att d blir mer å mer....
Re: Trance på MTV
| Originally posted by reveal inte ofta men ser det på mtv eller nån annan tvkanal... men häromdagen blev jag glatt överraskad Paul van Dyk - Another Way och direkt efter Mauro Picotto - Proximus |
hade dom slut på både R&b å allt annats de jämnt lirar måntro?????huh???Re: Trance på MTV
Asså??? har mtv nått typ av klubbprogram lr så???? aldrig sett nåra av d elåtar ni nämner...iofs så ser jag inte mtv så ofta längre...
men vore tacksam om nån så nåra visa ord om vilken dag å tid det går...

//Nezia
Fredagar runt 22:00 tiden brukar MTV köra Accelerate, där blandas det house med trance å klubb musik!
//DJ_A
| Originally posted by Dj_Activated Fredagar runt 22:00 tiden brukar MTV köra Accelerate, där blandas det house med trance å klubb musik! //DJ_A |

har för mig att dom har spelat iio-rapture_(armin_van_buuren_remix)
Re: Re: Trance på MTV
| Originally posted by Amnezia Asså??? har mtv nått typ av klubbprogram lr så???? aldrig sett nåra av d elåtar ni nämner...iofs så ser jag inte mtv så ofta längre... men vore tacksam om nån så nåra visa ord om vilken dag å tid det går... ![]() ![]() ![]() //Nezia |
kolla in dance floor chart nu...