TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat was de vetste set op trance energy 2001????
Pages (2): [1] 2 »
Ik vind picotto ik ging helemaal gek!!!!!!!!!
HAVE FUN
Vanaf ATB sloegen de vlammen uit her dak...
maar Johan Gielen vondt ik toch de betere, vooral met z'n Ameno er tussen....
ik twijfel tussen mauro picotto en johan gielen. Dan maar voor picotto, die ouwerwets beukte!
Giiiiielen,giiiiielen,giiiiielen!
zit te twijfelen tussen Atb en Picotto
Atb beukte op een gegeven moment ook ff flink door,maar denk toch dat 'k maar voor mauro gaat,die beukte heel de tijd flink door :-))
mijn vote gaat naar picotto
greetZ
zat ook te twijfelen tussen mauro en gielen maar heb toch voor gielen gekozen
gezeik op Trance Energy!!!
Ja, ik geef 't toe; Trance Energy was een vet feest en vooral Mauro Picotto was erg vet!
Toch wil ik ff kwijt dat ik me heb DOODGE�RGERD aan dat ge'hey-how' de hele tijd! We waren toch niet aan 't apr�s-ski�n ofzo????
Ik hoop echt dat die mensen hun mond dicht houden tijdens Sensation!!!!!
Greetz to y'all!!!
Re: gezeik op Trance Energy!!!
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Ja, ik geef 't toe; Trance Energy was een vet feest en vooral Mauro Picotto was erg vet! Toch wil ik ff kwijt dat ik me heb DOODGE�RGERD aan dat ge'hey-how' de hele tijd! We waren toch niet aan 't apr�s-ski�n ofzo???? Ik hoop echt dat die mensen hun mond dicht houden tijdens Sensation!!!!! Greetz to y'all!!! |

Ik heb een tip voor julie "pieperds" 
Zombie nation - Oh oh oh
Echt daar zullen julie helemaal van uit je dak gaan 
Oooohooooh
Laat die mensen toch lekker
Moet natuurlijk niet de hele tijd gebeure. Dan mogen ze wel hun kop houden.
En welkom miss
Voil� laat die people geven gewoon,alst zo is da ze hunne fun hemme.
Henkie henk>>ja bij zombie nation hebt ge der echt weinig da hunne kop houwen h�
,tis ni voor nix da ze der ne livemix van gemaakt hebben h�
irritnater zijn die fluitjes da ze altij meehebbendara krijg ik schijt van,want meestal zit da dan nog naast het lieke en al ,grrrr...
Ik vond Gielen toch wel de betere, die Paul Hutsch remix van The Moon trapt echt kont!!!!
voor Henkie_henk
Hallo allemaal trouwens, en bedankt voor 't "welkom-heten". Ik wil nog ff kwijt tegen Henkie dat Zombie Nation echt t� oud is, waarom kom je daarmee?? O ja, bovendien is dat minder irritant, want dat is gewoon mee"zingen" met een bestaande melodie! Ken jij een nummer dat de hele tijd gaat van: Hey-Ho ??? Ik nl. niet!
Maar het is ook niet zo dat m'n hele feest erdoor verpest wordt hoor, en het is helemaal niet zo dat ik feestgangers een bepaalde houding wil aanpraten ofzo!
En nog een laatste vraagje aan Henkie (oh, ik vind de rest van jullie ook interessant hoor!): als je senior TrancEaddict bent; hoe oud ben je dan?
Doegie!
Re: voor Henkie_henk
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Hallo allemaal trouwens, en bedankt voor 't "welkom-heten". Ik wil nog ff kwijt tegen Henkie dat Zombie Nation echt t� oud is, waarom kom je daarmee?? O ja, bovendien is dat minder irritant, want dat is gewoon mee"zingen" met een bestaande melodie! Ken jij een nummer dat de hele tijd gaat van: Hey-Ho ??? Ik nl. niet! Maar het is ook niet zo dat m'n hele feest erdoor verpest wordt hoor, en het is helemaal niet zo dat ik feestgangers een bepaalde houding wil aanpraten ofzo! En nog een laatste vraagje aan Henkie (oh, ik vind de rest van jullie ook interessant hoor!): als je senior TrancEaddict bent; hoe oud ben je dan? Doegie! |
Ik vond ATB toch echt wel het relaxte draaien, maar Johan Gielen was ook errug lekker!!
Mauro Picotto vond ik wat minder, hier had ik meer van verw8..
Vanf ATB was het gewoon doorscheuren
Ik mis een optie "GEEN ENKELE" in de poll.
Ik was op Impulz, en heb de sets van Trance NRG allemaal gehoord op mp3 (nah, bijna allemaal dan..) en ik heb wat op TV gezien....wat een BAGGER!
Greetz,
SnuggLe
Hey een dame uit de buurt , (late reactie).
Miss Proximus welkom....
Maare ik heb ook stukken van impulz gehoord....
om nou te zeggen dat dat nou zu geweldig was.....nou nee
Echt wel 100x beter dan Trance NRG met een scratchende en rappende DJ Jean, een sukkel van een PUSH die niet mixed maar plaatjes opzet en er doorheen lult.
Sjezus, het leek wel een popconcert...het wordt allemaal veeeeeeeeeeeels te commercieel. Heel die toko gaat al uit zijn dak bij bv. Darude - Sandstorm (was nl. op de Trance NRG in Heerenveen..). Das toch triest? Allemaal klapvee wat het cool vind om DJ Jean te zien enzo. Dat is allemaal al gedaan...helemaal niet vernieuwend.
Greetz,
SnuggLe
Ik kwam dus niet voor dj jean die faggit.
IK kwam voor MAURO PICOTTO die wel heel erg phat draaide.
voor wie ging jij naar impulz
hmm gelukkig geen negatieve woorden over picotto ......
Mauro Picotto RULEZZZZZ>....
Nu 21:05 kijken naar tmf
tis nu 2140 .....picotto is jammergenoeg allang afgelopen ......die prutser van een Push is bezig ...
PUSH bah bah echt om te janken....hele tijd dat gegil er doorheen dat maakt het zo misselijk ziek 
nu : safri duo ......ik krijg echt serieuze braakneigingen !!!!!!!!!!