TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA hub på DC


Posted by Vizay on Mar-11-2002 08:39:

TA hub på DC

Jag kan tänka mig att en del kör Direct connect här....

vore ju soft om man kunde få upp en TA sweden hubb på DC så kan man sharea lite lättare

dela med er av era åsikter om detta, bra eller dålig id'e?


Posted by reveal on Mar-11-2002 11:38:

bra idé, även om det kanske blir lite dåligt med folk på den... det funns ju redan en "vanlig" TA-hub...


Posted by mindshooter on Mar-11-2002 12:46:

Är nog bäst om alla vi också hänger på den officiella TA hubben i så fall. Så länge vi har forum namnen så kan vi juh hitta varandra + alla andra som delar med sig av feta grejor. har inte orkat ta tag i detta dock....nån dag så

Förresten är det någon som har Chemical Brothers - Star guitar videon? Så jääävla fet! Vill ha den.


Posted by Ravesquad on Mar-11-2002 12:47:

quote:
Originally posted by reveal
bra idé, även om det kanske blir lite dåligt med folk på den... det funns ju redan en "vanlig" TA-hub...


vad heter den...hur hittar man den??


Posted by Vizay on Mar-11-2002 18:00:

ge mig några minuter så hittar jag den nog


Posted by Virus on Mar-12-2002 11:20:

Man måste först skicka den här snubben lite uppgifter innan man kan få tillgång till TA-dc hubben..

http://forums.tranceaddict.com/foru...&threadid=34840


Posted by Vizay on Mar-12-2002 14:17:

ahh, tänkte precis fråga hur man skulle komma in på skiten =)


Posted by Virus on Mar-16-2002 11:49:

Det verkar inte vara så mycket aktivitet på TA huben.. Men folk har ju mer trance än på "public hubbarna"... I regel tycker jag att DC inte är så bra för att ladda trance... Då knäcker AG....


Posted by Vizay on Mar-16-2002 13:08:

aa du har nog rätt, ska man ha en speciell låt så rokkar ju AG aaaset av DC

däremot så e DC bra eftersom du inte bara kan tanka mp3s därifrån (me like för jag e väldigt videokåt )


Posted by mindshooter on Mar-17-2002 09:30:

Jag brukar vara där så mycket jag kan..... Har laddat en del nu....
Folk har laddat rätt mycket från mig me


Posted by Phat^Trance on Apr-14-2002 13:15:

hm , ganska dött där =/
typ bara jag som idlar där...ni får väl regga ner och komma dit =)



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.