TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA hub på DC
TA hub på DC
Jag kan tänka mig att en del kör Direct connect här....
vore ju soft om man kunde få upp en TA sweden hubb på DC så kan man sharea lite lättare 
dela med er av era åsikter om detta, bra eller dålig id'e?
bra idé, även om det kanske blir lite dåligt med folk på den... det funns ju redan en "vanlig" TA-hub...
Är nog bäst om alla vi också hänger på den officiella TA hubben i så fall. Så länge vi har forum namnen så kan vi juh hitta varandra + alla andra som delar med sig av feta grejor. har inte orkat ta tag i detta dock....nån dag så 
Förresten är det någon som har Chemical Brothers - Star guitar videon? Så jääävla fet! Vill ha den.
| quote: |
| Originally posted by reveal bra idé, även om det kanske blir lite dåligt med folk på den... det funns ju redan en "vanlig" TA-hub... |
ge mig några minuter så hittar jag den nog 
Man måste först skicka den här snubben lite uppgifter innan man kan få tillgång till TA-dc hubben..
http://forums.tranceaddict.com/foru...&threadid=34840
ahh, tänkte precis fråga hur man skulle komma in på skiten =)
Det verkar inte vara så mycket aktivitet på TA huben.. Men folk har ju mer trance än på "public hubbarna"... I regel tycker jag att DC inte är så bra för att ladda trance... Då knäcker AG....
aa du har nog rätt, ska man ha en speciell låt så rokkar ju AG aaaset av DC
däremot så e DC bra eftersom du inte bara kan tanka mp3s därifrån (me like för jag e väldigt videokåt
)
Jag brukar vara där så mycket jag kan..... Har laddat en del nu....
Folk har laddat rätt mycket från mig me 
hm , ganska dött där =/
typ bara jag som idlar där...ni får väl regga ner och komma dit =) 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.