TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SFT- 06 Eftersnack
SFT- 06 Eftersnack
S��.. d� var omr�stningen i �rets fotot�vling avslutad. Tack till alla er som r�stade...
�nnu st�rre tack till v�ra duktiga fotografer som medverkade i �r. Dessa var:
Glorie
fede
St_Andrew
Aendy
Anuga
Laszlo
Funfrock
X-scream OCH
Steve
Skriv g�rna vad ni anv�nt f�r kameror t.ex.
H�r �r en l�nk med alla snygga bilder igen, fast nu st�r varje fotografs namn p� respektive bild. BILDER MED NAMN
http://cuatro.web.surftown.se/eight.../swetafoto_anv/
Kategori
abstrakt & m�nster........ vinnare: fede
djur & natur............... vinnare: Anuga, Laszlo
fest...................... vinnare: Laszlo
k�rlek.................... vinnare: fede
mobil.................... . vinnare: St_Andrew
roligt.................... vinnare: X-Scream, St_Andrew, Laszlo
sommar.................... vinnare: SteveTranz4ever
Le Grande Champion kommer koras snart! H�ll till godo
----------------------------------------------------
Eftersnacket startar h�r......
Grattis till alla som vunnit n�gon/n�gra kategorier! 
fina bilder overall! 
jag har anv�nt tv� olika kameror till bilderna: nikon d70s och canon eos 350d 18-55mm.
Grattis alla ni som vann i n�n kategori 
Och ni som inte vann.. B�ttre lycka n�sta �r 
Great pics everyone 
Grattis till alla som vann naturligtvis!
N�sta omg�ng SKA jag vara med ocks�, haha 
Roligt att se bilderna tillsammans med namnet p� den som tog bilden, k�nns som att man "k�nner igen" vem som tog bilderna p� n�t s�tt 
L�nk till ursprungstr�den, eftersom den inte �r "sticky" l�ngre: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=353532
| quote: |
| Originally posted by DjAviander N�sta omg�ng SKA jag vara med ocks�, haha |
Trodde det skulle va liv i tr�den efter 2 dgr som jag varit off forums. Annat var det f�rr i tiden. Trist....
Bild kommer kanske senare om jag har lust
s� stod det mellan denna & mondaybar och det blev denna eftersom den mer var �gonblicksbild. 
Och mina bilder �r tagna i Karlstad, Sundsvall & Stockholm. S�n d�r trivial info ni vet
| Originally posted by Glorie Casio Ex-Z3, 3 megapixels. planerar uppdatering snart.. |
Le Grande Champion har nu korats och det blev �terigen
Laszlo med ett snitt p� 1.25 (i hans fyra b�sta kategorier).
Steve 2:a (1.75) och fede 3:a (2.0). Kan dock till�gga att ingen av de resterande sex kom upp �ver 3.5 i snitt, s� det var grymt j�mnt bland resterande plus att alla h�ll h�g klass.
Vill du ha ditt pris f�r du skicka pm m. adress h�r, s� postar jag det. Tyv�rr ingen 93-miljonersvinst 
------------------------------------------------------
reveal, nja.. tips och tips har jag v�l inte. Jag vet bara att jag vill ha en liten, smidig kamera (inget stort �b�ke med massa �berteknik som jag inte begriper mig p�) till ett bra pris. Sen s�klart att den �r b�ttre �n min nuvarande och g�rna att den har SD som minnestyp eftersom jag har s�na minneskort(�ven om man v�l �nd� m�ste k�pa ett 1gb-kort).
Har l�nge tr�nat ef. Panasonic DMC-FX9 eftersom jag har h�rt s� mkt bra om den + att jag har sett videoklipp filmade p� trancefester, som den tagit. Grymt bra ljud, grym �tergivning. Iofs �r inte filmandet lika viktigt nu n�r lagt ner trancefesterna r�tt rej�lt men ivf.
P� sistone har jag blitt sugen p� en Nikon Coolpix P4 ocks�. Hela 8 megapixels f�r 2500 (billigaste priset p� prisjakt.nu). Men som sagt.. jag kollar p� prisj�mf�relsesajter, p� C-net (reviews) & M3 Digital World. Det �r v�l dom futtiga tipsen jag kan ge.
| Originally posted by reveal Planerar sj�lv uppdatering av min gamla kamera. Har du n�t tips? Vad �r det du tittar p�? |
Tack Glorie och fede f�r t�vlingen. F�r hoppas den �terkommer n�sta �r.
Gick dock inget vidare f�r mig 
Fotade f�resten, om n�gon bryr sig, med en gammal Minolta Dimage X20.
B�rjar bli dags att inf�rskaffa n�got b�ttre.
WOHO 
Tredje �ret i rad
H�gst ov�ntat med tanke p� att jag sj�lv tyckte mig ha mycket s�mre bidrag �n tidigare �r och d�rf�r inte ens t�nkte st�lla upp...det var Fede som mer eller mindre tvingade mig 
Desto roligare att det var s� j�mt i�r...m�nga grymma bidrag! P� tal om fotografering fick jag idag ocks� mitt allra f�rsta betalda uppdrag. Ska bevaka Videumdagen h�r imorgon, hit kommer det en massa aff�rssnubbar som ska f�rel�sa om businesso o annat trams 
Grattis Laszlo!
Jag orkade inte g� igenom mina bilder, om jag ska vara �rlig..
Grattis Lazlo! 
Sjukt m�nga snygga bidrag!
Och t�gbilden var f�r �vrigt fr�n Nora, inte v�rnamo, kan ju h�lsa det till din farsa reveal 
gratis lasso!

| Originally posted by X-scream gratis lasso! |
haha, klockren 
| Originally posted by jofawe Kika n�rmre p� en Canon Powershot S3 .. |
| Originally posted by Funfrock Gick dock inget vidare f�r mig |
| Originally posted by jofawe Btw, skulle det inte f�rekomma priser? :P |
Grattis Laszlo!
Och tack f�r tipsen Jenny, det var verkligen inga futtiga tips ju
Ska kolla in de modellerna!
| Originally posted by Glorie jag har kollat p� en Canon PowerShot SD700 IS p� Cnet (storleken p� den passar mer i min smak) men jag hittar ingen svensk �terf�rs�ljare. |