TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Misja Helsloot & Johan Gielen live @ ID&T Radio
Misja Helsloot & Johan Gielen live @ ID&T Radio
Voor diegene die het nog niet wisten:
Dinsdag 12 Maart = 19:00 - 21:00 Clubmix: Misja Helsoot
Woensdag 13 Maart 19:00 - 21:00 Clubmix: Johan Gielen
Ik ben wel benieuwd naar die mix van Misja, dat zal waarschijnlijk wel vernieuwend zijn aangezien we van hem haast geen live sets hebben 
Die van Gielen kan ik al bijna dromen 
Greetzzz
We hebben nu eindelijk id-t radio hier in de regio dus kan ik eindelijk gaan luisteren....ben ook benieuwd naar de set van misja...van gielen kunnen we nu de tracklist gaan maken
Greetz Muppet
hey thnx die misjah helsloot heeft tog ook een vinyl van southern sun??
wordt ff luisteren morgen/overmorgen als ik niet van mijn eigen draaitafels af kan blijven
Dat wordt zeker ff luisteren morgen avond naar Misja...ik heb hem 2 weken geleden hier in Scanners gehoort(hij komt zaterdag weer) en dat was heel lekker. Trance ala Tiesto...
In Gielen ben ik iets minder geinteresserd omdat ik denk dat ie dezelfde set als op TE zal draaien...
als Misja net zo draait als een tijdje geleden in Lucky,
dan wordt dat echt een topsetje! Die gast draait echt relaxed!
Denk dat ik nog wel ga luisteren,
GreetZ RubDub
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta hey thnx die misjah helsloot heeft tog ook een vinyl van southern sun?? |

Ja die set van Misja vanavond daar ben ik zeker benieuwd naar!
ik las net ook op trance.nu dat Misja de ITWT-serie voort zet en ITWT 007 gaat mixen, dus dat wordt ook weer iets om naar uit te kijken! 
Inderdaad misschien wel de moeite om effe te gaan luisteren vanavond.
Met vriendelijke groet.
Wat een top set van Misja zeg!
echt heerlijk, op dit moment draait hij een van mijn favorieten; "Yahel-Sound&Melody"!!!!
Wat een chille plaat zeg! 
Fukzooi...!! helemaal vergeten, wilde t opnemen
!! Was t een beetje wat?? Heeft iemand de tracklist?? Zou die set ooit in omloop komen op internet??
zo, gisteren was het heeeeeeeeel fijn luisteren naar ID&T radio... heb eerste uur en laatste 20 minuten gehoord... echt zwaaar chillen weer
en het lijkt me sterk dat die set niet in omloop gebracht wordt..
| Originally posted by kolkiewolkie en het lijkt me sterk dat die set niet in omloop gebracht wordt.. |
Ik zit nu die set van Misja te luisteren, en moet zeggen.. Klinkt aardig relaxt hoor!

Heeft iemand de set opgenomen, en weet hij waar je deze kunt downen??? Was het totaal vergeten

Greetz Muppet
Ik heb hem op tape 
kheb hem nog niet geluisterd, was zelf aan het draaien 
maar wat ik ervan heb gehoord was erg goed (eightball en die ene van isos 2 na an angel saved my live, ff titel kwijt)
duurt niet lang of we hebben de tracklist bij elkaar... hoop ik
greetzzz
Ik heb gisteren helaas niet naar Misja kunnen luisteren.. vandaag wel ff Johan Gielen gechecked.. hier is de tracklist 
Johan Gielen Live At ID&T Radio Club Mix 13-03-2002
part 1:
01. Members of Mayday - 10 in 01 (with vocals: Revolution.. get down on your knees)
02. The Traveller And In Motion - Believe (Minimalistix Remix)
03. Soho - Flyin Madness (Padmix)
04. Katana - Gemini
05. Orinoko - Island (The Thrillseekers Remix)
06. ID
07. DJ Tiesto - Lethal Industry (Svenson & Gielen Remix)
08. Human Evolution - Human Evolution (Original Mix)
09. ID
part 2:
01. Minimalistix - Close Cover (Svenson & Gielen Remix)
02. Silvio Ecomo - No Dip (Macs Zimms Remix)
03. ID (Hardtrance tune with bells.. maybe DJ Scot Project Remix?)
04. Perpetuous Dreamer - Dust.wav
05. ID
06. ID
07. Midway - Monkey Forest
08. ID
09. ID
| Originally posted by moogwai Johan Gielen Live At ID&T Radio Club Mix 13-03-2002 part 1: 01. Members of Mayday - 10 in 01 (with vocals: Revolution.. get down on your knees) 02. The Traveller And In Motion - Believe (Minimalistix Remix) 03. Soho - Flyin Madness (Padmix) 04. Katana - Gemini 05. Orinoko - Island (The Thrillseekers Remix) 06. ID 07. DJ Tiesto - Lethal Industry (Svenson & Gielen Remix) 08. Human Evolution - Human Evolution (Original Mix) 09. ID part 2: 01. Minimalistix - Close Cover (Svenson & Gielen Remix) 02. Silvio Ecomo - No Dip (Macs Zimms Remix) 03. Yoji Biomehanika - Ding A Ling (DJ Scot Project Mix) 04. Perpetuous Dreamer - Dust.wav 05. Vank vs Adaro - Aquaplanning (Spunk Mix) 06. ID 07. Midway - Monkey Forest 08. ID 09. ID |
, wel een leuke set van onze meneer Gielen, al heb ik wel een paar vreslijke missers gehoord!!
twas ok om te luisteren.. was alleen thuis, dus heb het volume maar eens flink losgegooid en gewoon tussen de boxen gaan zitten beetje naar een beeldbuis staren.
mixen was in de regel ok, maar ik ben daar nooit zo heel kritisch op..
geen eigen platen gehoord, en dat vind ik ook wel weer eens ok, want meestal gooit ie ze er alledrie wel in.
was iets minder stevig dan normaal, maar het is ook voor de radio, dus das geen probleem.
waar is die van misja nou trouwens te downen? was namelijk ook een chillen setje. of moet ik dan maar de AG eens raadplegen (lees: installeren
)
greetz
Johan draaide ook Albert vs. Precision - Say Yes (Katana RMX). Volgens mij als eenalaatste ofzo.
Opzich lekker setje van Gielen, waarom kan in die GVD Achterhoek nou geen kabel/ADSL
Over Misja hoorde ik van Kolkiewolkie al goeie verhalen, dus wil wel eens weten wat die gast allemaal gedraait heeft.
Niemand tracklist?
| Originally posted by Dr. Kuipers Niemand tracklist? |
| Originally posted by tijs08 HALLO!!! scroll maar ff naar boven........ en |
Misja is the best !!
Hier de tracklist van Misja Helsloot! Wat mij betreft echt een SUPER set, heerlijke onbekende trance, eerst lekker progressive en dan steeds tranceyer! Met deze set bewijst Misja nogmaals dat het echt een top Dj is! Weer een trancemaster aan het lijstje toegevoegd... Tiesto, Ferry, Armin, & Misja 
First Hour
1. Sasha & Maria - Be as One (Remix)
2. Infusion - Legacy
3. Max Graham - Airtight
4. Arrakis - Aira Force (Lemon 8 Remix)
5. Way Out West Feat T. Kelshall - Mindcircus (Way out West Club Mix)
6. Little Green men - Need (Satoshe Tomiie Remix)
7. Sonorous - Second Sun (Mirco De Govia Remix)
Second Hour
8. Misja Helsloot - First second (Raplhie B rmx)
9. 2 Times Eleven - BMX
10. John OO Flemming - Belfast Trance
11. L.S.G. - Venus
12. ID
13. Pale-X - Eightball
14. ID
15. Yahel - Run away
16. D*Note - Shed my sken
Greetzz!
kheb hem op tape, maar zou hem graag in mp3 hebben, iemand die hem weet te vinden op het net? anders down ik hem over 2 weken waarschijnlijk gewoon van AG!