TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Band of Brothers

Posted by Blik on Mar-11-2002 20:25:

Band of Brothers

ok ok, het is een beetje laat maar ik vond toch dat het ff moest, een Band of Brothers thread. De beste, mooiste en meest realistische documentaire over de Tweede Wereldoorlog, er waren 2 afleveringen die zich in Nederland afspeelden en die waren ook erg realistisch. Vanavond is het al weer tijd voor de 8ste aflevering van de 10. deze aflevering gaan ze Duitsland binnenvallen dus dit word een spectaculaire aflevering.

Wat vinden jullie van Band of Brothers??

Posted by Muppet on Mar-11-2002 20:29:

super vette serie en heeel realistisch, Ook mooi gedaan dat je in het begin de mensen ziet die het echt hebben meegemaakt. Moet echt wel een hel voor ze zijn geweest (maar dat wisten de meetsen mensen al dat ze het daar niet fijn hadden)

Greetz Muppet

Posted by DJ Bazz on Mar-11-2002 20:31:

hmz nog nooit van gehoord/gezien. Hoe laat begint het en welk net?

Posted by eXos on Mar-11-2002 20:35:

Ik ben m ook aan het kijken. Echt heel mooi gemaakt en het blijft boeiend. Nu nog ff van inet de hele serie leechen

Posted by TimeportE on Mar-11-2002 20:40:

heb de 1ste serie gezien.. daarna is ie van zondag naar andere dag verhuist en daarna nie meer gekeken.. wel jammer want ik von de 1ste serie zeker wel vet!! maar hij zal vast wel nog een keer herhaald worden denk ik..

Posted by Flipper01 on Mar-11-2002 20:56:

Thumbs up De video staat weer ingesteld

Heel vet!!!
Echt een hele goeie serie!! Ik heb helaas de eerste en 6e aflevering niet gezien. Echt heel realistisch en prachtig camerawerk!
Ik heb de videorecorder aanstaan, dus als ik tijd heb kan ik afl 8 binnenkort ook zien!

Posted by Blik on Mar-11-2002 21:02:

quote:
Originally posted by TimeportE
heb de 1ste serie gezien.. daarna is ie van zondag naar andere dag verhuist en daarna nie meer gekeken.. wel jammer want ik von de 1ste serie zeker wel vet!! maar hij zal vast wel nog een keer herhaald worden denk ik..

jammer voor je dat die elke zondag en maandagavond uitgezonden word en je dus alles voor niks hebt gemist

Zondag: SBS6 om 22:30
Maandag: V8 rond 22:30 (kan verschillen)

Posted by LightForce on Mar-11-2002 21:14:

Hele realistisch serie, Tom Hanks en Steven Spielberg hebben zich van een goedekant getoont, wel vind ik dat de nadruk van de serie wel wat meer op de actie ligt, dan op het drama en de dingen erom heen. Maar dit is maar een klein kritiek puntje. Verder vind ik het een goede serie, en heb nu alle delen gezien.

Voor de mensen die het nog niet gezien hebben, kijk gewoon ff vanavond of volgende week, en laat je meeslepen in het verhaal (nou ja het laatste gedeelte) Als je alle delen hebt gezien begrijp je het verhaal.

Posted by hamburgerboefje on Mar-11-2002 21:39:

Nou ik vind dat de nadruk de laatste aflevering wel degelijk op de drama lag. Damm wat hadden die Joden het kut zeg. Echt mega hard gewoon toen ze die joden weer terug moesten sturen omdat dat veiliger voor hun was.

Posted by New Wave on Mar-12-2002 05:45:

Drama is een relatief begrip, in Band of Brothers puilt het uit van de Drama.........99 % van alleen mensen kennen drama op de "american" way..........de hollywood drama heet dat..........

massah

Posted by Apoptosis on Mar-12-2002 16:39:

Geef my maar Tour Of Duty !

Nee grappie. Heb Band Of Brothers nooit echt helemaal gezien, moet t maar es een keer doen dan, als k die positieve reacties zo lees.

Heb laatst wel Shaving Ryan's Privates gezien. Wel een strakke film! Maar volges de tv gids zou die in 2 delen worden uitgezonden, maar dat was dus niet zo! Echt een kutstreek , heb daardoor het eerste uur gemist...

Ltr

Posted by Dj Lex on Mar-12-2002 17:05:

Heb tot nu toe ook alle afleveringen gezien. echt geweldig alhoewel de laatste paar een beetje saai werden. Die van zondag was wel leuk met dat concentratiekamp. Denk trouwens dat leuk een vereekrd woord hier is. Misschien als ze eens op dvd komen koop ik ze wel. Geweldige serie

Posted by Gurian on Mar-12-2002 17:19:

ik vindt het ook een super goede en realistische serie.
Kijk ook elke week als ik kan en anders neem ik het op.

Wat ik heb gehoord is dat de hele serie op een videoband uit. Dus
dan moet ik die maar gaan aanschaffen

Posted by Dj Lex on Mar-12-2002 17:21:

quote:
Originally posted by Gurian
ik vindt het ook een super goede en realistische serie.
Kijk ook elke week als ik kan en anders neem ik het op.

Wat ik heb gehoord is dat de hele serie op een videoband uit. Dus
dan moet ik die maar gaan aanschaffen

Videoband? hehe wordt steeds leuker. Denk je dat zo'n 12 uur beeldmateriaal op een videoband kan? lol naja wonderen zijn de wereld nog niet uit

Posted by tijs08 on Mar-12-2002 17:42:

quote:
Originally posted by Dj Lex

Videoband? hehe wordt steeds leuker. Denk je dat zo'n 12 uur beeldmateriaal op een videoband kan? lol naja wonderen zijn de wereld nog niet uit

Ja toch???

Alle afleveringen van Friends staan toch ook op een videoband

Posted by basvh on Mar-12-2002 19:17:

ben met carnaval vergeten te kijken en daardoor een aflevering gemist, ik vind het dan niet meer leuk om te volgen en heb sindsdien het niet meer gevolgd

Posted by PCP2017 on Mar-13-2002 03:37:

BoB rulez, beste WWII serie/docu ooit gemaakt!!!!!
BBC heeft BoB al in november uitgezonden, toen alles geteept en heb ze nu allemaal al zekerz 3 keer ofzo gezien!
Meeste afleveringen zijn pretty kewl maar niet allemaal, enkele zijn beetje overdreven.
Erg indrukwekkend allemaal en super realistisch!!
Check maar eens BoB voor veel info over de manier waarop het gemaakt is.
Of de BBC site van BoB : BBC BoB Homepage

"We're supposed to be surrounded!"

Posted by Henkie_henk on Mar-13-2002 10:44:

Jaaaa

--BoB-- de best!

Die laatste aflevering was wel redelijk grofjes ja.. dat ze dat kamp ontdekte.. maarja echt leuk was het toen ook niet..

vind trouwens film als.. enemy @ the gates ook kewl.. Das met zon dikke leete sniper.. dikke skillz.. gave film.. Niet zoiets als BOB hoor.. dit is meer zon amerikaanse productie..

saving private ryan vink ook nog wel kewl.. alhoewel k em wel al 5 keer heb gezien.. (op dvd 3 jr gelej al)

k gaat ff gamepeje spelen check jullie laterz

Posted by eXos on Mar-13-2002 11:03:

Blup Blup...

1. Band Of Brothers - 01 - Currahee
    725 MB
  2. Band Of Brothers - 02 - Days Of Days
    529 MB
  3. Band Of Brothers - 03 - Carentan
    643 MB
  4. Band Of Brothers - 04 - Replacements
    604 MB
  5. Band Of Brothers - 05 - Crossroads
    783 MB
  6. Band Of Brothers - 06 - Bastogne
    689 MB
  7. Band Of Brothers - 07 - The Breaking Point
    795 MB
  8. Band Of Brothers - 08 - The Last Patrol
    790 MB
  9. Band Of Brothers - 09 - Why We Fight
    799 MB
  10. Band Of Brothers - 10 - Points
    799 MB

Band Of Brothers - The Making Of 313 MB

Dus mocht je nog 7,13 GB (7.657.750.528 bytes) vrij hebben op je HD

Posted by Blik on Mar-13-2002 12:59:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Dus mocht je nog 7,13 GB (7.657.750.528 bytes) vrij hebben op je HD

Petrus stuurt ze allemaal naar je op

Posted by Trunks on Mar-13-2002 13:40:

Hello! LOL

Hehehe ik heb ze alle 10 op divx op cd !!!!

nu jullie weer...

Grz Trunks...

Cya all

Posted by TimeportE on Mar-13-2002 14:58:

zoals ik al zei, ik heb band of brothers nie gevolgd maar heb net wel eff een goede oorlogfilm gekeken.. we were soldiers.. echt aan te raden, net zoals black hawk down, allebei echt goede films.. (wel redelijk amerikaans maar minder als je zou verwachten!)

Posted by Henkie_henk on Mar-13-2002 21:57:

quote:
Originally posted by TimeportE
zoals ik al zei, ik heb band of brothers nie gevolgd maar heb net wel eff een goede oorlogfilm gekeken.. we were soldiers.. echt aan te raden, net zoals black hawk down, allebei echt goede films.. (wel redelijk amerikaans maar minder als je zou verwachten!)

Ja?? ow.. misschien kijk k em nog welles dan.. svcd is iig vcd kwalie man.. kan netzogoed me lenzen niet in hebbe..

begin was meteen fijn he.. met die gastjes.. zon soldaatje.. zo.. hey wat is dat nou wat tegen me helm vliegt.. ooo hersentjes van dat mannetje naast me..

Posted by M_Peror on Mar-15-2002 13:28:

Geweldige serie heb helaas 1 aflevering gemist en ik had me nog zo voorgenomen ze allemaal te kijken...