TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- LineUp Sensation
Weet iemand al iets over de line-up van Sensation 07-07-2001?????
Nee, is nog niets van bekend!!!
ik heb vernomen dat JOHAN GIELEN gaat draaien dus dat is zeker op en top. JOHAN GIELEN draait ook op MASSIVE.
Volgens mij wordt de line-up pas in april/mei bekend gemaakt. Maakt verder niet uit. Ik ga toch wel. Hopen dat ik alleen niet zo lang hoef te wachten om de auto te parkeren. (www.ikgahetjezeggen.nl)
Ja de hele line up word dan ook pas bekend maar op de site van johangielen word in zijn guestbook al flink rondgeschreeuwd dat hij daar zou gaan draaien...
Rank1 heeft in een intervieuw laten vallen dat ze ook geboekt zijn voor Sensation... En over Marco.V gaan ook geruchten.
Maar het blijven natuurlijk geruchten, maar stampen zal het worden.
In ieder geval zeker is dat er een Twix-Talent-Room zal komen, net zoals op TE.
He, weet iemand wat de line-up is van Massive want dat is binnenkort toch????? Of het adres van de site zou ook wel mooi zijn!
Line Up van Massive weet ik niet, maar de site wel.
www.slam.nl/massive maar hier kun je nog niet veel vinden.
Ik zou zeggen hou het in de gaten. Vind alleen het Beursgebouw niet zo. Stonden daar met Oud en Nieuw veel te lang in de rij
line-up massive!
dit is em:
Eindhoven's DJ Team
Johan Gielen
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Scott Bond
Marco v
greets,
TNG
Wie gaat er allemaal, ik in ieder geval wel, feesten in het zuiden zijn altijd de beste!
zo ja inderdaad wel een relaxte line up van MASSIVE maar ja vorig jaar viel erg en eeeeeerrrrggg tegen in de jaarbeurs. en toen was de line up ook ongeveer hetzelfde. Ik ga denk dan maar de 29e naar de Heineken music hall met die super line up van JEAN,MARCO V ,TIESTO,SEB FONTAIN,JUDGE JULES etc... Ik wil jules en fontain wel es aan het werk zien...
Ik ben te vinden op Massive... lekker dichtbij 
Ik denk dat ik maar naar de HMH ga. Nieuwe tent, ff checken of het daar goed is. En natuurlijk goede line-up. Beursgebouw ben ik al 3 of 4 keer geweest. Moest telkens zo tering lang wachten in die smalle pijp daaro. Word je niet vrolijk van.