TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiësto roept op om voor nieuw talent te stemmen...

Posted by FredNova on Sep-14-2006 16:15:

Tiësto roept op om voor nieuw talent te stemmen...

Hi Everybody,

I have spent the last two weeks in the U.S.A. I had an epic time with four great shows. I spent a couple of days in Tahoe, went to Austin Texas, a festival in Chicago, the Global festival at the Palms hotel in Vegas where I also had some time off.

Every night I went out with the promoter of the city I was in and most of them where bringing up the DJ Magazine top 100 voting. It's a big thing for most of the promoters and most of them will book DJ's that are high on this list.

That made me think, because if that's the case the voting is important. Especially to breed new talent.
There are so many new great young DJ's out there that I feel it's time to give them a chance. I appreciate all the love and support I get from all over the world but I won this award three times so if I would win it a fourth time, it wouldn't make a difference for my career.
For the new talented DJ's around the world it could make a difference, so I would like to ask all the people who support me to vote for new talent.

Don't vote for me, vote for the new breed!

Just voted myself and my personal top 5 is:

1.Eddie Halliwell
2.Sander van Doorn
3.Serge Devant
4.Blake Jarrell
5.Richard Durand

Thanks again to everybody who came to my shows and who bought the new single 'dance4life'!

Love,

Tiësto

Posted by FredNova on Sep-14-2006 16:16:

Awel, chapeau.

Dit vind ik nu eens knap se, iemand die het lef heeft om wat stappen terug te zetten!

Posted by Push2005 on Sep-14-2006 16:16:

http://www.tranceaddict.com/forums/...786#post6691786

ffs

Posted by FredNova on Sep-14-2006 16:17:

oei, sorry
had ik ni gezien

deze mag weg ;-)

edit: of blijven staan als het een aparte discussie waard is volgens jullie

Posted by Jasperovitsj on Sep-14-2006 16:17:

Sterke move van hem, dit gaat hem waarschijnlijk weer een hoop extra stemmen opleveren

Posted by Push2005 on Sep-14-2006 16:18:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Sterke move van hem, dit gaat hem waarschijnlijk weer een hoop extra stemmen opleveren

Waarom zou je nu denken dat dit een publiciteitsstunt is ?

Posted by Bertn on Sep-14-2006 16:19:

quote:

haha, da dacht ik ook, maar ik lees hier en daar wel dat hij het ganse circus écht wel beu begint te worden...

Posted by FredNova on Sep-14-2006 16:20:

quote:

wel ik dacht hier ook effe aan, maar kgeef hem het voordeel van de twijfel
ik denk dat hij het stillekes aan echt beu wordt hoor... maar je moet dit toch maar durven zeggen

Posted by Push2005 on Sep-14-2006 16:23:

Uit MD; daar is er ook al discussie geweest:

quote:
Originally posted by Kality
I find this hard to believe. Its not that Tiesto isnt a nice guy and all, but i remember him once saying he really doesnt listen to many djs because he doesnt want to be influenced but what they play. Not saying that this isnt true, just hard to believe.

quote:
Originally posted by MichaelBoogerd!
Its hard to believe, that hatred runs so deep you find it hard to believe this blog.

What does the guy have to do? If he's number 1 you slag him off, If he's announcing he doesnt even want it, vote for someone else who needs it - you slag him off.

Blake Jarrell & Serge Devant have both opened for him in recent gigs this year. Blake also supplied him with a large wad of tunes which he currently plays (Snow Patrol)... and Richard Durand... is in fact DJing under the alias name G-Spott. A Dutch pop-trance idol. That might be a little odd, but Richard has given Tiesto about 10% of his playlist this year, in the form of 5-6 remixes of old classics and a few new ones to boot.

Quoted for truth.

Hij zei dit trouwens al 6 maand geleden tegen enkele fans dat hij heel het circus beu is...
Hij heeft alles al bewezen en bereikt wat er voor hem te bereiken valt. Het mooiste voor zijn "loyal fans" is dat hij 20 plaatsen zakt en weer deftige sets kan spelen.
M.a.w. Ik hoop dat hij eindelijk uit de Top 5 zal verdwijnen dankzij dit... Na 3x aan de top te hebben gestaan hoeft dat niet meer.

Posted by mrcanon on Sep-14-2006 16:24:

Ik vind het wel sjiek van hem. Die top 5 heeft lang genoeg hetzelfde gebleven! Dringend tijd voor wat verandering dit jaar!

Posted by domineesje on Sep-14-2006 16:26:

quote:
Originally posted by mrcanon
Ik vind het wel sjiek van hem. Die top 5 heeft lang genoeg hetzelfde gebleven! Dringend tijd voor wat verandering dit jaar!

precies dat dit nog uit doet, meesten hebben al gestemd, en die vote is toch al een tijdje bezig...

en ja ik zie het ook als een stunt

Posted by Push2005 on Sep-14-2006 16:33:

quote:
Originally posted by domineesje
en ja ik zie het ook als een stunt

Dit werkt niet als stunt, het is een oproep. Meer niet... Zoals in die Quote staat; het is nooit goed als het op Tiësto aankomt; het is altijd verkeerd.

Het is ver gekomen dat de minachting zo groot is dat je zelfs een eerlijke blog niet gelooft. Allezinds ik ben eens gaan kijken op het Tiesto forum en daar zijn er al honderden die zijn oproep volgen, en dat kan ik alleen maar toejuichen.

Ik voel me niet beledigd als een paar van mijn favoriete dj's lager staan in een overroepen populariteitspoll hoor.
(Ikzelf stem trouwens ook sinds 2003 niet meer op Tiesto)

Posted by Devilex on Sep-14-2006 16:45:

Kan ik ook alleen maar toejuichen dat hij terug zijn koers uit eind jaren 90 begin 2000 gaat varen.

Posted by Jasperovitsj on Sep-14-2006 16:46:

quote:
Originally posted by Push2005
Waarom zou je nu denken dat dit een publiciteitsstunt is ?

Niet intentioneel hoor, ik geloof best dat hij wil dat de gevestigde orde eindelijk eens wat doorbroken wordt. Maar feit is dat mensen zo'n dingen meestal positief ervaren, en zo zou zijn uitspraak zich wel eens tegen hem kunnen keren, ironisch genoeg.

Posted by FredNova on Sep-14-2006 16:47:

dat kan idd wel...

maar ook dit: als het echt als stunt bedoeld is, waar is dan Progression? Phynn? En de rest van BlackHole...

Posted by domineesje on Sep-14-2006 16:52:

quote:
Originally posted by Push2005
Dit werkt niet als stunt, het is een oproep. Meer niet... Zoals in die Quote staat; het is nooit goed als het op Tiësto aankomt; het is altijd verkeerd.

Het is ver gekomen dat de minachting zo groot is dat je zelfs een eerlijke blog niet gelooft. Allezinds ik ben eens gaan kijken op het Tiesto forum en daar zijn er al honderden die zijn oproep volgen, en dat kan ik alleen maar toejuichen.

Ik voel me niet beledigd als een paar van mijn favoriete dj's lager staan in een overroepen populariteitspoll hoor.
(Ikzelf stem trouwens ook sinds 2003 niet meer op Tiesto)

luc, had op eender welke dj zo gereageerd, en hij is niet de enige die zo stunten doet

Posted by Estuera on Sep-14-2006 16:52:

quote:
Originally posted by FredNova
dat kan idd wel...

maar ook dit: als het echt als stunt bedoeld is, waar is dan Progression? Phynn? En de rest van BlackHole...

Zou idd een redelijk waardeloze marketing move zijn...hij is nu gewoon dj's van concurrerende labels aan het promoten, ik denk dat dat dus gewoon echt z'n persoonlijke mening is en geen stunt.

Posted by Sh!fty on Sep-14-2006 16:54:

De man heeft goeie smaak, SVD en Richard Durand stonden ook in mijn top
en ik denk niet dat tiesto dit als publiciteitstunt doet, want wat heeft tiesto nog te bewijzen eigelijk?

Posted by Phortastic on Sep-14-2006 16:57:

quote:
Originally posted by Sh!fty
want wat heeft tiesto nog te bewijzen eigelijk?

Dat hem eens 2 uur aan een stuk zonder fouten een set ineen mixt bijvoorbeeld?

Posted by Loraine on Sep-14-2006 17:08:

Ik stem zowiezo op jong/nieuw talent

Posted by CygnusX on Sep-14-2006 17:31:

Knap van hem en verre van als stunt bedoeld volgens mij.

Posted by Blue Sky 99 on Sep-14-2006 18:03:

Knap van Tiësto, ietwat rare top 5 maar hij zal alle DJs die hij opnoemt wel zelf al een aantal keer aan het werk gezien / gehoord hebben. Een stunt zou'k dit zeker ook niet noemen aangezien de enige "Tiësto-related dj" Richard Durand is. Of dit hem extra stemmen gaat opleveren betwijfel ik, daarvoor komt het bericht veel te laat. En bovendien zullen de echte Tiësto-fans al niet meer op hem stemmen. Zelf ben ik ook lang genoeg een Tiësto-whore geweest, vorig jaar heb ik hem nog net de vijfde plaats gegund geloof ik (aangezien hij mij into elektronische muziek gebracht had verdiende hij dat nog steeds dacht ik) maar ook dit jaar was er echt wel geen plaats meer voor hem. Mijn vote ging automatisch al naar jong talent (als 1 vd 5 DJs waar ik op stemde al de top-100 zou halen zou dat al een half wonder zijn) aangezien dat hele gedoe toch maar één groot circus is.

Ook wel leuk hoe Tiësto plaatsen wil zakken terwijl Armin al jàren zo graag nr 1 wil zijn

Posted by Bertn on Sep-14-2006 19:49:

ja, den armin gaat huilen als hij dit jaar geen nr 1 wordt denk ik.

Posted by The_G0dfather on Sep-14-2006 19:59:

Er zijn twee manieren om te stemmen, op diegenen die je echt gewoon 't best vind of diegenedie je ook goed vind en hoger wil zien. Persoonlijk heb ik gewoon altijd blijven stemmen op diegene waarvan ik vind dat ze 't best draaien.

Maar in z'n oproep heeft hij gewoon een erg sterk punt, zo stemmen maakt het alleen maar moeilijker om door te breken.

Posted by Transara on Sep-15-2006 12:26:

quote:
Originally posted by Loraine
Ik stem zowiezo op jong/nieuw talent

ROFL