TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Iemand naar Ferry's 3 uur set in de Matrixx Nijmegen a.s. zaterdag??

Posted by blighty on Mar-12-2002 09:17:

Question Iemand naar Ferry's 3 uur set in de Matrixx Nijmegen a.s. zaterdag??

Hi all,

Gaat een of meerdere van jullie TA's naar de Matrixx a.s. zaterdag waar Ferry een 3 uur durende set draait? Ik zal in ieder geval aanwezig zijn en ben natuurlijk altijd in de mood voor een meeting

Greetings,
Blighty

Posted by Ding Chavez on Mar-12-2002 09:38:

Helaas...... Een van de beste avonden deze maand in de Matrixx en dan zit ik in Ierland :/
Maarja, voor degenen die gaan have loads of phun en zorg ff dat het publiek een keertje te zien krijgt wat feesten is... Nu zijn jullie vast met meerderen die dat wel weten, want publiek is echt ruk daar =]
En ow ja, 23 maart ook ff allemaal komen naar tom harding en JP, dan ben ik er wel weer

GreetZ, DC

Posted by blighty on Mar-12-2002 09:51:

Hi,

Ja, lekker, de 23ste heb ik een etentje,...

We meeten nog wel een keer in de Matrixx!

Greetings,
Blighty

Posted by TimeportE on Mar-12-2002 11:31:

ja idd.. meeten zullen we zeker nog een keer, nie bij ferry want dan zit ik in pw week.. (en ik heb nog steeds het probleem kwa leeftijd, tenzij ik met iemand jullie meekan ) .. misschien ga ik kijken om naar jp en harding te gaan.. ook werk ik aan de magik music night in de o in arnhem! hopelijk gaat het lukken..

Posted by eXos on Mar-12-2002 11:34:

IK bewaar Ferry mooi voor Qontact. ik heb dit weekend al wat anders volgens mij, weet alleen niet wat

Posted by -TAIS- on Mar-12-2002 11:58:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
En ow ja, 23 maart ook ff allemaal komen naar tom harding en JP, dan ben ik er wel weer

Me 2

Posted by mr.marcello on Mar-12-2002 13:14:

Nee, dit weekend ga ik naar Club <> in Arnhem om Tom Harding en Isaac te begroeten. Lijkt me wel aardig!!!
Misschien op 30 maart naar Ferry Corsten (ook in Club <> Arnhem).

Met vriendelijke groet.

Posted by tango on Mar-12-2002 14:36:

Ik ben erbij

grtz,
TNG

Posted by blighty on Mar-12-2002 16:05:

Hi,

quote:
Originally posted by tango
Ik ben erbij

grtz,
TNG

Ja hey, ga je naar de Matrixx?? Misschien kunnen we daar effe meeten ofzo. Stuur maar een PM. Dan spreken we wat af.

Greetings,
Blighty

Posted by T.H.C. on Mar-12-2002 16:38:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
IK bewaar Ferry mooi voor Qontact. ik heb dit weekend al wat anders volgens mij, weet alleen niet wat

sja dat is dit, had me een beetje vergist...Petrus en ik gaan ook proberen te gaan, weet alleen nog niet hoe, moeten nog auto regelen ofzo, heb geen zin in weer zo'n stoere trein actie..

Posted by T.H.C. on Mar-12-2002 17:09:

owja weet iemand dan misschien ook waar je kaarten kan halen?

Posted by Akira on Mar-12-2002 17:14:

KarateKid

quote:
Originally posted by T.H.C.
owja weet iemand dan misschien ook waar je kaarten kan halen?

Volgens mij is daar geen voorverkoop van...dus gewoon aan de deur..anders kijk es op www.matrixx.nl

Ja ik ben helaas niet van de partij zou er graag heen zijn gegaan ondanks de vele sjonnen en anita's maar ja ik heb al afgesproken om naar de powerzone te gaan...beetje clubben op mark van dale

Posted by T.H.C. on Mar-12-2002 17:39:

quote:
Originally posted by Akira

sjonnen en anita's

tx akira ik moest petrus nog gaan overhalen...word lastig zo.
is het echt zo erg daar? ben nl nog nooit in de matrixx geweest.

Posted by -TAIS- on Mar-12-2002 17:52:

Het is zelfs 2x zo erg... :P

Nee, het is idd wel een behoorlijk sjonnie en anita publiek daaro... (wel in moderne vorm dan, dus wel met dure hilfiger truitjes aan ipv die gladde bloesjes )... maar ja, je moet toch wat...

Posted by Flipper01 on Mar-12-2002 21:08:

quote:
Originally posted by mr.marcello
Nee, dit weekend ga ik naar Club <> in Arnhem om Tom Harding en Isaac te begroeten. Lijkt me wel aardig!!!
Misschien op 30 maart naar Ferry Corsten (ook in Club <> Arnhem).

Met vriendelijke groet.

Psies, dan gaan we ff flink stampen!!
Voor de degenen die as zaterdag naar de <> gaan en willen meeten, spreek me maar aan! Ik ben te herkennen aan een zwart shirt met een of andere vaag groene teken op de voorkant en op de achterkant staat iets van 'addicted yet?'