TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mauro Picotto in beide 'O's
Mauro Picotto in beide 'O's
Op 27 april zal niemand minder dan Mauro Picotto in zowel de �O� in Den Haag als de �O� in Arnhem achter de draaitafels staan.
De �O� is de eerste club in Nederland dit jaar die Mauro Picotto ontvangt. En wel op speciaal verzoek van Mauro Picotto zelf.
Kom je uit de buurt van Den Haag of Arnhem en hou je van Picotto's draaikunsten, dan moet je zeker de 27ste april a.s. vrij houden in je agenda.
*bron: clubcharts*
Hi,
Hmm, dat lijkt me wel erg lekker zeg, helaas ben ik al "gebookt" voor Qontact de 29ste 
Greetings,
Blighty
Ja ik wist dat al.Alleen ga ik toch liever naar Shockers die dag..
GREETZ!!
Aha cool, leuke opwarmer voor Qontact.
Lijkt me op zich wel leuk, maar Mauro komt ook op Mayday z'n kunstjes vertonen. En aangezien ik daar weer van de partij ben ga ik daar wel kijken!!
Met vriendelijke groet.
BETER!!!!! 
Jammer dat je alleen mag komen als je bij Arnhem of Den Haag in de buurt woont (bron: clubcharts)
Lijkt me zeer geslaagd, aangezien er dan lekker veel lui naar Shockers zijn, dus is t vast een heel relaxed sfeertje in Den Haag
Geen wannabees te bekennen hoop ik
lol
behalve ik dan 
wie gaat er nog meer? M5? Kom je met Hen3, dan gaan we samen stampen zonder drugs 
Ik zal er zeer zeker zijn. Inderdaad een lekker opwarmertje voor Qontact alvast
. Zal alleen wel Arnhem worden denk ik (om logistieke redenen).
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus BETER!!!!! ![]() Jammer dat je alleen mag komen als je bij Arnhem of Den Haag in de buurt woont (bron: clubcharts) |
| Originally posted by Miss Proximus BETER!!!!! ![]() Jammer dat je alleen mag komen als je bij Arnhem of Den Haag in de buurt woont (bron: clubcharts) Lijkt me zeer geslaagd, aangezien er dan lekker veel lui naar Shockers zijn, dus is t vast een heel relaxed sfeertje in Den Haag Geen wannabees te bekennen hoop ik lolbehalve ik dan ![]() wie gaat er nog meer? M5? Kom je met Hen3, dan gaan we samen stampen zonder drugs |
| Originally posted by M5 sorry Josta..denk toch dat het shockers wordt... |
Zie ik je wel weer ergens anders
(of..JULLIE..nog beter
) Ook nar Zwolle?
ik ben weer van de partij!!!!
Was dr vorige keer ook in Den Haag, nu weer!!!
Shockers all the way!! 

jeeeetje, dat weekend is echt veel te doen!!!

26 april: Jeff Mills in de bassment van Nighttown (aaah, dat is echt te mooi! techno-icoon jeff mills die voor 200 man in de bassment draait!
)
27 april: Shockers
27 april: Mauro Picotto in de EAU
27 april: Ken Ishii en Remy in de Off Corso
29 april: Jeff Mills, Ken Ishii en Funk d'Void in de Winkel van Sinkel
29 april: Richie Hawtin, Josh Wink en Jack de Marseille in Nighttown
29 april: Static vs Cocoon in de Mazzo (line-up nog niet bekend)
29 april: Nexus, als ik het goed heb?
29 april: Qontact
30 april: Everybody in het Arena Hotel met Sander Kleinenberg, Darren Emerson en Steve Lawler! 
30 april: Roger Sanchez in de Melkweg (althans, meende ik ergens gelezen te hebben)
30 april: wederom Static vs Cocoon in de Mazzo (line-up nog niet bekend)
30 april: Jeff Mills in de Item
30 april: Xcess in de Powerzone met Michel de Hey, Secret Cinema en Jel Ford
zo, dat was het dan! 
pfff, echt teveel leuke dingen tegelijk! van mij hadden ze het wel een beetje mogen verspreiden over een wat langere periode!
het zijn wel 4 dagen joh!! 
pilletje hier, pilletje daar
en dan...
strak strak, in je trainingspak pak, kijk eens hoe ik hak hak, lekker uit me dak, tot in de vroege morgennnnnnn
3x zelfs ghehehe

| Originally posted by Optimus pilletje hier, pilletje daar en dan... strak strak, in je trainingspak pak, kijk eens hoe ik hak hak, lekker uit me dak, tot in de vroege morgennnnnnn 3x zelfs ghehehe ![]() ![]() |
over bijvoorbeeld?
het 21e eeuwse junkisme